eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówWykonanie prac związanych z umocnieniem skarpy zrekultywowanej części składowiska odpadów komunalnych Barycz w Krakowie wraz z wykonaniem drenażu podskarpowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-21

Kraków: Wykonanie prac związanych z umocnieniem skarpy zrekultywowanej części składowiska odpadów komunalnych Barycz w Krakowie wraz z wykonaniem drenażu podskarpowego
Numer ogłoszenia: 176564 - 2010; data zamieszczenia: 21.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o.o. , ul. Nowohucka 1, 31-580 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6462202, faks 012 6462350.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpo.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac związanych z umocnieniem skarpy zrekultywowanej części składowiska odpadów komunalnych Barycz w Krakowie wraz z wykonaniem drenażu podskarpowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z umocnieniem skarpy zrekultywowanej części składowiska odpadów komunalnych Barycz w Krakowie wraz z wykonaniem drenażu podskarpowego i obejmuje: I. Wykonanie prac związanych z umocnieniem skarpy zrekultywowanej części składowiska odpadów komunalnych Barycz w Krakowie w zakresie: - wykonanie prac związanych z umocnieniem skarpy składowiska metodą reprofilacji na powierzchni około 545 m2; - wykonanie prac związanych z umocnieniem skarpy składowiska metodą reprofilacji z zastosowaniem geokraty na łącznej powierzchni 5750 m2; - poprawienie ukształtowania skarpy składowiska na odcinku wykonywanych robót (brakującą ziemię do kształtowania zapewnia zamawiający) II. Wykonanie drenażu podskarpowego z rur PEHD (o średnicy 160 mm) odprowadzającego odcieki do kanalizacji odciekowej o długości około 368 mb Minimalny wymagany okres gwarancji na przedmiot niniejszego zamówienia - min. 36 miesięcy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (do 50% wartości zamówienia podstawowego). Zostaną one udzielone w przypadku, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba rozszerzenia przedmiotu zamówienia oraz zapewnione zostaną środki finansowe na ten cel.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.30 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 PLN. 1. Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu jest wniesienie przez wykonawcę wadium w wysokości 20 000,00 złotych (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy złotych). 2. Wadium można wnieść w formie: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109 poz. 1158 , z późn. zm.). 3. Wadium w formie pieniężnej można wnieść na rachunek bankowy zamawiającego: Bank Pekao S.A. 73124047221111000048515630 z adnotacją: wadium do przetargu nr TZ-EG-6-2010 Uwaga!!! - Potwierdzenie złożenia wadium należy załączyć do oferty. - Wadium w innych formach niż pieniądzu należy złożyć w formie kserokopii załączonej do oferty. Do oferty należy w odrębnej kopercie załączyć oryginał ww. dokumentu, który zostanie zwrócony na zasadach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych. - Datą wniesienia wadium w formie przelewu jest data uznania rachunku bankowego zamawiającego. - Oferta, która nie będzie zabezpieczona wadium, lub, gdy wadium zostanie wpłacone po upływie terminu wyznaczonego do składania ofert, zostanie odrzucona. - Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. - Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych, w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; b) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie niżej wymienionych dokumentów wg formuły spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie, którego przedmiotem było wykonanie robót budowlanych przy budowie/rekultywacji ponad poziomowych składowisk odpadów obejmujących swym zakresem ubezpieczenie skarp o powierzchni nie mniejszej niż 4 000 m2 wraz z wykonaniem drenażu na odcieki o łącznej długości co najmniej 350 mb z rur PEHD o średnicy min 160 mm o wartości min. 400 000 PLN; Doświadczenie wykonawcy jest punktowane. Za każde wykonane zamówienie, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, wykonawca otrzyma 1 pkt. Do składania ofert zostanie zaproszonych 5 wykonawców o największym doświadczeniu (największej ilości punktów). Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie niżej wymienionych dokumentów wg formuły spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy dysponują osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj. dysponują kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz przynależnym do Izby Samorządu Zawodowego. Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie niżej wymienionych dokumentów wg formuły spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500 000 PLN; b) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 1 000 000 PLN. Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie niżej wymienionych dokumentów wg formuły spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.

Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu

Za każdą jedną wykonaną robotę budowlaną, której przedmiotem było wykonanie robót budowlanych przy budowie/rekultywacji ponad poziomowych składowisk odpadów obejmujących swym zakresem ubezpieczenie skarp o powierzchni nie mniejszej niż 4 000 m2 wraz z wykonaniem drenażu na odcieki o łącznej długości co najmniej 350 mb z rur PEHD o średnicy min 160 mm o wartości min. 400 000 PLN wykonawca otrzyma 1 pkt. Do składania ofert zostanie zaproszonych 5 wykonawców o największym doświadczeniu (największej ilości punktów).

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzania zmian w zawartej umowie w zakresie terminu realizacji w sytuacji, gdy: - wystąpią wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiające wykonawcy wykonanie robót stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia; - wystąpi konieczność wykonania robót dodatkowych, których wykonanie będzie warunkiem wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia; - wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych - w przypadku rozbieżności między stanem obiektu określonym w dokumentacji projektowej a stanem faktycznym, z przyczyn organizacyjnych lub funkcjonalnych zajdzie konieczność wprowadzenia zmian do zatwierdzonego projektu budowlano - wykonawczego; - z przyczyn organizacyjnych leżących po stronie zamawiającego (np. realizacja przez innego wykonawcę robót zleconych mu przez zamawiającego w ramach innego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego), wykonawca nie będzie mógł prowadzić prac objętych przedmiotem niniejszego zamówienia. W takim przypadku strony mogą przesunąć termin zakończenia wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1)  Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostanie przekazana tym wykonawcom, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2010 godzina 10:30, miejsce: Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy składać w siedzibie zamawiającego: Kraków ul. Nowohucka 1 Sekretariat. P.101.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.