eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławWykonanie robót budowlanych w ramach zadaniaWymiana pokrycia dachu na budynku II Komisariatu Policji w Wałbrzychu, przy ul. Psie Pole 7

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-16

Wrocław: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: Wymiana pokrycia dachu na budynku II Komisariatu Policji w Wałbrzychu, przy ul. Psie Pole 7
Numer ogłoszenia: 176507 - 2012; data zamieszczenia: 16.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 206332 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, ul Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, faks (071) 782 41 71.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: Wymiana pokrycia dachu na budynku II Komisariatu Policji w Wałbrzychu, przy ul. Psie Pole 7.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: Wymiana pokrycia dachu na budynku II Komisariatu Policji w Wałbrzychu, przy ul. Psie Pole 7, zgodnie z przedmiarem robót, technologią robót i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja techniczna odbioru i wykonania robót budowlanych, przedmiar robót - stanowiące odpowiednio załącznik nr 11, nr 10 do siwz. 3.Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty budowlane wynosi 36 miesięcy. 4.Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z zakresem określonym przez Zamawiającego w załączonym przedmiarze robót (załącznik nr 10), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 11), oraz zgodnie z warunkami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w tym w projekcie umowy. 5.Wykonawca wykona roboty zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, obowiązującymi normami, sztuką budowlaną oraz zaleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego. 6.Wykonawca dostarczy materiały budowlane i urządzenia konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodne z zakresem rzeczowym, wraz z certyfikatami, atestami, i innymi świadectwami określonymi obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Materiały, o których mowa muszą odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, wymaganiom siwz oraz powszechnie obowiązującym przepisom prawa. 7.Wykonawca wykonana przedmiot umowy z materiałów własnych, fabrycznie nowych, a ponadto poniesie koszty związane z: -ubezpieczeniem przedmiotu zamówienia, -przeprowadzaniem wymaganych prób i badań, -zorganizowaniem placu budowy i zaplecza, 8.Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do akceptacji harmonogram robót, który będzie integralną częścią umowy, ze szczególnym uwzględnieniem: - terminów realizacji robót przygotowawczych dla poszczególnych etapów robót, - kolejności wykonywanych prac..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.26.19.20 - Konserwacja dachów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Instalacyjno- Budowlane Sławomir Kowalski, ul. Wyszyńskiego 3, 58-320 Walim, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 162601,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 169148,97

  • Oferta z najniższą ceną: 169148,97 / Oferta z najwyższą ceną: 290026,71

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.