eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzyrzec Podlaski › Remonty nawierzchni dróg gminy Międzyrzec Podlaski

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-02

Międzyrzec Podlaski: Remonty nawierzchni dróg gminy Międzyrzec Podlaski
Numer ogłoszenia: 176544 - 2009; data zamieszczenia: 02.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Międzyrzec Podlaski , ul. Warszawska 20, 21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie, tel. 083 3712496.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty nawierzchni dróg gminy Międzyrzec Podlaski.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remonty nawierzchni dróg gminy Międzyrzec Podlaski 1. Droga w miejscowości Jelnica 2. Droga w miejscowości Kożuszki 3. Droga w miejscowości Łuby 4. Droga w miejscowości Sawki 5. Droga w miejscowości Zawadki.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: CZĘŚĆ X- KRYTERIA OCENY OFERT Postępowanie jest prowadzone z udziałem Komisji Przetargowej . Wybór oferty najkorzystniejszej dokonany zostanie na podstawie poniższego kryterium /nazwa kryterium, waga / : Cena /koszt / - 100 % Oceny dokonywać będą członkowie Komisji Przetargowej stosując zasadę , iż oferta nie odrzucona , zawierająca najniższą cenę jest ofertą najkorzystniejszą . Jeżeli nie można wybrać oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie Zamawiający wezwie Wykonawców którzy złożyli te oferty , do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. CZĘŚĆ XII - OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY OFERTY , OCENY OFERT I WYBÓR OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ 1.Cena powinna obejmować wszystkie pozycje zamówienia ,podatek VAT oraz wszystkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia, 1.1.Ceny wszystkich elementów zamówienia powinny zawierać w sobie ewentualne upusty oferowane przez Wykonawcę. 1.2.Pozycje, dla których nie zostaną wstawione przez Wykonawcę ceny składowe, nie zostaną zapłacone po ich wykonaniu i uważać się będzie, że zostały ujęte w innych cenach wymienionych w formularzu cenowym. 1.3.Wszystkie ceny określone przez Wykonawcę zostaną ustalone na okres ważności umowy i nie będą podlegały zmianom. 2.Zastosowanie przez wykonawcę stawki podatku VAT od towarów i usług niezgodnej z obowiązującymi przepisami spowoduje odrzucenie oferty. 3.W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 3.Zamawiający poprawia w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek w obliczeniu ceny oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia , niepowodujące istotnych zmian w treści oferty niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę którego oferta została poprawiona. Zamawiający poprawia omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny na zasadach określonych w art. 87 ust.2 pkt ustawy w następujący sposób: 4.1.W przypadku mnożenia cen jednostkowych i liczby jednostek miar: a)jeżeli obliczona cena nie odpowiada iloczynowi ceny jednostkowej oraz liczby jednostek miar , przyjmuje się , że prawidłowo podano liczbę jednostek miar oraz cenę jednostkową, b)jeżeli cenę jednostkową podano rozbieżnie słownie i liczbą , przyjmuje się , że prawidłowo podano liczbę jednostek miar i ten zapis ceny jednostkowej , który odpowiada dokonanemu obliczeniu ceny. 4.2.W przypadku sumowania cen za poszczególne części zamówienia: a/ jeżeli obliczona cena nie odpowiada sumie cen za części zamówienia , przyjmuje się , że prawidłowo podano ceny za części zamówienia, b/jeżeli cenę za część zamówienia podano rozbieżnie słownie i liczbą, przyjmuje się, że prawidłowo podano ten zapis, który odpowiada dokonanemu obliczeniu ceny, c/ jeżeli ani cena za część zamówienia podana liczbą, ani podana słownie nie odpowiadają obliczonej cenie, przyjmuje się, że prawidłowo podano ceny za część zamówienia wyrażone słownie. 4.3. W przypadku oferty z ceną określoną za cały przedmiot zamówienia albo jego część / cena ryczałtowa/: a/przyjmuje się, że prawidłowo podano cenę ryczałtową bez względu na sposób jej obliczenia, b/jeżeli cena ryczałtowa podana liczbą nie odpowiada cenie ryczałtowej podanej słownie, przyjmuje się za prawidłową cenę ryczałtową podaną słownie, c/jeżeli obliczona cena nie odpowiada sumie cen ryczałtowych, przyjmuje się ,że prawidłowo podano poszczególne ceny ryczałtowe. 5.Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przyjęte kryteria i ich wagi procentowe. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna liczba punktów jaką po uwzględnieniu wag może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt, tj: - za najkorzystniejszą cenę 100 pkt. 6.W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane są punkty za przyjęte kryterium według następującej zasady: kryterium - cena cena najniższa Ilość punktów za kryterium = x 100 % przy czym 1%=1 pkt. cena badana 7. Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku . 8.Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie Pzp i spełnia wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz została uznana za najkorzystniejszą tj. przedstawia najniższą cenę . 9 Jeśli okaże się , że nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu, postępowanie zostanie unieważnione . 10.O wyborze oferty zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia , podając uzasadnienie wyboru nazwę /firmę / i adres Wykonawcy , którego ofertę wybrano, wraz ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert zawierającym punktację przyznana ofertom w każdym kryterium i łączna punktację. Zawiadomienie Wykonawcy o wyborze jego oferty będzie jednocześnie zaproszeniem do zawarcia umowy. 