Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-31
Sejny: termomodernizacja budynku Sadu w postaci docieplenia ścian zewnętrznych i stropodachu wentylowanego
Numer ogłoszenia: 176761 - 2008; data zamieszczenia: 31.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Sejnach, ul. Konarskiego 23B, 16-500 Sejny, woj. podlaskie, tel. 0-87 5173832, fax 0-87 5173832.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejny.sr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: termomodernizacja budynku Sadu w postaci docieplenia ścian zewnętrznych i stropodachu wentylowanego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: docieplenie ścian zewnętrznych i stropodachu wentylowanego
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w Art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie Art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, powinien być zarejestrowaną firmą lub osobą fizyczną zdolną do wykonywania robót określonych przedmiotem zamówienia. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, Wykonawca musi spełniać następujące warunki: 1) posiadać osobę z uprawnieniami do kierowania robotami ogólnobudowlanymi, 2) wykonać w okresie pięciu lat (2003-2007), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 roboty remontowe każda o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł; W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, musi spełniać następujące warunki: 1)średnie roczne obroty w robotach budowlanych w ostatnich trzech latach powinny wynosić co najmniej 250 000 zł, 2) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na wartość nie mniejszą niż 100 000 zł. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt 1-4 na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków, o których mowa w rozdziale VII SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca winien złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w Art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, oświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę. 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy, Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane niżej dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich): 1)aktualny odpis z właściwego rejestru ( np. Krajowego Rejestru Sądowego ) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców niżej wymienione dokumenty mogą być złożone wspólnie): 1)informację o osobie posiadającej uprawnienia do kierowania robotami ogólnobudowlanymi na dowód czego dołączą kserokopię uprawnień. 2)wykaz wykonanych w okresie pięciu lat (2003-2007), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 2 robót remontowych każda o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł; z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem referencji lub innych dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 4.W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane niżej dokumenty: 1)oświadczenie finansowe za lata 2005-2007, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wymagane średnie roczne obroty w robotach budowlanych w wysokości nie mniejszej niż 250.000 zł. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie wymagane dokumenty musi złożyć co najmniej jeden podmiot, 2)aktualną na okres realizacji zamówienia polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na wartość nie mniejszą niż 100.000 zł. W przypadku oferty wspólnej, należy złożyć aktualne na okres realizacji zamówienia polisy lub inne dokumenty ubezpieczenia, potwierdzające, że każdy z wykonawców składających ofertę wspólną jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Łączna kwota ubezpieczenia powinna być nie mniejsza niż 100.000 zł . 5.Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym. 6.Do oferty dołączyć: 1)parafowany formularz umowy - dokument ten powinien zostać parafowany na każdej stronie przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy bądź też, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przez ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2)pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sejny.sr.gov.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Sejnach ul. Konarskiego 23 B, 16 - 500 Sejny.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Sejnach ul. Konarskiego 23 B, pokój 210.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI SEJNY
- Budowa Żłobka Gminy Sejny w Poćkunach
- Zakup i dostawa materiałów jednorazowego użytku z podziałem na 12 zadań.
- Dostosowanie sanitariatów do potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących przy ul. Łąkowej 1 w Sejnach
więcej: przetargi SEJNY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont ogrodzenia cmentarza wojennego z I wojny światowej nr 102 w Wójtowej
- Poprawa dostępności budynku Urzędu Miasta i Gminy Kańczudze dla osób niepełnosprawnych
- Remont zabytkowej Sali konferencyjnej w budynku Urzędu Miasta w Braniewie
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 w Sztumie
- Wykonanie prac konserwatorskich w Parafii PW. świętej Trójcy w Podgórzynie
- "Nysa, Pałac Biskupi, XVII/XVIII w., - siedziba Muzeum. Prace konserwatorsko - rekonstrukcyjne i budowlane w zakresie zniszczeń spowodowanych powodzią w 2024r."
więcej: Roboty renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.