eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BytomZorganizowanie i przeprowadzenie usług dla uczestników/uczestniczek projektu pn.:Systemowy Projekt Aktywizacji - SPA w Bytomiu z podziałem na trzy części

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-26

Bytom: Zorganizowanie i przeprowadzenie usług dla uczestników/uczestniczek projektu pn.:Systemowy Projekt Aktywizacji - SPA w Bytomiu z podziałem na trzy części
Numer ogłoszenia: 176500 - 2014; data zamieszczenia: 26.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul. Strzelców Bytomskich 16, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3886740, 032 3886700, faks 032 2818093.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.bytom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa jednostka organizacyjna m.Bytomia działająca w formie jednostki budżetowej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie usług dla uczestników/uczestniczek projektu pn.:Systemowy Projekt Aktywizacji - SPA w Bytomiu z podziałem na trzy części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem nin. zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usług dla osób nieaktywnych zawodowo i bezrobotnych, znajdujących się w wieku aktywności zawodowej, które korzystają ze świadczeń pomocy społecznej i podlegają wykluczeniu społecznemu lub są zagrożone wykluczeniem oraz dla usamodzielnianych osób w wieku 17 - 25 lat, które opuszczają pieczę zastępczą. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu pod nazwą: Systemowy Projekt Aktywizacji - SPA w Bytomiu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. 2.Przedmiot zamówienia realizowany będzie z podziałem na następujące części: część A: Wyjazdowy trening umiejętności społeczno-zawodowych wraz z usługą doradcy zawodowego - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik A do Specyfikacji; część B: Wyjazdowe zajęcia rehabilitacyjne z warsztatami niezależnego funkcjonowania z niepełnosprawnością - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik B do Specyfikacji;część C: Trening motywacji do zmiany (moduł I oraz moduł II) - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik C do Specyfikacji.3.Ogólne zasady i sposób realizacji zamówienia określają Istotne postanowienia umowne stanowiące - załącznik nr 6 do specyfikacji.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na zorganizowaniu zajęć:w przypadku części A: z zakresu podnoszenia kompetencji/umiejętności społecznych/ społeczno-zawodowych, przeprowadzonych dla młodzieży opuszczających placówki opiekuńczo - wychowawcze lub pieczę zastępczą zrealizowaną na kwotę co najmniej 18.000,00 zł brutto wraz z załączeniem dowodu, wskazującego, że usługa została wykonana należycie; w przypadku części B: w formie grupowego wyjazdu przeprowadzonego dla minimum dziesięcioosobowej grupy osób niepełnosprawnych z zakresu zajęć rehabilitacyjnych zrealizowaną na kwotę co najmniej 20.000,00 zł brutto wraz z załączeniem dowodu, wskazującego, że usługa została wykonana należycie; w przypadku części C: z podnoszenia kompetencji/umiejętności społecznych, przeprowadzonych dla osób wykluczonych społecznie i zagrożonych marginalizacją zrealizowaną na kwotę co najmniej 26.000,00 zł brutto wraz z załączeniem dowodu, wskazującego, że usługa została wykonana należycie. 2.Wykonawca może polegać w zakresie spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu na zasobach innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków - w zakresie określonym art. 26 ust. 2b ustawy. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Dokument zobowiązania powinien zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia. UWAGA: W przypadku gdy Wykonawca w zakresie potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu powoła się na potencjał podwykonawcy, a w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia dokona zmiany podwykonawcy lub zrezygnuje z podwykonawcy, zobowiązany będzie wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż określonym w ust.1. