eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mykanów › zakup fotoradaru wraz z oprogramowaniem

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2009-10-13

Mykanów: zakup fotoradaru wraz z oprogramowaniem
Numer ogłoszenia: 176463 - 2009; data zamieszczenia: 13.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Straż Gminna w Mykanowie , ul. Cicha 72, 42-233 Mykanów, woj. śląskie, tel. 0-34 3288019 wew.45, faks 0-34 3288019 wew. 32.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup fotoradaru wraz z oprogramowaniem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego urządzenia do pomiaru prędkości pojazdów w ruchu drogowym z jednoczesną rejestracją wykroczeń w formie zdjęcia wykonywanego techniką cyfrową wraz ze sprzętem komputerowym oraz programami komputerowymi do obróbki materiału zdjęciowego i emisji kompletnej dokumentacji mandatowej 1.Urządzenie uniwersalne przystosowane do pomiarów w dowolnym miejscu na poboczu drogi -praca ze statywu -praca w kontenerze 2.Urządzenie musi posiadać możliwość : a. urządzenie przystosowane do zdalnego przesyłu informacji b. pomiaru prędkości i rejestracji pojazdów do dwóch pasów ruchu z dokładnym wizerunkiem twarzy kierującego c. pomiaru prędkości i rejestracji pojazdów zbliżających się i oddalających względem przyrządu lub razem oba kierunki d. rozróżniania i rejestrowania pojazdów osobowych i ciężarowych i możliwość ustawienia odrębnych prędkości w tym samym czasie dla samochodów ciężarowych i samochodów osobowych e. możliwość rejestracji w pamięci liczby wykroczeń, liczby pojazdów przejeżdżających f. możliwość odtworzenia na miejscu i w dowolnym czasie dokumentacji zdarzenia bez konieczności zatrzymywania pracy urządzenia g. być przystosowane do pracy w okresie całej doby a zdjęcia w porze nocnej winny być wykonywane bez oślepienia kierowców z czytelną tablicą rejestracyjną oraz twarzą kierującego h. identyfikacji w tle zdjęcia -numeru urządzenia, daty i czasu pomiaru z dokładnością do 1 sekundy ,prędkości dozwolonej i stwierdzonej ,numeru zdjęcia, lokalizacji pomiaru oraz kierunku pomiaru. i. rejestracji czytelnego zdjęcia w całym zakresie mierzonych prędkości z możliwością nie budzącego wątpliwości rozpoznania kierującego i dokładnego odczytania numeru rejestracyjnego pojazdu. j. możliwość wykonywania zdjęć ze statywu lub z kontenera na poboczu drogi , jak również z pojazdu zaparkowanego na poboczu drogi przy otwartej i zamkniętej klapie samochodu. k. wyposażenie w dwa zestawy akumulatorów do wersji przewoźnej i wersji stacjonarnej i czas działania zestawu min.8 godzin 3.Ponadto system powinien spełniać następujące założenia: a. wyposażenie urządzenia w panel sterujący; ekran dotykowy lub klawiaturowy umożliwiający łączność bezprzewodową b. wyeksponowanie dowolnego fragmentu zdjęcia np. numer rejestracyjny pojazdu, twarz kierowcy z możliwością ustawienia jasności oraz kontrastu c. umożliwiać przenoszenie zawartości do komputera i posiadać kompatybilny program komunikacyjny do przenoszenia zawartości pamięci do innych programów analitycznych d. posiadać program do obróbki materiału zdjęciowego oraz emisji kompletnej dokumentacji postępowania w sprawie o wykroczenie (mandatowej) z licencją i oświadczeniem o możliwości jej modyfikacji według potrzeb zamawiającego (zainstalowanie programu na komputerze wskazanym przez zamawiającego na koszt własny wykonawcy i dostarczeniu urządzenia zamawiającemu). e. urzadzenie musi być przystosowane do pracy w temperaturze od -10 stopni do + 50 stopni Celsjusza f. możliwość porządkowania bazy danych według zadanych kryteriów -rosnąco i malejąco g. możliwość wyszukiwania wykroczeń według zadanych kryteriów :daty, czasu, prędkości, numeru zdjęcia, numeru rejestracyjnego pojazdu, numeru prowadzonej sprawy. h. sprzet komputerowy,pulpity sterownicze,oprogramowanie oraz instrukcje winny być w języku polskim i.Brak możliwości usunięcia zarejestrowanego zdjęcia przez obsługę, brak możliwości ingerencji informacje zarejestrowane w czasie pomiaru 4.Inne warunki techniczne to: a. kamera o cyfrowym zapisie zdjęć nie mniejszym niż 1.5 mln pikseli b. możliwość uzyskania zdjęć w efekcie głębi koloru min 16 bit c. odpowiednie filtry redukujące refleksy na szybach przednich pojazdów d. lampa błyskowa o osobnym źródle zasilania i możliwość ciągłej pracy bez efektu przegrzania e. czas przeładowania lampy błyskowej max 0.5 sekundy f. możliwośc wykonania zdjęć zarówno w dzień jak i w nocy bez oślepiania kierujących pojazdami g.zakres pomiaru od 20 do 250 km/h a dokładność pomiaru +/- 3km/h do 100 