Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-26
Dębica: Remont świetlicy socjoterapeutycznej przy ul. Matejki 7 w Dębicy
Numer ogłoszenia: 176723 - 2007; data zamieszczenia: 26.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Parkowa 28, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. 0-14 6813590,6813591,6705006, fax 0-14 6705006.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops-debica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont świetlicy socjoterapeutycznej przy ul. Matejki 7 w Dębicy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont świetlicy socjoterapeutycznej przy ul. Matejki 7 w Dębicy Zakres rzeczowy: 1. Malowanie emulsyjne i olejne pomieszczeń świetlicy. 2.Wyłożenie posadzki wykładziną dywanową na kleju, 3.Remont sanitariatów, 4.Wymiana okien drewnianych na PCV.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca winien przedstawić kosztorys - cenę netto wraz z podatkiem VAT (brutto) wyliczoną na podstawie załączonego do specyfikacji przedmiaru według załącznika nr 2 do niniejszej specyfikacji. 2. Wykonawca ujmie w kosztorysie ofertowym wszystkie pozycje w załączonym przedmiarze robót. Pozycje kosztorysowe, których ceny nie zostaną wstawione przez Wykonawcę nie będą zapłacone po ich wykonaniu i uważać się będzie, że zostały ujęte w innych cenach wymienionych w kosztorysie ofertowym. 3. Ewentualne upusty lub koszty dodatkowe, powinny być zawarte w kosztorysie. 4. Brak, zmiana lub dopisanie jakiejkolwiek pozycji kosztorysowej bez zgody Zamawiającego spowoduje odrzucenie oferty. 5. Wszystkie ceny jednostkowe określone przez Wykonawcę zostaną ustalone na okres ważności umowy i nie będą podlegały zmianom. 6. Jeżeli w toku realizacji robót wystąpi konieczność wykonania robót dodatkowych, których zakres nie przekroczy 20% wartości uprzedniego zamówienia to Wykonawca zobowiązany jest wykonać te roboty na zasadzie kolejnego zamówienia Zamawiającego udzielonego z wolnej ręki, przy jednoczesnym zachowaniu tych samych norm, i parametrów oraz na warunkach zawartych w niniejszej umowie. 7. Założenia do fakturowania: a)płatność nastąpi na podstawie faktury za wykonane i odebrane roboty remontowe, b)termin płatności - minimum 14 dni. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium najniższej ceny obliczonej w nastepujący sposób: CENA 100% Ocena ofert będzie dokonywana w następujący sposób: CENA - 100% Najniższa cena - 100pkt. Badana oferta - X X=(najniższa cena/cena badanej oferty)x100
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy zobowiązani są do dostarczenia dokumentów: 1.Formularza oferty stanowiącej załącznik nr 1 do specyfikacji. 2.Oświadczenia, że spełnia warunki udziału w przetargu złożone na druku stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji na podstawie art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 roku (j. t.: Dz. U. z 2006 roku, Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.). 3.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty. 4.Aktualnego zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (KRUS) potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 5.Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 6.Wykazu fachowego personelu przewidzianego do realizacji według załącznika nr 4 do specyfikacji. 7.Potwierdzonej kserokopii uprawnień kierownika robót (zakres uprawnień musi obejmować przedmiot zamówienia zgodnie ze specyfikacją). 8.Potwierdzonej kserokopii zaświadczeń o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa dla kierownika robót. 9.Kosztorysu na podstawie przedmiaru robót według załącznika nr 2. Kwoty w kosztorysie należy podać w PLN z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 10.Wykazu ważniejszych prac (powinien zawierać nazwę zleceniodawcy, zakres robót, okres realizacji, wartość za jaką odpowiedzialny był oferent) o zakresie i charakterze podobnym do niniejszego zamówienia zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat (rozpoczętych po VIII 2002 roku a zakończonych przed IX 2007 roku) oraz posiadane referencje zgodnie ze specyfikacją. 11.Kopii polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 12.Oświadczenia o przedłużeniu rękojmi do 36 miesięcy stanowiący załącznik nr 5 do specyfikacji.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops-debica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Dębicy ul. Parkowa 28 39 - 200 Dębica.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2007 godzina 11:15, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Dębicy ul. Parkowa 28 39 - 200 Dębica pok. 404 - Dziennik Podawczy.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z DĘBICY
- "Dostawa kuchni polowej" dla Komendy Powiatowej PSP w Dębicy postępowanie POT.2370.4.2025.
- Zimowe utrzymanie chodników przy drogach powiatowych na terenie Gminy Dębica w roku 2025
- ,,Organizacja i przeprowadzenie kursów i szkoleń zawodowych dla uczniów i nauczycieli"
- Kompleksowe ubezpieczenie składników majątku oraz środków transportu
- Dostawa ziemniaków do Zakładu Karnego w Dębicy
- Zakup łodzi, w ramach zadania: "Program Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026".
więcej: przetargi w Dębicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont lokalu przy ul. Reymonta w Otwocku administrowanego przez Zarząd Gospodarki Mieszkaniowej w Otwocku.
- Roboty budowlane w Kompleksie Urbanistycznym Wymiaru Sprawiedliwości
- Remont budynku dawnej oficyny przy ul. Spółdzielczej 17 w Nałęczowie
- Wykonanie remontu pustostanów lokali mieszkalnych będących w administrowaniu Wydziału Zasobów Lokalowych Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy
- Modernizacja pomieszczeń i pracowni w celu zapewnienia dostępności w ramach projektu "Wsparcie infrastruktury kształcenia zawodowego w szkołach ponadpodstawowych Powiatu Brzeskiego"
- Wykonanie remontu sanitariatów z wymianą instalacji wody zimnej i hydrantowej, przebudową przyłącza wodociągowego, montażem zestawu pompowego ppoż. oraz zmianą lokalizacji rozdzielacza c.o.
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