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana na podstawie dostarczonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów wg formuły: spełnia - nie spełnia. Przedłożone dokumenty muszą zawierać potwierdzenie każdego elementu określonego w warunku. 4.Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, jeżeli zachodzić będą przesłanki określone w art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5.Oferta Wykonawcy zostanie odrzucona, jeżeli zachodzić będą przesłanki określone w art. 89 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Pod pojęciem głównych usług Zamawiający rozumie usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia opisanego powyższej.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) formularz oferty;2) szczegółowa wycena zamówienia dla danej części zamówienia stanowiąca odpowiednio: załącznik nr 1A i/lub 1B i/lub1C do specyfikacji;3) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do specyfikacji); oraz - jeżeli dotyczy:4) dokument stwierdzający ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, w przypadku gdy o udzielenie niniejszego zamówienia Wykonawcy ubiegają się wspólnie - pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; 5) pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy, jeżeli do reprezentowania Wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza lub inny dokument, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; 6) dowód/dowody wskazujący/-ce, iż zasoby podmiotu trzeciego, na które powołuje się Wykonawca zostaną mu udostępnione do realizacji zamówienia, np. pisemne zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, z którego/-ych w szczególności wynika, co następuje:a)kto jest podmiotem przyjmującym zasoby,b)jaki jest zakres zobowiązania podmiotu trzeciego,c)czego konkretnie dotyczy zobowiązanie,d)w jaki sposób będzie wykonywane zobowiązanie, e) jakiego zakresu dotyczy zobowiązanie. W sytuacji, gdy przedmiotem zobowiązania są zasoby nierozerwalnie związane z podmiotem ich udzielającym, niemożliwe do samodzielnego obrotu i dalszego udzielenia ich bez zaangażowania tego podmiotu w wykonanie przedmiotu zamówienia (np. doświadczenie) konieczne jest wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu przedmiotu zamówienia.Dokument/dokumenty dotyczące zobowiązania podmiotu trzeciego należy złożyć w oryginale (do tego celu można wykorzystać załącznik nr 7 do specyfikacji).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zakazuje się istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, za wyjątkiem niżej wymienionych możliwości i warunków dokonania takiej zmiany:1)Zamawiający przewiduje możliwość zmiany strony umowy, tj. w sytuacji wystąpienia następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów;2)Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wynagrodzenia brutto, w tym cen jednostkowych brutto, w przypadku zmiany obowiązujących przepisów dotyczących podatku VAT;3) konieczność wprowadzenia zmian do umowy będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących POKL lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej i/lub Instytucji Pośredniczącej I i II stopnia, nie mających wpływu na cenę przedmiotu umowy;4)Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany podwykonawcy i/lub części wykonywanego przez niego zakresu przedmiotu umowy, bądź wprowadzenie nowego podwykonawcy, bądź zrezygnowania z podwykonawcy. W przypadku zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy, na którego potencjał Wykonawca powoływał się w zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Wykonawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia te warunki w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z wnioskiem, o którym mowa w ust. 2;5)Zamawiający nie przewiduje możliwości zmiany terminu wykonania zamówienia jeżeli ze względu na przedłużającą się procedurę przetargową terminy wskazane w § 2 umowy nie będą mogły być zachowane. 