eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Godkowo › Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-14

Godkowo: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych
Numer ogłoszenia: 176467 - 2014; data zamieszczenia: 14.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Godkowie , Godkowo 14, 14-407 Godkowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 249 72 38, faks 55 249 72 57.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uggodkowo.bip.doc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie poniżej opisanych kursów zawodowych dla uczestników projektu systemowego pn. Czas na aktywność w Gminie Godkowo, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Część I - kurs sprzedawcy z obsługą kasy fiskalnej, fakturowaniem i minimum sanitarnym dla 9 osób 1.Przeszkolenie 9 osób skierowanych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Godkowie w ramach kursu sprzedawcy z obsługą kasy fiskalnej, fakturowaniem i minimum sanitarnym obejmujący co najmniej: a)Moduł sprzedawca - 30 godz. dydaktycznych b)Moduł obsługa kasy fiskalnej - 20 godz. dydaktycznych c)Moduł fakturowanie - 20 godz. dydaktycznych d)Moduł minimum sanitarne - 10 godz. dydaktycznych. Łącznie 80 godzin. Dodatkowo należy przewidzieć czas niezbędny na przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego umożliwiającego sprawdzenie wiadomości i umiejętności z poszczególnej tematyki przewidzianej w programie nauczania. 2.Termin realizacji szkolenia: od 1.10.2014 do 10.12.2014 r. Część II - Kurs magazyniera z obsługą wózków jezdniowych dla 2 osób 1.Przeszkolenie 2 osób skierowanych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Godkowie w ramach kursu magazyniera z obsługą wózków jezdniowych obejmujący co najmniej: a)Kurs magazyniera - 25 godz. praktyczno-teoretycznych (zegarowych) b)Operator wózków 55 godz., w tym 20 godz. dydaktycznych teorii i 35 godz. zegarowych praktyki. Łącznie 80 godz. Dodatkowo należy przewidzieć czas niezbędny na przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego i zewnętrznego (kwalifikacyjnego UDT), umożliwiającego sprawdzenie wiadomości i umiejętności z poszczególnej tematyki przewidzianej w programie nauczania. 2.Program nauczania powinien co najmniej obejmować jednostki modułowe: a)dla magazyniera: przepisy bhp i ppoż. w magazynie - hurtowni, odbiór towarów, zasady poprawnego przechowywania towarów, obsługa programu magazynowego, dokumentacja magazynowa; b)dla obsługi wózków jezdniowych: wiadomości o dozorze technicznym, typy stosowanych wózków jezdniowych, budowa wózka, czynności operatora przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy i po pracy, wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa, wiadomości z zakresu bhp, wymiana butli gazowej w wózkach zasilanych gazem, praktyczna nauka jazdy i manewrowania osprzętem wózków. 3.Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem wewnętrznym oraz egzaminem kwalifikacyjnym UDT umożliwiającym sprawdzenie wiadomości i umiejętności z poszczególnej tematyki przewidzianej w programie nauczania oraz wydaniem zaświadczenia o jego ukończeniu opatrzonego: flagą UE z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego i logiem Kapitał Ludzki wraz z informacją o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz zaświadczenia kwalifikacyjnego przez Urząd Dozoru Technicznego. 4.Termin zakończenia szkolenia: od 1.10.2014 r. do 10.12.2014 r. WYMAGANIA OGÓLNE STAWIANE WYKONAWCY: 1.Szkolenie powinno obejmować co najmniej zakres zagadnień podanych przez Zamawiającego. Program nauczania Wykonawca ustala z Zamawiającym. 2.Należy zapewnić uczestnikom szkolenia swobodny dostęp do odpowiednio wyposażonych stanowisk, przy których będzie się odbywała praktyka. Zapewnienie podczas zajęć z komputerem niezbędnego sprzętu komputerowego spełniającego wymogi BHP w ilości odpowiadającej liczbie uczestników i stanie technicznym z oprogramowaniem gwarantującym odpowiedni poziom kursu. 3.Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania i opłacenia badań lekarskich uczestników kursu w celu wydania zaświadczeń niezbędnych do rozpoczęcia kursu. W przypadku negatywnej opinii lekarza w sprawie wydania zaświadczenia dla którejś ze skierowanych osób, osoba ta nie będzie uczestniczyć w kursie i Zamawiający nie poniesie kosztów z tym związanych, poza kosztami konsultacji lekarskiej, a ilość uczestników kursu zostanie pomniejszona o te osoby, które nie uzyskają zaświadczenia; 4.Dzienny wymiar zajęć teoretycznych wynosi max. 5 godzin. 