Ogłoszenie z dnia 2008-07-31
Połczyn Zdrój: Wykonanie i wymiana okien drewnianych na okna PCV
w budynkach zarządzanych przez
Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
w Połczynie Zdroju
łącznie z finansowaniem zamówienia z odroczonym terminem płatności do 60 miesięcy
Numer ogłoszenia: 176508 - 2008; data zamieszczenia: 31.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o. o., ul. 22 Lipca 16, 78-320 Połczyn Zdrój, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3662737, fax 094 3662737.
- Adres strony internetowej zamawiającego: tbs.polczynzdroj.ibip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i wymiana okien drewnianych na okna PCV w budynkach zarządzanych przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Połczynie Zdroju łącznie z finansowaniem zamówienia z odroczonym terminem płatności do 60 miesięcy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: całościowa wymiana okien wraz z demontażem starych okien oraz montażem nowych okien w budynkach zarządzanych przez TBS Spółka z o.o w Połczynie Zdroju wg. wskazań zarządcy. Ogólna ilość ok. 411,00 m2 w tym: - okna jednoskrzydłowe (rozwierno-uchylne) ok. 270,00 m2 - okna dwuskrzydłowe (jedno skrzydło rozwierno-uchylne, drugie rozwierne) ok. 88,00 m2 - okna trzyskrzydłowe (jedno skrzydło rozwierno-uchylne, dwa rozwierne) ok. 53,00 m2
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki przedmiotowe udziału w postępowaniu: Złożenie oferty zgodnie z treścią specyfikacji. Oferta musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zaproponowanie zasad finansowania zamówienia według poniższych wymagań: Wykonawca jest zobowiązany zaproponować bank, który zobowiąże się do wykupu wierzytelności przedmiotu zamówienia z odroczonym pięcioletnim okresem wykupu, a umowę o finansowanie zawrze z tym bankiem zamawiający na warunkach przedstawionych w ofercie. Wykonawca przedstawi do oferty dokument banku określający gotowość do udzielenia finansowania. Dokument taki musi zawierać: 1) zapewnienie udzielenia finansowania w formie wykupu wierzytelności, 2) okres wykupu przez zamawiającego 5 lat od dnia wykupu przez bank danej faktury, 3) harmonogram rat spłaty finansowania, 4) całkowite koszty obsługi finansowania 5) oprocentowanie zmienne, 6) płatność kosztów obsługi (preferowana będzie spłata kosztów obsługi w ratach wraz ze spłatą kapitału i odsetek), 7) przewidywana możliwość wcześniejszej spłaty finansowania bez dodatkowych opłat i konieczności zapłaty odsetek, 8) formy zabezpieczenia finansowania tj. weksel In blanco, 9) projekt umowy o finansowanie, 10) wyliczenie całkowitych kosztów finansowania, prowizja plus odsetki za cały okres finansowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WARUNKI DO SPEŁNIENIA PRZEZ OFERENTA. Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi spełnić warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.1 Zamawiający celem potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, żąda załączenia do oferty następujących dokumentów: 1.1.2 Odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 1.1.3 Zaświadczenie o nie zaleganiu w urzędzie skarbowym Zaświadczenie, potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Naczelnika Urzędu Skarbowego, W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę. 1.1.4 Zaświadczenie o nie zaleganiu w ZUS Zaświadczenie, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa pkt 1.1.1, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej oraz w pkt 1.1.2, należy zastąpić je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których mowa wyżej, są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski przez tłumacza przysięgłego. 1.2 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów 1.2.1 Doświadczenie zawodowe - załącznik nr 2 Sporządzenia i załączenia do oferty wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wszystkie wykazane usługi zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą spełnić łącznie. 1.2.2 Potencjał kadrowy - załącznik nr 3 Sporządzenia i załączenia do oferty wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek wykonawcy mogą spełniać łącznie 1.2.3 Wykaz podwykonawców Wykaz części zamówienia przewidzianych do podzlecenia podwykonawcom oraz podanie nazw podwykonawców. Dopuszcza się podzlecenie do 30% wartości zadania podwykonawcom. 1.3 W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów 1.3.1 Polisa lub inny dokument ubezpieczenia Załączenia do oferty polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia, potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 1..3.2 - Oświadczenie Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone na podstawie art.44 ustawy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: tbs.polczynzdroj.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. ul. 22-Lipca 16 78-320 Połczyn Zdrój.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. ul. 22-Lipca 16 78-320 Połczyn Zdrój.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI POŁCZYN ZDRÓJ
więcej: przetargi POŁCZYN ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nakładki bitumiczne na wybranych odcinkach dróg gminnych w Gminie Sokolniki
- PRZEBUDOWA WRAZ Z ROZBUDOWĄ BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W RUDNIKU - etap I
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Skępe
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze złącz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- "Adaptacja części budynku Przedszkola we Władysławowie z przeznaczeniem na żłobek Aktywny Maluch"
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





