Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-02
Częstochowa: Sprzęt - Dializy
Numer ogłoszenia: 176458 - 2009; data zamieszczenia: 02.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny , ul. Bialska 104/118, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3673753, faks 034 3651756.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalparkitka.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzęt - Dializy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa , montaż i uruchomienie aparatów do hemodializy (10 szt), foteli do dializ (10 szt) i kardiomonitora dla potrzeb Stacji Dializ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja techniczna stanowiąca zał. Nr 1 SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.30.10 - 33.12.30.10 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Stosownie do art. 22 ustawy PZP o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formalności (dokumenty i oświadczenia) konieczne do dokonania oceny spełnienia wymogów) 1. Oświadczenia stosowne do art. 22, 24 i 44 ustawy PZP wg wzoru stanowiącego Zał. Nr 2 do SIWZ. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności winien dostarczyć: 2.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2. koncesję , zezwolenia lub licencja , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji , zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. W przypadku gdy na prowadzenie działalności nie jest wymagana koncesja, zezwolenia lub licencja należy dołączyć stosowne oświadczenie. 2.3. Oświadczenia Wykonawcy wg wzoru - Załącznik Nr 3 do SIWZ 2.3.1.nie zaleganiu z opłaceniem podatków w Urzędzie Skarbowym oraz składek w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych lub Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego 2.3.2. niekaralności w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 U pzp 2.3.3.niekaralności w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 U pzp W przypadku spółki osobowej prawa handlowego wykazanie okoliczności niezalegania z opłacaniem podatków może dotyczyć tylko i wyłącznie podatków, których podatnikiem jest sama spółka (zaświadczenie wydane na spółkę, a nie na wspólników).W przypadku wspólników spółki cywilnej, wykazanie okoliczności niezalegania z opłacaniem podatków dotyczy zarówno poszczególnych wspólników jak i samej spółki. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia winien dostarczyć: 1.oświadczenie Wykonawcy, że oferowany sprzęt jest fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2009 r dopuszczony do obrotu i użytkowania w służbie zdrowia -Załącznik Nr 5 do SIWZ 2.kserokopię dokumentu podpisana za zgodność z oryginałem na podstawie którego oferowany sprzęt jest dopuszczony do obrotu i użytkowania (np.: wpis lub zgłoszenie na podstawie ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r o wyrobach medycznych (Dz.U. nr 93 poz. 896 z 2004r z późn. zm.) lub innych aktualnie obowiązujących aktów prawnych dopuszczających do używania przedmiot zamówienia w służbie zdrowia) 3.Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości , przedmiotu , dat wykonania i odbiorców (wg wzoru Załącznik nr 4).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Jakość na podstawie parametrów technicznych - 40
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: W.Sz.S-DDZ-2411/P-8/45/09.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: -bezpłatnie na str. internet. Zamawiającego: www.szpitalparkitka.com.pl
lub pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny ul. Bialska 104/118 42-200 Częstochowa - Sekcja Zamówień Publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2009 godzina 10:00, miejsce: kancelaria w siedzibie zamawiającego.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Załącznik nr 1 pakiet 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do hemodializy ( szt. 8).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.30.10-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Jakość na podstawie parametrów technicznych - 40
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Załącznik Nr 1 pakiet 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do hemodializy ( szt. 2).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.30.10-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Jakość na podstawie parametrów technicznych - 40
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Załącznik Nr 1 pakiet 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fotele do dializ szt. 10, kardiomonitor (szt. 1).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.30.10-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Jakość na podstawie parametrów technicznych - 40
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Wykonanie remontu sali gimnastycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 38 przy ulicy Sikorskiego 56 w Częstochowie.
- Dostawa gazu ziemnego na potrzeby obiektu przy ul. Bialskiej 104/118 w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. NMP w Częstochowie
- Roboty remontowe balkonów oraz montaż siatki przeciw ptakom, w budynku Domu Studenckiego "Skrzat" Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Zakup emulsji asfaltowej.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Przebudowa skrzyżowania ulic ks. J. Popiełuszki i ul. gen. K. Pułaskiego z Aleją Najświętszej Maryi Panny wraz likwidacją przejścia podziemnego
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Przebudowa ul. św. Rocha od ul. św. Jadwigi do ul. Wręczyckiej
więcej: przetargi w Częstochowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.