5.Zajęcia będą odbywać w godzinach ustalonych z uczestnikami od poniedziałku do piątku. 6.Zajęcia będą odbywały się na terenie miejscowości Godkowo lub w przypadku ich organizacji w innym miejscu Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zapewni transport Uczestników z miejscowości Godkowo do miejsca organizacji zajęć i z powrotem. 7.Kurs zakończy się: a)opracowaną przez Wykonawcę ankietą oceniającą szkolenie w następującym zakresie, minimum: jakości materiałów szkoleniowych, przydatności materiałów szkoleniowych, jakości materiałów dydaktycznych, przydatności materiałów dydaktycznych, zastosowanych środków dydaktycznych, warunków lokalowych, organizacji szkolenia, przygotowania merytorycznego prowadzących kurs, sposobu prowadzenia zajęć. Wypełnione przez każdego uczestnika zajęć ankiety, opatrzone datą wypełnienia, Zamawiający otrzyma od Wykonawcy po zakończeniu kursu razem z innymi materiałami niezbędnymi do rozliczenia całej usługi, b)egzaminem wewnętrznym sprawdzającym stopień przyswojenia przez uczestników wiadomości objętych kursem. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu protokół z egzaminu wewnętrznego po zakończeniu kursu razem z innymi materiałami niezbędnymi do rozliczenia całej usługi. 8.Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia oraz zorientowanie na osiągnięcie rezultatu organizowanych zajęć, którym jest wzrost kompetencji zawodowych Uczestników projektu systemowego. 9.Wymagane jest, żeby Wykonawca na bieżąco monitorował osiąganie zakładanych rezultatów i po zakończeniu realizacji zamówienia przeprowadził ich ewaluację. Raport ewaluacyjny walidujący osiągnięcie zakładanych rezultatów w formie pisemnej Wykonawca dostarczy Zamawiającemu. 10.Dokładne ustalenia i decyzje dotyczące realizacji zamówienia (takie jak szczegółowy harmonogram itp.) uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. Wykonawca powinien wyznaczyć opiekuna kursu, czyli osobę odpowiedzialną za organizację kursu, wskazaną do kontaktu z uczestnikami kursu oraz z Zamawiającym; 11.Wykonawca określi telefony kontaktowe, numer faksu i email w celu dokonywania innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 12.Wykonawca uwzględni poziom zdrowia, wykształcenia, umiejętności i wiedzy uczestników szkolenia. 13.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków dla wszystkich uczestników kursu. Ubezpieczenie winno obejmować uczestnictwo w zajęciach, drogę do miejsca zajęć oraz powrót do domu. Kopię polisy ubezpieczeniowej należy przekazać Zamawiającemu przed rozpoczęciem kursu; 14.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą za szkody na osobie i mieniu, które powstaną w związku z udziałem uczestników w kursie w czasie jego trwania. Zamawiający nie ponosi w tym zakresie żadnej odpowiedzialności; 15.Po zakończeniu kursu uczestnikom powinny zostać wydane zaświadczenia o ukończeniu zajęć zgodnie z Rozporządzeniem MEN. Ponadto wydane certyfikaty, dyplomy lub zaświadczenia winny być oznakowane logiem Europejskiego Funduszu Społecznego i informacją, że projekt był współfinansowany ze środków EFS; 16.Wykonawca zobowiązany jest do przeniesienia na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do dokumentów, opracowań i wszelkich innych materiałów wytworzonych przez siebie w ramach realizacji niniejszego zamówienia, bez ograniczeń czasowych i terytorialnych, na polach eksploatacji wskazanych w art. 50 ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t.j. Dz. U. z 2006, nr 90 poz. 631, z późn. zm.), w tym w szczególności w celu udostępniania na stronach internetowych Zamawiającego; 17.Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926, z późn. zm.) przy gromadzeniu oraz przetwarzaniu danych osobowych osób skierowanych na szkolenie; 18.Wykonawca oznakuje wszystkie dokumenty, materiały szkoleniowe, sprzęt i sale - związane z przygotowaniem i zorganizowaniem ww. kursów zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007-2013 znajdującymi się na stronie 19.Wykonawca w ramach zamówienia gwarantuje: - Zapewnienie sal szkoleniowych; - Zapewnienie odpowiedniego wyposażenia sal w sprzęt do prowadzenia zajęć (np. flipchart lub tablica klasyczna czy magnetyczna, sprzęt audiowizualny); - Zapewnienie podczas zajęć bezpieczeństwa i higieny pracy; - Zapewnienie od pierwszego dnia zajęć materiałów szkoleniowych (podręczniki lub skrypty zgodne