6)Zamawiający przewiduje możliwość zmiany miejsca realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn zależnych od Wykonawcy, pod warunkiem zachowania standardu zgodnego z wymogami specyfikacji.2.Dokonanie zmiany umowy w zakresie jw. wymaga uprzedniego złożenia na piśmie wniosku Wykonawcy wykazującego zasadność wprowadzenia zmian i zgody Zamawiającego na jej dokonanie lub przedłożenia propozycji zmiany przez Zamawiającego. Jakiekolwiek zmiany niniejszej umowy wymagają - pod rygorem nieważności - zachowania formy pisemnej w formie aneksu, za wyjątkiem sytuacji opisanej w ust. 1 pkt 6, wynikającej z zagrożenia żywiołem, dla ważności zmian, strony dokonają niezwłocznego ich potwierdzenia na piśmie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopr.bytom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Bytomiu,ul. Strzelców Bytomskich 16 41-902 Bytom, Dział Administracyjny, II piętro, pokój nr 131.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Bytomiu,ul. Strzelców Bytomskich 16 41-902 Bytom, Dział Administracyjny, II piętro, pokój nr 131.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach PO KL projektu pod nazwą: Systemowy Projekt Aktywizacji - SPA w Bytomiu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. 2. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej oraz nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: część A: Wyjazdowy trening umiejętności społeczno - zawodowych wraz z usługą doradcy zawodowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Uczestnikami/uczestniczkami są usamodzielniane osoby w wieku 17 - 25 lat, będące wychowankami placówek opiekuńczo wychowawczych lub rodzin zastępczych.Liczba uczestników/uczestniczek: maksymalnie 18 osób - uczestników/uczestniczek projektu. UWAGA:1.Wskazana liczba uczestników/uczestniczek może ulec zmniejszeniu z przyczyn, których Zamawiający nie mógł przewidzieć.2.Zamawiający zapłaci za faktyczną liczbę osób uczestniczących w treningu.3.Zajęcia winny odbywać się w dwóch grupach liczących po około 9 osób.4.Z uwagi na udział w treningu młodzieży szkolnej - Wykonawca zobowiązany jest zgłosić i przeprowadzić wyjazdowy trening zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. z 1997 r. nr 12, poz. 67 z późn. zm.). Czas trwania: zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem przez 7 dni (wyjazd w pierwszym dniu w godzinach porannych, powrót w ostatnim dniu w godzinach wieczornych), zaplanowany w okresie od dnia 30 czerwca 2014 r. do 13 lipca 2014 r. Liczba godzin zajęć:1)32 godziny dla każdej grupy w zakresie treningu umiejętności społeczno-zawodowych (w formie zajęć/warsztatów interaktywnych/pogadanek);2)36 godzin konsultacji indywidualnych z zakresu doradztwa zawodowego, tj. po 2 godziny przypadające na każdego uczestnika/uczestniczkę. (przez godzinę Zamawiający rozumie godzinę lekcyjną trwającą 45 min.) Pozostałe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zawiera w załącznik A do specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: część B: Wyjazdowe zajęcia rehabilitacyjne z warsztatami niezależnego funkcjonowania z niepełnosprawnością.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Uczestniczkami i uczestnikami są osoby niepełnosprawne w wieku aktywności zawodowej, które korzystają ze świadczeń pomocy społecznej, podlegające wykluczeniu społecznemu lub zagrożone wykluczeniem. Liczba uczestników/uczestniczek: maksymalnie 20 osób dorosłych -uczestników/uczestniczek projektu.Liczba dzieci wymagających opieki: maksymalnie 15 dzieci pozostających pod opieką rodzica/ów.UWAGA: 1.Wskazana liczba uczestników/uczestniczek i dzieci może ulec zmniejszeniu z przyczyn, których Zamawiający nie mógł przewidzieć.2.Zamawiający zapłaci za faktyczną liczbę osób uczestniczących w zajęciach/warsztatach oraz faktyczną liczbę dzieci objętych opieką.3.W grupie uczestników/uczestniczek skierowanych na zajęcia występują następujące grupy schorzeń lub dysfunkcji: choroby narządu ruchu (z wyłączeniem osób poruszających się na wózkach), choroby układu krążenia, układu oddechowego i układu pokarmowego, choroby okulistyczne, psychiczne, neurologiczne, epilepsja, upośledzenie umysłowe, cukrzyca. Czas trwania: zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem przez 7 dni (wyjazd w poniedziałek w godzinach porannych, powrót w niedzielę w godzinach wieczornych), w terminie od 18 