To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-05-26
Warszawa: Zakup wraz z dostawą produktów leczniczych dla Apteki I SPDSK - RejZamPub/23/2014
Numer ogłoszenia: 176610 - 2014; data zamieszczenia: 26.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 94788 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Dziecięcy Szpital Kliniczny, ul. Marszałkowska 24, 00-576 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5227472, 5227334, faks 22 522 74 72.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą produktów leczniczych dla Apteki I SPDSK - RejZamPub/23/2014.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup wraz z dostawą produktów leczniczych dla Apteki I SPDSK - wg. pakietów 1-5. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo -cenowy. 3. Kod CPV: 33600000- 6 - produkty farmaceutyczne. 4. Czas realizacji zamówienia na dostawę - w ciągu 48 godzin od chwili złożenia zamówienia faksem, mailowo lub na piśmie. 5. Czas trwania umowy: Umowa obowiązuje przez okres 12 miesięcy. 6. Termin ważności oferowanych produktów nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy. 7. Dostawy odbywać się będą na koszt Wykonawcy. 8. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia (wraz z pierwszą dostawą) ulotki każdego z produktów, zawierającej wszystkie informacje niezbędne dla bezpośredniego użytkownika.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: PAKIET NR 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BIALMED Sp. z o. o., ul. M. Konopnickiej 11a, Biała-Piska, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 177975,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 115020,00
Oferta z najniższą ceną: 115020,00 / Oferta z najwyższą ceną: 118908,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: PAKIET NR 1A
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BIALMED Sp. z o.o., ul. M. Konopnickiej 11a, Biała-Piska, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 172462,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 112590,00
Oferta z najniższą ceną: 112590,00 / Oferta z najwyższą ceną: 121176,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: PAKIET NR 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"INTRA" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
"INTRA" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
- Intra Sp. z o.o., ul. Odrowąża 11, Warszawa, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 174432,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 204768,00
Oferta z najniższą ceną: 204768,00 / Oferta z najwyższą ceną: 204768,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: PAKIET NR 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"FRESENIUS KABI POLSKA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"FRESENIUS KABI POLSKA" SP. Z O.O.
- FRESENIUS KABI POLSKA Sp. z o.o., ul. Hrubieszowska 2, Warszawa, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5250,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5616,00
Oferta z najniższą ceną: 5616,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5616,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- KONSERWACJA WIND ORAZ PLATFORMY DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH NA WYDZIALE ELEKTRYCZNYM POLITECHNIKI WARSZAWSKIEJ
- Dostawa i montaż pierwszego wyposażenia budynku geriatrii w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja Schroniska na Paluchu im. Jana Lityńskiego" w Warszawie
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowalnych dla inwestycji realizowanej przez ZDM pn.: Cz.1 Budowa drogi dla rowerów przy al. Solidarności Cz. 2 Rozbudowa ul. S. Okrzei
- Dostawa 2 wózków akumulatorowych
- Kompleksowe utrzymanie czystości w Ośrodku Hutnik w Warszawie
- Zakup usług edukacyjnych polegających na przeprowadzeniu szkoleń dla pracowników uczelni członkowskich UNIgreen w ramach projektu UNIgreen Skills - Mobility Training Program,
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktu leczniczego Evenity w ramach programu lekowego na potrzeby Poradni Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej SPZOZ w Lubartowie Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lubartowie
- Dostawy leków w okresie 18 miesięcy
- DOSTAWA LEKÓW - CYTOSTATYKI
- Dostawa leków
- Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek, środków ochrony osobistej, materiałów medycznych jednorazowego użytku, płynów infuzyjnych
- Ratunkowy dostęp do technologii lekowych Filsuvez
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.