11.Wykonawca którego oferta została wybrana zobowiązany jest do podpisania umowy.Umowa może być zawarta w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty, nie później jednak niż przed upływem terminu związania ofertą. 12. Jeżeli Wykonawca , którego oferta została wybrana przedstawi nieprawidłowe dane , uchyli się od zawarcia umowy , lub nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy , zamawiający wybierze tę spośród pozostałych ofert, którego uzyskała najwyższą liczbę punktów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: CZĘŚĆ III - WARUNKI , KTÓRYCH SPEŁNIENIE WYMAGANE JEST OD WYKONAWCÓW 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 : a/posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c/znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d/nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art.24 uPzp. Ponadto spełniają następujące warunki : 1/ Doświadczenie wykonawcy Wykonawca musi wykazać , że zrealizował /rozpoczął i zakończył/ w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zadanie o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia (budowa, przebudowa dróg i ulic) oraz o wartości nie mniejszej niż wartość złożonej oferty, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca robót wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie. 2/Potencjał kadrowy Wykonawca musi wykazać ,że dysponuje osobą zdolną do pełnienia samodzielnych funkcji kierownika budowy- robót posiadającego uprawnienia budowlane branży drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów oraz aktualne ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej poświadczone przez odpowiedni organ samorządu zawodowego. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane w cz. IV niniejszej instrukcji dokumenty. Niespełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. CZĘŚĆ IV- DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMAGANE W OFERCIE Wykonawca załączy do oferty wypełnione następujące dokumenty i oświadczenia ( brak któregokolwiek z poniższych dokumentów spowoduje odrzucenie oferty): 1.Wypełniony i podpisany formularz oferty (na załączonym druku ) . 2.Kosztorys ofertowy (wypełniony i podpisany )- na załączniku Nr 1 z jednostkowymi cenami i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia oraz wykaz stawek i narzutów( na załączonym druku - załącznik Nr 1a) - 3 - Dane dotyczące wiarygodności prawnej ,finansowej i technicznej Wykonawcy: 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zgłoszenie pochodzące od Wykonawcy nieuprawnionego do występowania w obrocie prawnym w przedmiocie zamówienia zostanie odrzucone. 4. Wykonawca złoży oświadczenie , o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust. 1 uPzp złożone na druku stanowiącym załącznik Nr 2 do niniejszej Instrukcji. 5.Wykonawca złoży aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne ,lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty , o których mowa wyżej Wykonawca przedstawi w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Jeżeli załączona kserokopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budziła uzasadnione wątpliwości co do jej prawidłowości Zamawiający może zażądać przedłożenia przez Wykonawcę oryginału dokumentu lub notarialnie potwierdzonej kopii. 6.Potencjał kadrowy przewidziany do realizacji zamówienia na załączniku Nr 3 z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych . Do wykazu personelu kierowniczego muszą być dołączone kopie uprawnień budowlanych branży drogowej i dokument stwierdzający przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, potwierdzonymi (za zgodność z oryginałem) przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. 7.Doświadczenie Wykonawcy. Wykaz ważniejszych robót zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia (budowa, przebudowa dróg i ulic) na załączniku Nr 4 oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie (dokumenty od poprzednich zamawiających). W przypadku, gdy umieszczone w wykazie roboty dotyczą szerszego zakresu prac niż przedmiotowe zamówienie , Wykonawca w załączniku winien wyodrębnić ilościowo i wartościowo tę część , którą można uznać za rodzajowo porównywalną z przedmiotem niniejszego zamówienia. 8. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, które może zostać wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych i poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art.6 ust.3 pkt 4. lit.b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości w wysokości określonej w § 17 umowy stanowiącej załącznik, nr 5 do niniejszej specyfikacji. 9.Zaakceptowane przez Wykonawcę ( Istotne postanowienia umowy0. 10.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia /konsorcja /dokumenty wymienione w pkt. 3., 4., 5. muszą być złożone przez każdego z Wykonawców natomiast dokumenty wymienione w pkt. 6., 7., 8., winien przedłożyć Wykonawca lub Wykonawcy tak, aby łącznie spełnić wymagania . - 4 - 11.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu ,albo w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. 12.Zamawiający wymaga aby całość zamówienia wykonał Wykonawca. 13. Zamówienie nie jest objęte dynamicznym systemem zakupów..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronach internetowych.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.miedzyrzecpodlaski.netbip.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Międzyrzecu Podlaskim ul. Warszawska 20 , 21-560 Międzyrzec Podlaski.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 26.07.2009.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.