eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciechocinek › Dostawa sprzętu i aparatury medycznej do Zakładu Opieki Zdrowotnej Sanatorium MSWiA ORION w Ciechocinku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-31

Ciechocinek: Dostawa sprzętu i aparatury medycznej do Zakładu Opieki Zdrowotnej Sanatorium MSWiA ORION w Ciechocinku
Numer ogłoszenia: 176517 - 2008; data zamieszczenia: 31.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Opieki Zdrowotnej Sanatorium Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji ORION, ul. Warzelniana 1, 87-720 Ciechocinek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2839100, fax 054 2836370.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanatoriummswia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu i aparatury medycznej do Zakładu Opieki Zdrowotnej Sanatorium MSWiA ORION w Ciechocinku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu i aparatury medycznej do Zakładzie Opieki Zdrowotnej Sanatorium Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji ORION w Ciechocinku, w zakres którego wchodzą: Stanowiska inhalacyjne wraz z inhalatorami: Stanowiska inhalacyjne 2-stanowiskowe sztuk 4, stanowiska z łatwozmywalnym blatem stanowiska w kolorze chobot nr 104, okleina PCV mahoń 10;1 obudowa wyciągu z płyty wiórowej oklejonej laminatem wodoodpornym nogi i wsporniki ze stali chromowanej szyby boczne i przegroda środkowa z bezpiecznego szkła klejonego oświetlenie halogenowe lub kwarcowe o mocy min 2 x 20 VA wyciąg mechaniczny powietrza o wydajności min 2 x 350 m3/h wewnętrzny kolektor powietrza gniazdo sieciowe umieszczone pod blatem wymiary max.: 1700 x 1900 x 700 mm (wysokość szerokość głębokość) wymiary min: 1600 x 1400 x 500 mm (wysokość szerokość głębokość) zasilanie: 230V , 50 Hz Gwarancja (min. 24 miesiące) Koszt transportu, montażu i szkolenia u zamawiającego w cenie zakupu. Rok prod. min.2008 , ( fabrycznie nowe ) Instrukcja stosowania i obsługi w języku polskim. Stanowisko inhalacyjne 1-stanowiskowe sztuk 1, Stanowisko z łatwozmywalnym blatem stanowiska w kolorze chobot nr 104, okleina PCV mahoń 10;1 obudowa wyciągu z płyty wiórowej oklejonej laminatem wodoodpornym nogi i wsporniki ze stali chromowanej szyby boczne z bezpiecznego szkła klejonego oświetlenie halogenowe lub kwarcowe o mocy min 20 VA wyciąg mechaniczny powietrza o wydajności min 350 m3/h gniazdo sieciowe umieszczone pod blatem wymiary max.: 1700 x 850 x 700 mm (wysokość szerokość głębokość) wymiary min: 1600 x 650 x 500 mm (wysokość szerokość głębokość) zasilanie: 230V , 50 Hz Gwarancja (min. 24 miesiące) Koszt transportu, montażu i szkolenia u zamawiającego w cenie zakupu. Rok prod. min.2008 , ( fabrycznie nowe ) Instrukcja stosowania i obsługi w języku polskim. inhalatory ultradźwiękowe sztuk 4 Masa inhalatora ok.6 kg Średnia średnica cząstek aerozolu od 3 do 6 mikrometrów Pojemnośc zbiornika lekowego 250 cm3 Nadmuch 3 do 15 l,minut Rozpylanie leku 5 cm3/min Regulacja czasu zabiegu 1-99 minut Temp.aerozolu ok.37 stopni Celsjusza Częstotliwość pracy generatora 1,3 MHZ Zasilanie 230V wymiary (dł szer wys) ok. 270x340x260 mm Deklaracja zgodności CE na urządzenia medyczne Gwarancja (min. 24 miesiące) Koszt transportu, montażu i szkolenia u zamawiającego w cenie zakupu. Rok prod. min.2008 , ( fabrycznie nowe ) Instrukcja stosowania i obsługi w języku polskim. inhalatory pneumatyczne sztuk 5 Masa inhalatora ok.6 kg programowanie czasu inhalacji do max 99 minut wydajność sprężarki: min 15 l,min średnia średnica cząstek MMAD: około 1.40 mikrometra możliwość wytwarzania wibroaerozolu: średnia średnica cząstek MMAD wibroaerozolu: około 1.65 mikrometra poziom natężenia wibracji: max 120dB wydajność aerozolu: 0,45-0,50 ml,min Zasilanie 230V wymiary (dł szer wys) ok 345x240x130mm Deklaracja zgodności CE na urządzenia medyczne Gwarancja (min. 24 miesiące) Koszt transportu, montażu i szkolenia u zamawiającego w cenie zakupu. Rok prod. min.2008 , ( fabrycznie nowe ) Instrukcja stosowania i obsługi w języku polskim. Aparat do nasycania wody dwutlenkiem węgla - sztuk 1 Praca urządzenia w trybie ciągłym Pobór wody nasyconej dwutlenkiem węgla na bieżąco Przyłącze zimnej wody DN 20 ¾ GZ Przyłącze odpływu wody nasyconej DN ¾ GZ Wysokość urządzenia 2020 mm Średnica urządzenia 320 mm Praca 5 szt wanien jednocześnie Przyłącze dwutlenku węgla - dren śr. wew. 12 mm Wydajność max 50l,min Zasilanie 230V AC/50 Hz Napięcie sterujące 24V AC,50 Hz Podgrzewacz zapobiegający zamarzaniu reduktora Deklaracja zgodności CE na urządzenia medyczne Rok prod. min.2008 , ( fabrycznie nowe ) Gwarancja (min. 24 miesiące) Koszt transportu, montażu i szkolenia u zamawiającego w cenie zakupu. Instrukcja stosowania i obsługi w języku polskim. Aparat do suchych kąpieli C02 - sztuk 1 Kąpiel CO2 gazowa sucha. Regulacja temperatury gazu w zakresie min. 32 ºC do 37 ºC Automatyczna cyrkulacja i uzupełnianie gazu. Kontrolowane odprowadzenie CO2 po zabiegu. Elektryczne ustawienie wysokości leżanki zabiegowej. Konstrukcja mobilna. Minimalna wysokość leżanki poniżej 50 cm. Możliwość regulacji wysokości podgłówka Sygnał dźwiękowy