eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała Podlaska › remont nawierzchni dróg powiatowych Nr 1022L Cicibór-Kornica od km 7+827 do km 9+878 długości - 2,051

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-03-20

POZYCJA 17655

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Biała Podlaska: remont nawierzchni dróg powiatowych Nr 1022L Cicibór-Kornica od km 7+827 do km 9+878 długości - 2,051 Nr 1018L Sławacinek-Leśna Podlaska od km 14+140 do km 14+253 - 0,113 łącznika w km 0+000 do km 0+055 - 0,055 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej, do kontaktów: Janina Zając, ul. Sidorska 90A, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 083 3431909, fax 083 3437975, e-mail: zdp@poczta.fm. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): powiatbialski.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont nawierzchni dróg powiatowych Nr 1022L Cicibór-Kornica od km 7+827 do km 9+878 długości - 2,051 Nr 1018L Sławacinek-Leśna Podlaska od km 14+140 do km 14+253 - 0,113 łącznika w km 0+000 do km 0+055 - 0,055. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Powiat Bialski,gmina Leśna Podlaska,miejscowość Leśna Podlaska. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Remont nawierzchni dróg powiatowych Nr1022L Cicibór- Kornica od km 7+827 do km 9+878 długości - 2,051 km Nr1018L Sławacinek-Leśna Podlaska od km 14+140 do km 14+253- 0,113 km łącznika w km 0+000 do km 0+055 o długości - 0,055 km 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Oryginalny kod CPV: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie obejmuje niżej wymienione roboty branży drogowej: rozebranie i ułożenie krawężników betonowych -32 mb oraz kostki brukowej betonowej-135,08 m2; remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej- 45,5ton;remont nawierzchni poprzez wykonanie warstwy grubości 4 cm z betonu asfaltowego- 15334,52m2; malowanie przejść dla pieszych-107m2;roboty wykończeniowe (oczyszczenie istniejącego rowu-21m3,regulacja poboczy ziemnych-1214,5m2,regulacja kratek ściekowych-2 szt.) 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.06.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 10 000 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Warunki ogólne Ofertę może złożyć osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie o ile spełniają warunki określone w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz niniejszej Specyfikacji tzn. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełnia wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki opisane w pkt.1 musi spełnić każdy z Wykonawców. 2. Warunki szczególne 2.1. Doświadczenie wykonawcy Wykonawca musi wykazać , że zrealizował ( rozpoczął i zakończył) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zadanie o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia (w zakresie budowy lub przebudowy drogi ) oraz o wartości nie mniejszej niż wartość złożonej oferty, z podaniem jego wartości oraz daty i miejsca robót wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie. 2. 2. Potencjał kadrowy Wykonawca musi wykazać ,że dysponuje osobą zdolną do pełnienia samodzielnych funkcji kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane w branży drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów, minimum pięcioletnie doświadczenie zawodowe, przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 2.3. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 3. W przypadku Wykonawców składających wspólny wniosek (konsorcja), warunki określone w punktach 2.1, 2.2.,2.3. winny być spełnione łącznie. 4. Zamawiający wymaga aby całość zamówienia wykonał Wykonawca. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wg formuły spełnia /nie spełnia w oparciu o wymagane w instrukcji dla Wykonawców dokumenty. Niespełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca załączy do oferty wypełnione następujące dokumenty i oświadczenia ( brak któregokolwiek z poniższych dokumentów spowoduje odrzucenie oferty) : 1.Wypełniony i podpisany formularz oferty ( na załączonym druku ) . 2.Kosztorys ofertowy ( wypełniony i podpisany ) - na załączniku Nr 1 z jednostkowymi cenami i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia oraz wykaz stawek i narzutów ( na załączonym druku - załącznik Nr 1a) . 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Zgłoszenie pochodzące od Wykonawcy nieuprawnionego do występowania w obrocie prawnym w przedmiocie zamówienia zostanie odrzucone. 4. Wykonawca złoży oświadczenie , o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 uPzp złożone na druku stanowiącym załącznik Nr 2 do niniejszej Instrukcji. 5.Wykonawca złoży aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne ,lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne Informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Dokumenty , o których mowa wyżej Wykonawca przedstawi w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Jeżeli załączona kserokopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budziła uzasadnione wątpliwości co do jej prawidłowości Zamawiający może zażądać przedłożenia przez Wykonawcę oryginału dokumentu lub notarialnie potwierdzonej kopii. 9.Potencjał kadrowy przewidziany do realizacji zamówienia na załączniku Nr 3 wraz z załączonymi kopiami uprawnień budowlanych branży drogowej,dokumentami potwierdzającymi przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa i życiorysami zawodowymi (CV). Aktualne dokumenty powinny potwierdzać stan istniejący w dniu składania ofert. 10. Doświadczenie Wykonawcy - zgodnie z treścią załącznika Nr 4. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w części V pkt 2.1 z podaniem miejsca, daty i wartości wykonanych robót. Do załącznika powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane z należytą starannością. W przypadku, gdy umieszczone w wykazie roboty dotyczą szerszego zakresu prac niż przedmiotowe zamówienie , Wykonawca w załączniku winien wyodrębnić ilościowo i wartościowo tę część , którą można uznać za rodzajowo porównywalną z przedmiotem niniejszego zamówienia. 11. Zaakceptowane przez Wykonawcę \ Istotne postanowienia umowy\. 12. Dowód wniesienia wadium. 13. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w pkt. 3-8 muszą być złożone przez każdego z Wykonawców natomiast dokumenty wymienione w pkt. 9-12 winien przedłożyć Wykonawca lub Wykonawcy tak, aby łącznie spełnić wymagania określone w części V Instrukcji dla Wykonawców; 14. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu ,albo w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. 15. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o którym mowa w pkt. 3.,5.,7. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 15.1.Zamiast dokumentów, o którym mowa w pkt. 6. - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy. 15.2.Dokumenty, o których mowa w pkt.15 lit. a i c oraz w pkt. 15.1. powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 15. lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu ofert. 15.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 15 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio dla kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 16.Dokumenty powinny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatbialski.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego, pok. 6 lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2007 godzina 09:45. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.04.2007, godzina 10:00, Zarząd Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej, ul. Sidorska 90A, pok. Nr 2.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 16.03.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.