sierpnia 2014 r. do 24 sierpnia 2014 r.Liczba zabiegów rehabilitacyjnych: maksymalnie 300 zabiegów, tj. po 15 zabiegów przypadających na każdego uczestnika/uczestniczkę. Wykonawca zapewni podczas pobytu maksymalnie po 3 różne zabiegi rehabilitacyjne w ciągu jednego dnia dla każdego uczestnika/uczestniczki. Zabiegi muszą być wykonywane przez rehabilitantów/fizykoterapeutów posiadających odpowiednie kwalifikacje. UWAGA: Na początku pobytu Wykonawca zapewni przeprowadzenie badania lekarskiego, w trakcie którego zostaną ustalone zabiegi rehabilitacyjne, z których będzie korzystał każdy uczestnik/uczestniczka. Zajęcia rehabilitacyjne rozpoczną się w następnym dniu po zakwaterowaniu i będą kontynuowane do przedostatniego dnia pobytu. Liczba godzin warsztatów: 10 godzin w formie warsztatów interaktywnych i pogadanek. (przez godzinę Zamawiający rozumie godzinę lekcyjną trwającą 45 min.). Pozostałe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zawiera załącznik B do specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: część C:Trening motywacji do zmiany (moduł I oraz moduł II).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Uczestniczkami i uczestnikami są osoby w wieku aktywności zawodowej, które korzystają ze świadczeń pomocy społecznej, bezrobotne, podlegające wykluczeniu społecznemu lub zagrożone wykluczeniem. Moduł I - wyjazdowy Liczba uczestników/uczestniczek: maksymalnie 26 osób dorosłych -uczestników/uczestniczek Programu Aktywności Lokalnej w ramach projektu. Liczba dzieci wymagających opieki: maksymalnie 25 dzieci pozostających pod opieką rodzica/ów. UWAGA: 1.Wskazana liczba uczestników/uczestniczek i dzieci może ulec zmniejszeniu z przyczyn, których Zamawiający nie mógł przewidzieć.2.Zamawiający zapłaci za faktyczną liczbę osób uczestniczących w treningu oraz faktyczną liczbę dzieci objętych opieką. 3.Zajęcia winny odbywać się w dwóch grupach liczących po około 15 osób. Czas trwania: zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem przez 5 dni (wyjazd w pierwszym dniu w godzinach porannych, powrót w ostatnim dniu w godzinach wieczornych), zaplanowany w terminie od 01 lipca 2014 r. do 31 lipca 2014 r.UWAGA: Z uwagi na to, iż osoby kierowane na wyjazd uczestniczą również w innych zajęciach w ramach projektu - Wykonawca musi zaplanować termin wyjazdu w taki sposób, aby nie obejmował dni: 17, 18 oraz 19 lipca 2014 r.Liczba godzin treningu: 24 godziny w formie zajęć/warsztatów interaktywnych i pogadanek. Ponadto w miarę pojawiających się potrzeb, Wykonawca zapewni pracę indywidualną z uczestnikami/uczestniczkami. (przez godzinę Zamawiający rozumie godzinę lekcyjną trwającą 45 min.) Moduł II - stacjonarny Liczba uczestników: maksymalnie 10 osób - uczestników/uczestniczek projektu, wybranych przez trenera rozwoju osobistego spośród uczestników/uczestniczek wyjazdowego modułu I. Czas trwania: zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem, od poniedziałku do piątku w okresie od dnia 04 sierpnia 2014 r. do dnia 30 września 2014 r.Miejsce odbywania zajęć: miasto Bytom i/lub ościenne miasta jeżeli będzie to związane ze spotkaniem z potencjalnym pracodawcą. Liczba godzin spotkań indywidualnych: 100 godzin zegarowych dla maksymalnie 10 uczestników/ uczestniczek. Trener rozwoju osobistego zaplanuje liczbę godzin na uczestników/uczestniczki w grupie zgodnie z indywidualnymi potrzebami.Sposób prowadzenia zajęć: 1.W czasie spotkań indywidualnych trener będzie stosował metodę rozwoju osobistego (coaching), której celem są zmiany obejmujące nie tylko umiejętności społeczne czy zawodowe uczestników/uczestniczek, ale także zmiany na poziomie wartości, przekonań oraz postaw wobec pracy.2. W czasie spotkań indywidualnych trener będzie stosował dla każdego uczestnika/uczestniczki indywidualny konspekt pracy, w którym zostaną określone cele, metody i formy pracy, użyte środki, terminy, przebieg i charakterystyka zajęć, wnioski z przeprowadzonej usługi oraz kartę czasu pracy. Pozostałe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zawiera załącznik C do specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.