eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław › Wypłacanie świadczeń rodzinnych oraz świadczeń alimentacyjnych osobom uprawnionym z terenu miasta Inowrocławia

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-14

Inowrocław: Wypłacanie świadczeń rodzinnych oraz świadczeń alimentacyjnych osobom uprawnionym z terenu miasta Inowrocławia
Numer ogłoszenia: 176456 - 2015; data zamieszczenia: 14.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 137564 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Inowrocław, ul. F. D. Roosevelta 36, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3555250, faks 52 3555233.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wypłacanie świadczeń rodzinnych oraz świadczeń alimentacyjnych osobom uprawnionym z terenu miasta Inowrocławia.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wypłata świadczeń pieniężnych z tytułu świadczeń rodzinnych i alimentacyjnych osobom uprawnionym z terenu Miasta Inowrocławia. Średnia liczba beneficjentów wynosi ok. 1300 osób, średnia miesięczna kwota świadczeń do wypłaty - ok. 550 000,00 zł. Podstawę wypłaty świadczenia stanowi: decyzja administracyjna przyznająca prawo do świadczeń, okazany dowód osobisty lub inny dokument tożsamości ze zdjęciem bądź upoważnienie podpisane przez uprawnione osoby. 2. Wypłata świadczeń będzie realizowana wg następujących zasad: 1) wypłata świadczeń na podstawie danej listy płat będzie realizowana przez trzy kolejne dni robocze, wg harmonogramu wypłat uzgodnionego przez Zamawiającego (Wydział Spraw Społecznych i Promocji Zdrowia) z wybranym Wykonawcą; 2) Zamawiający będzie przekazywał wykonawcy listy płac z wyprzedzeniem jednodniowym. Lista płac będzie zawierać następujące dane: imię, nazwisko beneficjenta, PESEL, łączną kwotę świadczenia do wypłaty; 3) środki finansowe na wypłatę świadczeń Zamawiający przekaże Wykonawcy na jego rachunek bankowy trzy dni przed dniem przewidzianym w harmonogramie na wypłaty z danej listy; 4) Wykonawca rozlicza wypłaty z określonej listy płac w terminie 2 dni po zakończeniu wypłat tej listy; rozliczenie pisemne musi zawierać następujące informacje: kwotę środków przekazanych na wypłaty z danej listy w określonym terminie, kwotę wypłaconych świadczeń i liczbę beneficjentów, kwotę świadczeń nieodebranych i liczbę beneficjentów; Wykonawca zwraca niepobrane przez beneficjentów świadczenia na rachunek bankowy Zamawiającego po upływie terminu wypłat danej listy płac; 5) wykonawca zwraca Zamawiającemu listy wypłat z ogólnym pisemnym rozliczeniem miesięcznym w terminie dwóch dni licząc od dnia zakończenia wypłat z ostatniej listy danego miesiąca; rozliczenie zawiera następujące informacje: kwota na wypłaty świadczeń rodzinnych otrzymana od Zamawiającego w danym miesiącu, kwota wypłaconych świadczeń z liczbą beneficjentów, kwota niewypłaconych świadczeń z liczbą beneficjentów. 3. Wymagania Zamawiającego dotyczące sposobu wykonywania zamówienia: 1) miejsce wypłat świadczeń rodzinnych i alimentacyjnych musi znajdować na terenie Inowrocławia (wskazane w obrębie centrum Inowrocławia) i być wyposażone w min. trzy stanowiska wypłat, 2) realizacja wypłat świadczeń rodzinnych i alimentacyjnych musi być zapewniona w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 18:00. 4. Wynagrodzenie będzie przekazywane na konto Wykonawcy po rozliczeniu zrealizowanych wypłat za dany miesiąc, na podstawie faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę w terminie 7 dni od upływu okresu rozliczeniowego, który Strony ustalają na miesiąc kalendarzowy. Zapłata faktury nastąpi w terminie 7 dni od dnia otrzymania jej przez Zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Poczta Polska S.A., ul Stawki 2, 00-940 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 528000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 184800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 184800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 203280,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.