eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gnieznoroboty ogólnobudowlane w budynku nr 21:

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-28

Gniezno: roboty ogólnobudowlane w budynku nr 21:
Numer ogłoszenia: 176509 - 2011; data zamieszczenia: 28.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych "Dziekanka" im. A. Piotrowskiego , ul. Poznańska 15, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 061 4262171, faks 061 4261118.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dziekanka.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: roboty ogólnobudowlane w budynku nr 21:.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: roboty ogólnobudowlane w budynku nr 21: Pakiet nr 1 - roboty budowlane na parterze budynku nr 21 Pakiet nr 2 - roboty budowlane na I piętrze budynku nr 21 Pakiet nr 3 - roboty budowlane na II piętrze budynku nr 21 Pakiet nr 4 - roboty budowlane na III piętrze budynku nr 21 Pakiet nr 5 - roboty elektryczne w budynku nr 21(parter, I piętro, II piętro, III piętro) Pakiet nr 6 - roboty sanitarne w budynku nr 21(parter, I piętro, II piętro, III piętro).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.20.00-3, 45.31.00.00-3, 45.43.00.00-0, 45.42.21.00-0, 45.44.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium. Wadium wynosi wynosi 44.300,00 PLN na całość zamówienia, a na poszczególne części: Pakiet 1 - 8 100,00 zł. Pakiet 2 - 5 900,00 zł. Pakiet 3 - 5 500,00 zł. Pakiet 4 - 6 400,00 zł. Pakiet 5 - 9 300,00 zł. Pakiet 6 - 9 100,00 zł.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1; Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie załączonych, wymaganych dokumentów do oferty przy uwzględnieniu poniższych zasad. Oferta podlega odrzuceniu w przypadkach określonych w art. 24 i art. 89 ustawy. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców dokonana będzie po otwarciu ofert. Każda z ofert zostanie oceniona pod względem zgodności z postanowieniami siwz i przepisami ustawy i oceniona przy użyciu kryterium spełnia / nie spełnia. Zamawiający zastrzega sobie prawo przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wg zasad określonych przepisem paragrafu 4 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 30.12.2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2009 r. nr 226 poz. 1817), o których mowa w art. 25 i 26 ustawy z n 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o wykonanych robotach budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za ten okres - odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, odbiorców. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie załączonych, wymaganych dokumentów do oferty przy uwzględnieniu poniższych zasad. Oferta podlega odrzuceniu w przypadkach określonych w art. 24 i art. 89 ustawy. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców dokonana będzie po otwarciu ofert. Każda z ofert zostanie oceniona pod względem zgodności z postanowieniami siwz i przepisami ustawy i oceniona przy użyciu kryterium spełnia / nie spełnia. Zamawiający zastrzega sobie prawo przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wg zasad określonych przepisem paragrafu 4 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 30.12.2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2009 r. nr 226 poz. 1817), o których mowa w art. 25 i 26 ustawy z n 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach stwierdzających, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz dla kierownika budowy - załączona kserokopia decyzji o nadaniu uprawnień w zakresie wykonywanych robót oraz aktualnej przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach stwierdzających, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz dla kierownika budowy - załączona kserokopia decyzji o nadaniu uprawnień w zakresie wykonywanych robót oraz aktualnej przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • opłaconej polisy potwierdzającej, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 200.000,00 PLN

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    atesty na zastosowane materiały

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dziekanka.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPZOZ - Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych Dziekanka 62-200 Gniezno, ul. Poznańska 15, budynek administracji, dział zamówień publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.07.2011 godzina 09:00, miejsce: SPZOZ - Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych Dziekanka 62-200 Gniezno, ul. Poznańska 15, budynek administracji, sekretariat szpitala.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: roboty budowlane na parterze budynku nr 21.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: roboty budowlane na parterze budynku nr 21.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.00.00-0, 45.42.21.00-2, 45.44.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: roboty budowlane na I piętrze budynku nr 21.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: roboty budowlane na I piętrze budynku nr 21.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.00.00-0, 45.42.21.00-2, 45.44.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: roboty budowlane na II piętrze budynku nr 21.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: roboty budowlane na II piętrze budynku nr 21.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.00.00-0, 45.42.21.00-2, 45.44.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: roboty budowlane na III piętrze budynku nr 21.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: roboty budowlane na III piętrze budynku nr 21.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.00.00-0, 45.42.21.00-2, 45.44.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: roboty elektryczne w budynku nr 21(parter, I piętro, II piętro, III piętro).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: roboty elektryczne w budynku nr 21(parter, I piętro, II piętro, III piętro).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: roboty sanitarne w budynku nr 21(parter, I piętro, II piętro, III piętro).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: roboty sanitarne w budynku nr 21(parter, I piętro, II piętro, III piętro).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.