z tematyką kursu, teczki, notesy, długopisy, ołówki itp.), które zostaną ujęte w cenie i przejdą w posiadanie uczestnika. Materiały szkoleniowe muszą być opatrzone znakami zgodnymi z wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 oraz treścią: Projekt systemowy pn. Czas na aktywność w Gminie Godkowo realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego). Wszystkie materiały muszą być przygotowane i rozdane uczestnikom kursu najpóźniej w pierwszym dniu zajęć. Uczestnicy kwitują odbiór materiałów własnoręcznym podpisem. Pokwitowanie Zamawiający otrzyma od Wykonawcy po zakończeniu kursu razem z innymi materiałami niezbędnymi do rozliczenia całej usługi. Pokwitowanie i jeden komplet materiałów szkoleniowych Zamawiający otrzyma od Wykonawcy przed rozpoczęciem kursu. - Zapewnienie cateringu podczas zajęć: - poczęstunek podczas każdej z przerw tj. co najmniej kawa/herbata, ciastka: 15 dag różnych ciastek lub ciasta na 1 osobę. Ponadto 1 x 0,33 l wody mineralnej niegazowanej - 1 osobę, 1 x 0,33 l wody mineralnej gazowanej lub napoju - 1 osobę, cukier podany w cukiernicy, śmietanka do kawy, cytryny. Sposób podania - estetycznie, w formie stołu szwedzkiego z zapewnieniem filiżanek, talerzyków, szklanek, łyżeczek i serwetek w czasie trwania szkolenia oraz - posiłek dla Uczestników kursu, gdy kurs przekroczy 4 godziny zegarowe, tj. drugie danie z napojem lub sokiem (drugie danie co najmniej trzy razy w tygodniu danie mięsne). Posiłek powinien być gorący i gotowy do spożycia. Przygotowane, dostarczone i podane w estetyczny sposób posiłki będą świeże, pierwszej jakości, zamknięte w pojemnikach przeznaczonych dla produktów wymagających stałych warunków temperaturowych. Wyżywienie powinno spełniać wymogi aktualnych wytycznych Instytutu Żywności i Żywienia. - Prowadzenie: dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego listy obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych; dokumentację zdjęciową z przeprowadzonych zajęć, w której muszą znaleźć się zdjęcia wszystkich uczestników, zrobione w trakcie zajęć praktycznych i teoretycznych (dokumentacja zdjęciowa musi zostać przekazana Zamawiającemu w formie elektronicznej, na płycie CD lub DVD, a zapisana musi zostać w formacie możliwym do odczytania poprzez ogólnodostępne programy komputerowe); ankiety oceniające kurs; list obecności i odbioru cateringu oraz materiałów szkoleniowych; zaświadczenia o ukończeniu kursu; potwierdzenia odbioru przez uczestnika zaświadczeń o ukończeniu kursu; rejestru wydanych zaświadczeń, protokołu z egzaminu, polis od następstw nieszczęśliwych wypadków oraz raportu ewaluacyjnego. Dokumentacja ta powinna być sporządzona według zaleceń Zamawiającego, tzn. Wykonawca zobowiązany jest umieszczać informacje o realizowaniu kursu finansowanego z funduszy europejskich na wszystkich dokumentach związanych z jego realizacją oraz w ten sam sposób oznakować miejsce prowadzenia zajęć. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania oryginału w/w dokumentacji wraz z fakturą w terminie 14 dni od daty zakończenia realizacji zamówienia. - Wykonawca zapewni co najmniej 80% frekwencję Uczestników na zajęciach..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie w załączniku nr 2 do SIWZ Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie zgodnie z regułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w wymaganych oświadczeniach i dokumentach. Z treści zawartych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie w załączniku nr 2 do SIWZ Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie zgodnie z regułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w wymaganych oświadczeniach i dokumentach. Z treści zawartych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie w załączniku nr 2 do SIWZ Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie zgodnie z regułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w wymaganych oświadczeniach i dokumentach. Z treści zawartych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie w załączniku nr 2 do SIWZ Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie zgodnie z regułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w wymaganych oświadczeniach i dokumentach. Z treści zawartych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie w załączniku nr 2 do SIWZ Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie zgodnie z regułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w wymaganych oświadczeniach i dokumentach. Z treści zawartych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wypełniony formularz oferty przetargowej stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Doświadczenie - 40

