To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-05-26
Darłowo: ZMIANA STUDIUM UWARUNKOWAŃ I KIERUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO GMINY DARłOWO
Numer ogłoszenia: 176630 - 2014; data zamieszczenia: 26.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 101570 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Darłowo, ul. J.H.Dąbrowskiego 4, 76-150 Darłowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 344 63 01, faks 94 344 63 09.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZMIANA STUDIUM UWARUNKOWAŃ I KIERUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO GMINY DARłOWO.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Darłowo o powierzchni - 26 945,00 ha. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1)sporządzenie projektów zmian zgodnie z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z dnia 27 marca 2003 roku (t. j. Dz. U. z 2012 poz. 647 z późn. zm.), wraz z aktami wykonawczymi do ww. ustawy; 2)przeprowadzenie pełnej procedury formalno-prawnej wynikającej z ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z uwzględnieniem wymogów określonych w ustawie z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (tj. Dz. U. z 2013 r., poz. 1232) oraz ustawie z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 2013 r., poz.1235). 3.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usługi w IV etapach: 1)Etap 1 - analizy i studia, w tym: a)zebranie, analiza i sprawdzenie materiałów wyjściowych, analiza stanu istniejącego, b)analiza obszaru wskazanego do sporządzenia zmiany studium i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz innych opracowań dla danego obszaru, c)analiza uwarunkowań wynikających z zapisów planów dotychczas obowiązujących; d)analiza złożonych uwag i wniosków do zmiany studium i kierunków zagospodarowania przestrzennego z przygotowaniem projektu rozstrzygnięcia Wójta o sposobie ich uwzględnienia; e)Analiza uwarunkowań ekofizjograficznych - opracowanie dotyczące obszaru Gminy wykonane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 września 2002 roku w sprawie opracowań ekofizjograficznych (Dz. U. z 2002 r. nr 155 poz. 1298) - opracowanie w 2 egz.; f)wykonanie planszy inwentaryzacyjnej w skali 1:10000; g)wykonanie koncepcji programowo - przestrzennej w skali 1:10000 2)Etap II - projekt zmiany - czynności w zakresie sporządzenia projektu studium; a)plansza podstawowa w skali 1:10000 zawierająca elementy zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003r. nr 164 poz. 1587); b)opracowanie tekstu zmiany w formie uchwały zgodnie z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym; c)wykonanie prognozy oddziaływania na środowisko ustaleń zmian zgodnie ze stosownym uzgodnieniem zakresu i stopnia szczegółowości informacji wymaganych w prognozie; d)przedłożenie projektu zmian wraz z prognozą do akceptacji Wójtowi Gminy; e)przedłożenie do zaopiniowania projektu zmiany komisji urbanistyczno architektonicznej; f)przygotowanie projektu zmiany do ustawowego opiniowania i uzgadniania - w ilości wynikającej z rozdzielnika. 3)Etap III - uchwalanie zmiany - czynności w zakresie procedury uchwalenia studium: a)uzyskanie i analiza wszelkich wymaganych uzgodnień i opinii; b)wprowadzenie zmian do projektu zmiany wynikających z uzyskanych uzgodnień i opinii; c)przygotowanie kompletu materiałów do wyłożenia projektu zmiany do publicznego wglądu; d)prezentacja projektu zmiany w czasie dyskusji publicznej oraz obecność na wyłożeniu projektu zmiany do publicznego wglądu w Urzędzie Gminy; e)analiza uwag wniesionych do wyłożonego do publicznego wglądu projektu zmiany; f)przygotowanie projektu zmiany ze zmianami wynikającymi z uwzględnionych uwag wniesionych w okresie wyłożenia projektu zmiany do publicznego wglądu oraz sporządzenie listy nieuwzględnionych uwag wraz z uzasadnieniem; g)przygotowanie projektu uchwał do uchwalenia wraz z uzasadnieniem; h)wprowadzenie zmian do projektów wynikających z uwzględnienia przez Radę Gminy wniesionych uwag; i)powtórzenie wymaganych czynności w zakresie dokonanych zmian. 4)Etap IV - Przekazanie materiałów: Wykonawca przekaże Zamawiającemu komplet materiałów w następujących ilościach: a)rysunek zmiany studium kolorowy w skali 1:10000 - 3 egz. + wersja elektroniczna w rozszerzeniach [.pdf] [.shp] oraz [.dwg]; b)rysunek pomniejszony kolorowy w skali 1:25000 - 4 egz. + wersja elektroniczna w rozszerzeniach [.pdf] [.shp] oraz [.dwg]; c)ustalenia tekstowe zmiany studium w formie tradycyjnej - 3 egz. + wersja elektroniczna; d)uchwałę wraz z załącznikami zapisaną w wersji elektronicznej (ZIPX); e)dokumentację formalno - prawną dotyczącą uchwalenia zmiany studium i przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko - 31 egz.; f)prognozę oddziaływania na środowisko - 3 egz. + wersja elektroniczna; g)opracowanie ekofizjograficzne - 3 egz. + wersja elektroniczna. 4.Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zobowiązany jest do: 1)uzgodnienia projektów uchwał z Wójtem Gminy Darłowo; 2)przedstawienia w/w opracowań na sesji Rady Gminy Darłowo; 3)przygotowania projektów pism wraz z rozdzielnikiem dot. zawiadomień, uzgodnień oraz projektów odpowiedzi na korespondencję dotyczącą przedmiotu zamówienia; 4)skompletowania dokumentacji formalno-prawnej dotyczącej procedury uchwalenia zmiany studium, planów; 5)skompletowania dokumentacji formalno - prawnej dotyczącej przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko sporządzonych dokumentów. 5.Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia uwzględni koszty wykonania przedmiotu zamówienia w tym koszt wykonania materiałów studialnych, opracowania ekofizjografii, prognozy oddziaływania na środowisko, oraz koszty wynikające z procedury uchwalania zmiany studium. Koszt przesyłek pocztowych w zakresie zawiadomień, uzgadniania i opiniowania oraz ogłoszeń prasowych pokrywa Zamawiający. Podkład mapowy dostarcza Zamawiający. 6.Prawa autorskie. 1)z mocy umowy zawartej w niniejszym postępowaniu Wykonawca wraz z projektantami (twórcami) przeniesie na rzecz Zamawiającego własność wszelkich praw autorskich do opracowania stanowiącego utwory w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 4 lutego 2014 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tj. Dz. U. Nr 90 poz. 631 z późn. zm.), 2)przeniesienie własności autorskich praw majątkowych do opracowania stanowiącego przedmiot umowy następuje bezwarunkowo na czas nieokreślony w ramach wynagrodzenia za wykonanie zamówienia, 3)Wykonawca podpisując umowę zawartą w wyniku niniejszego postępowania oświadcza, że prawo do przeniesienia własności autorskich praw majątkowych we wskazanym wyżej zakresie posiada i że nie podlega ono żadnym ograniczeniom i obciążeniom. 7.W przypadku stwierdzenia, że usługa wykonywana jest niezgodnie z obowiązującymi przepisami Zamawiający może odmówić zapłaty i żądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy z naliczeniem kary umownej. 8.Zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej w terenie celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. 9.Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określone są w projekcie umowy w dziale III SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 14.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- LEX URBI Paweł Niemiec, ul. Semaforowa 41/7, 52-115 Wrocław, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81300,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 53406,60
Oferta z najniższą ceną: 53406,60 / Oferta z najwyższą ceną: 169740,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z DARŁOWA
więcej: przetargi w Darłowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.