Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-03-20
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Bieruń: usprawnienie komunikacyjne centrum miasta Bierunia- etap I : modernizacja ul. Macieja wraz z wymianą kanalizacji deszczowej Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń, do kontaktów: Plewniok- spr. proceduralne ,I.Jurzak - spr. merytoryczne , techniczne, Rynek 14, 43-150 Bieruń, woj. śląskie, tel. 032 3242439, fax (032) 2164035; 2164777, e-mail: rzp@um.bierun.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.um.bierun.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski - Wydział Inwestycji Miejskich i Remontów (pok. 28), Horczyńska, ul. Rynek 14, 43-150 Bieruń, woj. śląskie, tel. 032 324 24 36, fax 032 216 47 77. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Urząd Miejski - Referat Administracji (pok. 25), Kłosowska, ul. Rynek 14, 43-150 Bieruń, woj. śląskie, tel. 032 324 24 13. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usprawnienie komunikacyjne centrum miasta Bierunia- etap I : modernizacja ul. Macieja wraz z wymianą kanalizacji deszczowej. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Bieruń Stary ul. Macieja. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ul. Macieja w Bieruniu Starym wraz z wykonaniem odwodnienia nawierzchni . Zadanie będzie realizowanie w dwóch etapach , ze względu brak możliwości zamknięcia drogi na cały okres jej realizacji . 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Kosztorysy ofertowe , oświadczenie o ujęciu w kosztach pośrednich kosztów nie będących kosztami z przedmiaru . 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.26 - Drogi dojazdowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Oryginalny kod CPV: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji ul. Macieja w Bieruniu Starym wraz z wykonaniem odwodnienia nawierzchni - I etapu usprawnienia centrum komunikacyjnego miasta Bierunia. Zadanie będzie realizowane w dwóch etapach, ze względu na brak możliwości zamknięcia drogi na cały okres jej realizacji. Zakres rzeczowy I etapu: A. Roboty drogowe A.1 Roboty geodezyjne wytyczeniowe A.2 Roboty rozbiórkowe - rozbiórka krawężników - 399 m - rozbiórka nawierzchni asfaltowej - 1 159 m² - rozbiórka podbudowy grub. 15 cm - 580 m² - rozbiórka nawierzchni z brukowca - 580 m² - rozebranie chodników z płyt betonowych i kostki - 431,65 m² - demontaż istniejącej kanalizacji deszczowej A.3 Roboty ziemne i nawierzchniowe - wykopy ręczne i mechaniczne - korytowanie - podsypka piaskowa - podbudowa z kruszywa łamanego - podbudowa z betonu B - 10 - 1365,00 m² - krawężniki granitowe wystające na ławie betonowej- 380 m - nawierzchnie z kostki betonowej szarej i czerwonej gr. 8 cm - 1698 m² - obrzeża betonowe 20 x 6 - 82 m A.4 Odwodnienie - kanalizacja deszczowa fi 300 - 192 m - przykanaliki fi 200 i fi 100 - 49 m - studzienki kanalizacyjne - 7 szt. - studnie rewizyjne z włazami typu lekkiego - 8 szt A.5 Organizacja ruchu - docelowa organizacja ruchu zgodnie z projektem ( znaki drogowe - 1 szt.) - projekt organizacji ruchu na czas budowy dla I etapu A.6 Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza z naniesieniem na zasoby Wydziału Geodezji Starostwa Powiatowego Zakres rzeczowy II etapu: B. Roboty drogowe B.1 Roboty geodezyjne wytyczeniowe B.2 Roboty rozbiórkowe - rozbiórka krawężników i obrzeży - 295 m - rozbiórka nawierzchni asfaltowej - 1 120 m² - rozbiórka podbudowy grub. 15 cm - 427 m² - rozbiórka nawierzchni z brukowca - 427 m² - rozbiórka z płyt drogowych betonowych 136 m² - rozebranie chodników z płyt betonowych 154,1 m² - demontaż istniejącej kanalizacji deszczowej B.3 Roboty ziemne i nawierzchniowe - roboty ziemne - podbudowa z kruszywa łamanego - podbudowa z betonu B-10 - 1 258 m ² - krawężniki granitowe wystające na ławie betonowej z oporem - 350 m - obrzeża - 18 m - nawierzchnie z kostki betonowej szarej gr. 8 cm - 1437,5 m² - nawierzchnia wyspy z kostki rzędowej kamiennej gr. 14 cm - 108 m² - nawierzchnie asfaltowe - warstwa wiążąca i ścieralna - 420 m² B.4 Odwodnienie - kanalizacja deszczowa fi 300 - 110 m - przykanaliki fi 200 i fi 100 - 58 m - studzienki kanalizacyjne - 2 szt. - studnie rewizyjne z włazami typu lekkiego - 4 szt. B.5 Organizacja ruchu - docelowa organizacja ruchu (znaki drogowe - 7 szt.) - projekt organizacji ruchu na czas budowy dla II etapu B.6 Przebudowa studni teletechnicznej B.7 Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza z naniesieniem na zasoby Wydziału Geodezji Starostwa Powiatowego Dokładny zakres prac określono w przedmiarach robót , które są integralną częścią dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 5