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zleceniodawca zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwości dokonania zmiany umowy w formie aneksów w niżej wymienionych przypadkach: - zmianie mogą podlegać omyłki pisarskie nie rzutujące na zamiar i cel stron wynikający z umowy, - w przypadku zmian na liście Uczestników projektu i/lub Indywidualnych Planów Działania liczba osób biorących udział w kursie może ulec zmianie. Do obliczenia należnego wynagrodzenia zastosuje się wówczas algorytm (cena ryczałtowa za daną liczbę Uczestników przewidzianych SIWZ * liczba Uczestników biorących udział w kursie), - za zgodą Zamawiającego termin realizacji zamówienia może ulec zmianom.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uggodkowo.bip.doc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Godkowie, Godkowo 14, 14 - 407 Godkowo.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2014 godzina 13:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Godkowie, Godkowo 14, 14 - 407 Godkowo.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt systemowy pn. Czas na aktywność w Gminie Godkowo, realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: kurs sprzedawcy z obsługą kasy fiskalnej, fakturowaniem i minimum sanitarnym dla 9 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: osób 1.Przeszkolenie 9 osób skierowanych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Godkowie w ramach kursu sprzedawcy z obsługą kasy fiskalnej, fakturowaniem i minimum sanitarnym obejmujący co najmniej: a)Moduł sprzedawca - 30 godz. dydaktycznych b)Moduł obsługa kasy fiskalnej - 20 godz. dydaktycznych c)Moduł fakturowanie - 20 godz. dydaktycznych d)Moduł minimum sanitarne - 10 godz. dydaktycznych. Łącznie 80 godzin. Dodatkowo należy przewidzieć czas niezbędny na przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego umożliwiającego sprawdzenie wiadomości i umiejętności z poszczególnej tematyki przewidzianej w programie nauczania. 2.Termin realizacji szkolenia: od 1.10.2014 do 10.12.2014 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. doświadczenie - 40

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kurs magazyniera z obsługą wózków jezdniowych dla 2 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przeszkolenie 2 osób skierowanych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Godkowie w ramach kursu magazyniera z obsługą wózków jezdniowych obejmujący co najmniej: a)Kurs magazyniera - 25 godz. praktyczno-teoretycznych (zegarowych) b)Operator wózków 55 godz., w tym 20 godz. dydaktycznych teorii i 35 godz. zegarowych praktyki. Łącznie 80 godz. Dodatkowo należy przewidzieć czas niezbędny na przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego i zewnętrznego (kwalifikacyjnego UDT), umożliwiającego sprawdzenie wiadomości i umiejętności z poszczególnej tematyki przewidzianej w programie nauczania. 2.Program nauczania powinien co najmniej obejmować jednostki modułowe: a)dla magazyniera: przepisy bhp i ppoż. w magazynie - hurtowni, odbiór towarów, zasady poprawnego przechowywania towarów, obsługa programu magazynowego, dokumentacja magazynowa; b)dla obsługi wózków jezdniowych: wiadomości o dozorze technicznym, typy stosowanych wózków jezdniowych, budowa wózka, czynności operatora przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy i po pracy, wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa, wiadomości z zakresu bhp, wymiana butli gazowej w wózkach zasilanych gazem, praktyczna nauka jazdy i manewrowania osprzętem wózków. 3.Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem wewnętrznym oraz egzaminem kwalifikacyjnym UDT umożliwiającym sprawdzenie wiadomości i umiejętności z poszczególnej tematyki przewidzianej w programie nauczania oraz wydaniem zaświadczenia o jego ukończeniu opatrzonego: flagą UE z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego i logiem Kapitał Ludzki wraz z informacją o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz zaświadczenia kwalifikacyjnego przez Urząd Dozoru Technicznego. 4.Termin zakończenia szkolenia: od 1.10.2014 r. do 10.12.2014 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie - 40

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.