km/h oraz +/- 3% powyżej 100 km/h h. ustawienia prędkości co 1 km/h i.sprzet komputerowy o wymaganiach : -urzadzenie musi być przystosowane w pełnym zakresie do współpracy z urządzeniem wykonującym pomiar na drodze oraz urządzeniem wykonującym pomiar w stacji bazowej -posiadać zainstalowane oprogramowanie rekomendowane przez producenta urządzenia pomiarowego, które umożliwi poprzez łączność bezprzewodową sterowanie pracą urządzenia pomiarowego na odległość oraz podgląd rejestrowanych wykroczeń przekroczenia prędkości -mieć możliwość poprzez system łączności bezprzewodowej przenoszenia zarejestrowanych przekroczeń prędkości ze stacji bazowej do swojej pamięci a poźniej poprzez pamięć przenośną USB do komputera bazowego -posiadać alternatywne urządzenie umożliwiające pobór prądu z instalacji samochodowej(zasilacz samochodowy). 5.Jeden komputer mobilny oraz dwa stacjonarne z oprogramowaniem umożliwiającym analizę i gromadzenie danych z fotoradaru o nie gorszych parametrach niż : -procesor min.2 GHz -pamięć operacyjna min. 2GB -dysk min. 160 GB -nagrywarka DVD RW+/- -płyta główna z obsługą pamięci w trybie dwukanałowym, 4-6 gniazd USB 3x PCI ,1 x PCI Express 16x, gniazdo LAN 100 Mb -karta graficzna PCI Express 16x,256 MB ,128 bit - -system operacyjny Windows XP -pakiet MS Office 2008 -akcesoria: mysz optyczna ,klawiatura, pamięć flash USB 4GB ,czytnik kart flash 5in1 , -zasilacz sieciowy 230V -monitor 22 LCD - 2 sztuki -drukarka kolorowa laserowa ,format papieru A-4 , prędkość drukowania min.26 stron /minutę, jakośc druku minimum 1200x1200 dpi, wymagany druk dwustronny (dupleks), złącze zewnętrzne - USB 2,0 - serwer ( co najmniej 2 TETRABAJTY pamięci) - 1 torba na komputer 6.Wymagania dotyczące oprogramowania: 6.1. Licencjonowany program w wersji klient - serwer do obróbki zdjęć, archwizowania i opracowania dokumentacji mandatowej ma zostać zainstalowany na wskazanych przez Zamawiającego stanowiskach komputerowych wraz z oprogramowaniem serwera zarządzającego bazą danych. 6.2 Program do obróbki zdjęć powinien spełniać następujące wymagania: -indeksowanie wpisów do bazy danych zapewniające wyróżnienie zdarzeń odczytanych, oczekujących na ujawnienie, będących przedmiotem postępowania w sprawie o wykroczenie oraz spraw zakończonych oraz ich wizualizację w postaci widoków - możliwość wyszukiwania zdjęć według zadanych kryteriów: daty, czasu, prędkości , numeru zdjęcia, numeru rejestracyjnego pojazdu, nazwiska sprawcy, rodzaju wykroczenia -możliwość wyeksponowania dowolnego fragmentu zdjęcia ( np. twarzy ,numeru rejestracyjnego) zapewniające identyfikację sprawcy wykroczenia oraz numer rejestracyjny pojazdu, -wydruk dokumentacji składającej się z dwustronnego wezwania zawierającego zdjęcie, oświadczenia, kopert C5 i C6, zwrotnego potwierdzenia odbioru, powiadomień, karty PRD5, mandatów karnych i karty informacyjnej - rejestrować wysłaną korespondencję i sporządzać wydruk pocztowej ksiązki nadawczej - rejestrować przebieg i sposób zakończenia czynności wyjaśniających - drukować zestawienia za okres zdefiniowany przez użytkownika, zawierające dane o sposobie zakończenia czynności wyjaśniających i ich ilości - drukować dzienny raport z wykonanych czynności -generować raport o zdjęciach i nagraniach , które nie stanowią materiału dowodowego zezwalającego na podjęcie czynności wyjaśniających - zgodnie z Rozporządzeniem MSWIA w sprawie wykonywania niektórych czynności przez strażników i usuwać na żądanie użytkownika wyszczególnione zapisy z bazy danych wraz z odpowiadającymi im plikami utworzonymi przez fotoradar, - zapewniać definiowanie poziomu uprawnień poszczególnych użytkowników - zapewniać bezpieczeństwo zgromadzonych danych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych, -wykorektowanie zdjęcia twarzy pasażerów fotografowanego pojazdu. 7.Do oferty dołączyć kompletną instrukcję montażu i obsługi urządzeń napisana w języku polskim oraz przykłady gotowych raportów o wykroczeniu. 8.Wykonawca przeszkoli na koszt własny wskazanych strażników Straży Gminnej w Mykanowie w zakresie obsługi dostarczonego sprzętu oraz programów komputerowych do stopnia bezbłędnego praktycznego opanowania przez nich umiejętności ich obsługi, co będzie potwierdzone wydaniem zaświadczeń ukończenia takiego szkolenia 9.Minimalny okres gwarancji 24 miesiące .Ponadto Wykonawca zapewni w okresie, co najmniej 5 lat serwis pogwarancyjny 10.Odbiór urządzenia odbędzie się w siedzibie Zamawiającego 11.Wykonawca dostarczy urządzenie wraz z legalizacją pierwotną 12. Urządzenie oraz kontener musi posiadać Decyzję Prezesa Głównego Urzędu Miar w sprawie zatwierdzenia typu radarowego urządzenia do pomiaru prędkości - dokument należy złożyć wraz z ofertą. 