eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraRemont budynku leśniczówki Łężyca nr 1 - Etap II



Ogłoszenie z dnia 2007-09-26

Zielona Góra: Remont budynku leśniczówki Łężyca nr 1 - Etap II
Numer ogłoszenia: 176653 - 2007; data zamieszczenia: 26.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Zielona Góra, Wilkanowo, Przysiółek Rybno 31, 65-950 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3265352, fax 068 3267096.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielonagora.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku leśniczówki Łężyca nr 1 - Etap II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac elewacyjnych polegających na ociepleniu ścian zewnętrznych budynku mieszkalnego - leśniczówki w Łężycy - z zastosowaniem płyt styropianowych. Remont obejmuje wykonanie robót w zakresie izolacji cieplnych oraz tynkowanie - w oparciu o dokumentację projektową oraz przedmiar robót, stanowiących załączniki nr 6 i 7 do SIWZ jak również robót w zakresie budowy ogrodzeń oraz budowy chodników - w oparciu o dokumentację projektową oraz przedmiar robót, stanowiących załączniki nr 6 i 7 do SIWZ

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 2 000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych 00_100) 2 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4 Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: 09 2030 0045 1110 0000 0104 9580 z dopiskiem Wadium na remont budynku leśniczówki Łężyca nr 1 - Etap II Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie pieniężnej do kasy Zamawiającego. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy załączyć w formie oryginału do oferty. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5 Wadium wniesione w pieniądzu musi wpłynąć na konto Zamawiającego do upływu terminu składania ofert, o którym mowa w pkt 15.1 SIWZ. 6 Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 1) upłynął termin związania ofertą; 2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; 3) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 8 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek: 1) Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 2) Wykonawcy, który został wykluczony z postępowania; 3) Wykonawcy, którego oferta została odrzucona. 9 Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 10 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. Wykonali w ostatnich 5 latach, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. c) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. d) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, (informacja banku, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzający posiadanie środków finansowych w minimalnej wysokości 60 000,00 PLN lub zdolność kredytową wykonawcy na taką kwotę, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca ma udokumentować posiadanie lub dysponowanie łącznie kwotą minimum 60 000,00 PLN. e) Posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na minimalną kwotę 100 000,00 PLN. f) Posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia, g) Spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych Dz.U. nr 19 poz. 177 z dnia 29.01.2004 z późn. zm. oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania z przyczyn, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - oświadczenie wg Załącznika nr 5 do SIWZ. 2 Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oferty i dokumentów załączonych do oferty. 3 Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 9 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w_w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, a oferta zostanie uznana za odrzuconą. 4 Zamawiający zawiadamia równocześnie Wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art.92 ust.1 pkt 3 ustawy. 5 Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 6 Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia na podstawie art.44 ustawy na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ. 7 Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę, 8 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: 8.1 W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzących w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9; 8.2 Wykonawcy składający ofertę wspólną przedłożą wraz z ofertą umowę o solidarnej odpowiedzialności oraz pełnomocnictwo wszystkich stron. 8.3 Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. 8.4 Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę; w miejscu np. /nazwa i adres Wykonawcy/ należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum.. 8.5 S.C. startująca w przetargu nie może być traktowana jako samodzielny wykonawca, tylko jako konsorcjum. I dlatego, jeżeli wspólnicy nie ustanowią pełnomocnika, muszą zostać wykluczeni z postępowania (orzeczenie arbitrów z dnia 11 marca 2005 r. (UZP/ZO/0-415/05)). Uwaga: wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). 9 Wielkości dotyczące każdego z partnerów konsorcjum będą zsumowane w celu stwierdzenia czy Wykonawca spełnia minimalne kryteria kwalifikacyjne wymienione w podpunkcie 8.1. Niespełnienie powyższych wymagań spowoduje wykluczenie oferty konsorcjum. 10 Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty, związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, z zastrzeżeniem art. 93 ust.4 ustawy P.Z.P.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) Wypełniony i podpisany przez osobę/osoby upoważnioną, formularz ofertowy (wg załączonego wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ). b) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). c) Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (w przypadku ubieganie się o wykonanie zadania przez konsorcjum). d) Wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia oraz kopie uprawnień osób odpowiedzialnych za realizację niniejszego zamówienia (zał. nr 4 do SIWZ). e) Wykaz co najmniej dwóch zrealizowanych robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na realizacji robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających przez inwestora (np. referencje), że roboty te zostały wykonane należycie (załącznik nr 3 do SIWZ). f) Informację banku, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. W szczególności zamawiający wymaga, aby z dokumentu wynikało, że Wykonawca posiada na koncie kwotę minimum 60 000,00 PLN (może być wyciąg z rachunku bankowego) lub będzie miał udzielony kredyt w takiej wysokości. g) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; h) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; i) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na minimalną kwotę 100 000,00. j) Dowód wniesienia wadium, zgodnie z warunkami opisanymi w punkcie 12 SIWZ. 2 W przypadku braku jakiegokolwiek z dokumentów z wyżej wymienionych, lub w przypadku ich złożenia w niewłaściwej formie (np. nie poświadczenie przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisów lub kopii) Zamawiający wezwie Wykonawców do ich uzupełnienia w terminie 7 dni od daty otrzymania wezwania, chyba że mimo uzupełnienia dokumentów konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 3 Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem/ przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 4 Zamawiający wymaga wniesienia oryginału dokumentu świadczącego o wniesieniu wadium w formie nie pieniężnej lub kopii dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu, wadium wniesione w pieniądzu musi wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływu terminu składania ofert. 5 Zamawiający wymaga podpisania oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w sprawie udzielenia zamówienia (zał. nr 5 do SIWZ). 6 Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. Nr 47 z dnia 8 czerwca 1993 r., poz. 211, z późn. zm.) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności, tzn. zastrzegł składając ofertę, iż nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania. Stosowne zastrzeżenie Wykonawca winien złożyć na formularzu ofertowym. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdej zainteresowanej strony. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem -tajemnica przedsiębiorstwa-, lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Uwaga: Wykonawca w szczególności nie może zastrzec informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie (por. art. 86 ust. 4 ustawy). Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zielonagora.lasy.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Zielona Góra; Wilkanowo Przysiółek Rybno 31; 65-950 Zielona Góra.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie zamawiającego, w sekretariacie Nadleśnictwa - pokój nr 1. Sekretariat czynny jest codziennie od poniedziałku do piątku, w godz. od 7.00 do 15.00.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.