po zakończeniu terapii Deklaracja zgodności CE na urządzenia medyczne Rok prod. min.2008 , ( fabrycznie nowe ) Gwarancja (min. 24 miesiące) Koszt transportu, montażu i szkolenia u zamawiającego w cenie zakupu. Instrukcja stosowania i obsługi w języku polskim. Łóżko wodne do masażu na sucho - sztuk 1 Możliwość zamontowania drewna bambusowego na obudowie Możliwość zamontowania oświetlenia bocznego na obudowie Nacisk na podłoże(sufit) min. 250 kp,m2 Masaż za pomocą fali akustycznej w rytmie odtwarzanej muzyki Podział na minimum 6 stref zabiegowych obsługiwanych przez minimum 24 dysze Minimum 3 poziomy intensywności zabiegu Regulacja temperatury wody w zakresie od 5OC do 50OC Możliwość zatrzymania masażu w wybranym miejscu Dotykowy panel sterujący z możliwością regulacji w zakresie 180O Wbudowana poduszka pod głowę wykonana ze specjalnej delikatnej gąbki Wymiary nie większe niż: długość x szerokość x wysokość 2200mm x 950mm x 550mm Waga: Z wodą nie większa niż: 280kg Bez wody nie większa niż: 130kg Przepustowość nie mniejsza niż: 400l,min Zasilanie: 230V,50Hz ,pobór mocy 2000W Deklaracja zgodności CE na urządzenia medyczne Gwarancja (min. 24 miesiące) Koszt transportu, montażu i szkolenia u zamawiającego w cenie zakupu. Rok prod. min.2008 , ( fabrycznie nowe ) Instrukcja stosowania i obsługi w języku polskim.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Oryginalny kod CPV: 33.19.20.00 - Meble medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.20.00 - Meble medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 tekst jednolity) , a spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 w,w ustawy, a więc: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania w,w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia , nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych do oferty należy załączyć: 1.1 Odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania oferty. 1.2. Oświadczenie zgodne z art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy załączyć: 2.1 Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres powadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości , przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ . Wykonawca musi wykazać, iż w ciągu ostatnich trzech lat zrealizował co najmniej 1 dostawę sprzętu i aparatury medycznej o wartości na łączną kwotę nie mniejszą niż 120.000,00 zł brutto. Zamawiający przyjmie , że warunek będzie spełniony gdy dostawa będzie odpowiadać przedmiotowi zamówienia. Wykonawca nie może sumować wartości kilku dostaw o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej, 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w: 1) w pkt. 1. ppkt. 1.1. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 4. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1.1 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1.1, zastępuje się je sądowym dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dotyczy to również pkt. 4. 6.Inne dokumenty, których złożenie jest wymagane od wszystkich wykonawców w prowadzonym postępowaniu: 6.1. Złożyć ofertę zgodnie ze wzorem będącym załącznikiem nr 1 do SIWZ. 6.2. Jeżeli wykonawca ma zamiar zlecić podwykonawcy wykonanie części zamówienia w ramach niniejszego zadania musi wypełnić załącznik nr 4 do SIWZ, jeśli nie ma zamiaru zlecenia nie musi wypełniać w,wym. załącznika. 6.3. Oferta nie podpisana przez uprawnioną osobę oraz oferta złożona przez podmioty podlegające wykluczeniu zgodnie z zapisem art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r., Nr 164, poz. 1163 tekst jedn.) zostanieodrzucona jako oferta nieważna. 6.4. Oferty wspólne przedstawione przez wykonawców składających się z dwóch lub więcej przedsiębiorstw jako partnerów (np. konsorcjum), będą musiały spełniać następujące wymagania: a). oferta będzie zawierać informacje wymienione w punkcie 1 dla każdego partnera konsorcjum, b). oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich partnerów. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa - treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. c). wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postawieniami, d). jeden z partnerów konsorcjum zostanie wyznaczony jako partner kierujący (lider), upoważniony do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów, e). zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera kierującego lub od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie konsorcjum. f). wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę; w miejscu np. nazwa i adres wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. Uwaga: wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sanatoriummswia.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Opieki Zdrowotnej Sanatorium Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji ORION, ul. warzelniana 1, 87-720 Ciechocinek.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2008 godzina 08:45, miejsce: Zakład Opieki Zdrowotnej Sanatorium MSWiA ORION, ul. Warzelniana 1, 87-720 Ciechocinek, sekretariat - pokój 109 na I piętrze ..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.