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy: 1) spełniają wszystkie wymagania wynikające z oświadczeń, których listę przedstawiono w punkcie Wymagane oświadczenia oraz inne wymagania formalne określone SIWZ i ustawą; 2) dysponują pracownikami z uprawnieniami budowlanymi w zakresie kierowania robotami drogowymi( uprawnienia drogowe), 3) wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania roboty remontowe lub inwestycyjne w zakresie budowy lub modernizacji dróg, chodników, parkingów lub placów o nawierzchni z kostki wraz robotami towarzyszącymi o łącznej wartości brutto min. 2 000 000 zł i potwierdzą dokumentami ( np. kserokopiami protokołów odbioru , referencji) należytą staranność ich wykonania; 4) wykonają cały zakres zamówienia siłami własnymi bez zatrudniania podwykonawców. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków uczestnictwa w postępowaniu będzie dokonana wg zasady spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń w związku z wymaganiami określonymi w SIWZ i ustawie. Przy ocenie spełnienia warunku z pkt.3 zamawiający będzie brał pod uwagę tylko te zadania, których odbiór dokonany został w ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania. Jeżeli okres działalności wykonawcy jest krótszy niż określony w pkt 3, to należy potwierdzić wymagany w w/w punkcie warunek dla krótszego okresu działalności. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane oświadczenia Każdy Wykonawca przystępujący do postępowania złoży następujące oświadczenia: I . 1. Oświadczenia z art. 22 ust.1 oraz z art.24 ust.1, ust.2 pkt.1 ustawy, że: 1) posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy. II. Oświadczenie, że po zapoznaniu się z SIWZ akceptuje ją bez zastrzeżeń. III. Oświadczenie, że będzie związany ofertą przez 30 dni od daty upływu terminu składania ofert, a w przypadku wygrania przetargu zawrze umowę wg wzoru dołączonego do specyfikacji w ciągu 14 dni od daty otrzymania zawiadomienia o wyborze oferty. IV Oferta jest jawna w całości/części. Strony oferty od ... do .... stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisu o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i nie mogą być ujawnione innym uczestnikom postępowania (z uwzględnieniem pkt. I.4,ppkty 7 i 8 SIWZ). V. Oświadczenie podmiotów występujących wspólnie ( w przypadku ich uczestnictwa). VI Oświadczenie o wykonaniu siłami własnymi całości robót bez zatrudniania podwykonawców. VII Oświadczenie o ujęciu w kosztach pośrednich kosztów nie będących kosztami z przedmiaru. Wszystkie oświadczenia muszą być złożone w oryginale i podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, zgodnie z załączonym do oferty aktualnym wpisem do właściwych rejestrów (KRS) czy ewidencji działalności gospodarczej lub odpowiednimi oryginałami pełnomocnictw. Lista wymaganych dokumentów Od Wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, przedstawienie wymienionych niżej dokumentów. Dokumenty te, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87/2006, poz. 605), mogą być przedstawione w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (zaleca się poświadczenie każdej zapisanej strony dokumentu) przez Wykonawcę, tzn. osobę (osoby) uprawnioną(e) do podpisania oferty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykaz wykonanych z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania robót w zakresie budowy, remontów lub modernizacji dróg ,chodników , parkingów lub placów o nawierzchni z kostki o łącznej wartości brutto min. 2 000 000,00 zł . Wykaz należy sporządzić wg wzoru tabeli stanowiącego załącznik do SIWZ. 3. Dokumenty (np.referencje , protokoły odbioru końcowego) potwierdzające należytą staranność wykonania wszystkich robót wymienionych w wykazach dla potwierdzenia warunku określonego w pkcie V 3. 4. Uprawnienia osób, które będą kierowały robotami drogowymi oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa ( z dowodem opłaty składek członkowskich na dzień otwarcia ofert, jeśli jego ważność upłynęła w dniu otwarcia ofert
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 80 2. gwarancja 20 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.bierun.pl. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: w kasie UM Bieruń , za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.04.2007, godzina 12:30, sizedziba zamawiającego : Urząd Miejski 43-150 Bieruń ul.Rynek 14 pok. 9.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 16.03.2007.
INNE PRZETARGI Z BIERUNIA
- Budowa energooszczędnego oświetlenia ulicznego w Bieruniu (ul. Żwirki i Wigury, ul. Wiosenna)
- Remont silnika spalinowego JD3029-Ex do kolejki podwieszanej manewrowej BECKMAN dla PGG S.A. Oddział KWK Piast-Ziemowit Ruch PIAST
- Świadczenie usług remontowych podzespołów kolejek dla Oddziałów Polskiej Grupy Górniczej S.A.
- Opracowanie koncepcji na potrzeby zastąpienia wiaduktu drogowego przejazdem kolejowym celem połączenia drogi powiatowej 5924S, ul. Osada i ul. Kolonii Leśnej w Chełmie Śląskim
- Dostawa agregatów pompowych do spoiw mineralno-cementowych dla PGG S.A. Oddział KWK Piast - Ziemowit
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Pokoju w Lędzinach"
więcej: przetargi w Bieruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "PRZEBUDOWA DROGI WEWNĘTRZNEJ W MIEJSCOWOŚCI JASIENICA DOLNA (DZ. NR. 410/4)"
- Konserwacje i remonty leśnych dróg gruntowych na terenie Nadleśnictwie Lębork w 2025 r.
- Przebudowa dróg na terenie miasta Łaskarzew
- Wykonanie robót polegających na utrzymaniu dróg gminnych i dojazdowych do pól na terenie gminy Solec-Zdrój w 2025 r.
- Roboty budowlane remontowe w zakresie naprawy nawierzchni ciągów pieszych na terenie PPN-T AEROPOLIS.
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Płouszowicach
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.