13.Urządzenie musi posiadać orzeczenie o spełnieniu wymagań w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska, wydane przez Laboratorium Ochrony Radarowej przy PIT w Warszawie lub inne uprawnione laboratorium..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.11.50.00 - Aparatura radarowa .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków : - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, -posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawię pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia , a w szczególności w okresie ostatnich 3 lat przed data wszczęcia niniejszego zamówienia a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie zrealizowali dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wykonali co najmniej 2 dostawy fotoradarów wraz z oprogramowaniem . -znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -nie podlega wykluczeniu na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych 1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. 2. Zamawiający wezwie w trybie art.26 ust.3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 2 oraz Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ. 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy : 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 ustawy Pzp ( wg załącznika wzór nr 3) 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie odpowiadający swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości , przedmiotu dostawy, wartości dostawy oraz odbiorcy dostawy - wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem załącznika nr 4. Z przedstawionego wykazu musi wynikać spełnienie warunku dot. zrealizowania 2 dostaw fotoradarow wraz z oprogramowaniem. Do wykazu bezwzględnie należy załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie 3. W celu potwierdzenia ,że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: - zatwierdzenia typu Urządzenia i Typu Kontenera wydane przez Główny Urząd Miar o dopuszczeniu urządzenia do eksploatacji zgodnie z przepisami określonymi w Ustawie z 11.05.2001r. Prawo o miarach - orzeczenie Laboratorium Ochrony Radarowej wydane LOR przy PIT w Warszawie lun inne uprawnione laboratorium o braku zagrożenia dla ludzi i środowiska - przykładowe zdjęcia wykonane przy pomocy oferowanego i spełniającego warunki SIWZ przyrządu w różnych warunkach atmosferycznych i różnych okresach w ciągu doby w zasięgu znaków drogowych powodujących refleksy świetlne. Wykonane zdjęcia muszą być czytelne a twarze kierowców rozpoznawalne. Zdjęcia muszą posiadać możliwość identyfikacji w tle - numeru i nazwy urządzenia, którym zostały wykonane, daty i czasu pomiaru z dokładnością do 1 sekundy, prędkości dozwolonej i stwierdzonej, numeru zdjęcia, lokalizacji pomiaru oraz kierunku pomiaru. Zdjęcia muszą być wykonane w ciągu tygodnia poprzedzającego termin składania ofert. a. 10 kolejno ponumerowanych zdjęć wykonanych w godzinach porannych 6.00- 7.00 b. 10 kolejno ponumerowanych zdjęć wykonanych w godzinach południowych 12.00-13.00 c. 10 kolejno ponumerowanych zdjęć wykonanych w godzinach nocnych 22.00- 23.00 - opis parametrów technicznych oferowanego sprzętu komputerowego 2. Składając ofertę wspólnie (art.23 ustawy Prawo zamówień publicznych) przez dwóch lub więcej Wykonawców należy zwrócić uwagę w szczególności na następujące wymagania: a) następujące dokumenty i oświadczenia: oferta, oświadczenie o spełnianiu warunków podanych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3) ustawy (Załącznik Nr 2 do SIWZ), wykaz zrealizowanych zamówień dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań przez oferowany sprzęt podpisują wszyscy członkowie konsorcjum lub Pełnomocnik w imieniu całego konsorcjum. b) następujące dokumenty i oświadczenia: oświadczenie o spełnianiu warunku podanego w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy (Załącznik Nr 3 do SIWZ), odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, składa każdy z członków konsorcjum w imieniu własnym..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 75
  • 2 - jakość zdjęć - 25

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mykanow.4bip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Mykanowie 42-233 Mykanów ul. Samorządowa 1 pokój 5.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2009 godzina 12:00, miejsce: Straż Gminna w Mykanowie 42-233 Mykanów ul. Cicha 74.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.