eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław › Wypłacanie świadczeń rodzinnych oraz świadczeń alimentacyjnych osobom uprawnionym z terenu miasta Inowrocławia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-09

Inowrocław: Wypłacanie świadczeń rodzinnych oraz świadczeń alimentacyjnych osobom uprawnionym z terenu miasta Inowrocławia
Numer ogłoszenia: 137564 - 2015; data zamieszczenia: 09.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Inowrocław , ul. F. D. Roosevelta 36, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3555250, faks 52 3555233.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wypłacanie świadczeń rodzinnych oraz świadczeń alimentacyjnych osobom uprawnionym z terenu miasta Inowrocławia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wypłata świadczeń pieniężnych z tytułu świadczeń rodzinnych i alimentacyjnych osobom uprawnionym z terenu Miasta Inowrocławia. Średnia liczba beneficjentów wynosi ok. 1300 osób, średnia miesięczna kwota świadczeń do wypłaty - ok. 550 000,00 zł. Podstawę wypłaty świadczenia stanowi: decyzja administracyjna przyznająca prawo do świadczeń, okazany dowód osobisty lub inny dokument tożsamości ze zdjęciem bądź upoważnienie podpisane przez uprawnione osoby. 2. Wypłata świadczeń będzie realizowana wg następujących zasad: 1) wypłata świadczeń na podstawie danej listy płat będzie realizowana przez trzy kolejne dni robocze, wg harmonogramu wypłat uzgodnionego przez Zamawiającego (Wydział Spraw Społecznych i Promocji Zdrowia) z wybranym Wykonawcą; 2) Zamawiający będzie przekazywał wykonawcy listy płac z wyprzedzeniem jednodniowym. Lista płac będzie zawierać następujące dane: imię, nazwisko beneficjenta, PESEL, łączną kwotę świadczenia do wypłaty; 3) środki finansowe na wypłatę świadczeń Zamawiający przekaże Wykonawcy na jego rachunek bankowy trzy dni przed dniem przewidzianym w harmonogramie na wypłaty z danej listy; 4) Wykonawca rozlicza wypłaty z określonej listy płac w terminie 2 dni po zakończeniu wypłat tej listy; rozliczenie pisemne musi zawierać następujące informacje: kwotę środków przekazanych na wypłaty z danej listy w określonym terminie, kwotę wypłaconych świadczeń i liczbę beneficjentów, kwotę świadczeń nieodebranych i liczbę beneficjentów; Wykonawca zwraca niepobrane przez beneficjentów świadczenia na rachunek bankowy Zamawiającego po upływie terminu wypłat danej listy płac; 5) wykonawca zwraca Zamawiającemu listy wypłat z ogólnym pisemnym rozliczeniem miesięcznym w terminie dwóch dni licząc od dnia zakończenia wypłat z ostatniej listy danego miesiąca; rozliczenie zawiera następujące informacje: kwota na wypłaty świadczeń rodzinnych otrzymana od Zamawiającego w danym miesiącu, kwota wypłaconych świadczeń z liczbą beneficjentów, kwota niewypłaconych świadczeń z liczbą beneficjentów. 3. Wymagania Zamawiającego dotyczące sposobu wykonywania zamówienia: 1) miejsce wypłat świadczeń rodzinnych i alimentacyjnych musi znajdować na terenie Inowrocławia (wskazane w obrębie centrum Inowrocławia) i być wyposażone w min. trzy stanowiska wypłat, 2) realizacja wypłat świadczeń rodzinnych i alimentacyjnych musi być zapewniona w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 18:00. 4. Wynagrodzeniem za wykonywanie przedmiotu zamówienia będzie prowizja od wypłaconych świadczeń rodzinnych. Prowizja będzie przekazywana na konto wykonawcy po rozliczeniu zrealizowanych wypłat w okresie jednego miesiąca, w terminie 14 dni od dnia przekazania przez Wykonawcę miesięcznego rozliczenia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o udzielenie zamówieni mogą ubiegać się wykonawcy posiadający prawo do prowadzenia rozliczeń pieniężnych na podstawie ustawy Prawo bankowe. Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie określa się minimalnych standardów. Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o udzielenie zamówieni mogą ubiegać się wykonawcy dysponujący (lub będą dysponować do dnia zawarcia umowy) miejscem wypłat świadczeń rodzinnych i alimentacyjnych na terenie Inowrocławia, wyposażonym w min. trzy stanowiska wypłat;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie określa się minimalnych standardów. Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie określa się minimalnych standardów. Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących przypadkach: - Wykonawca złożył pisemny uzasadniony wniosek, że terminy wypłat świadczeń rodzinnych i alimentacyjnych nie mogą zostać zachowane z przyczyn, za które nie odpowiada, - zmniejszenia prowizji od wypłat, na wniosek Wykonawcy, - działania siły wyższej, - ustawowej zmiany wysokości podatku od towarów i usług VAT, - zmiany harmonogramu i organizacji wypłat przez Zamawiającego, - zmiany warunków finansowania zamówienia. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron w formie pisemnej zastrzeżonej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.inowroclaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Inowrocławia, 88-100 Inowrocław, ul. Prezydenta Franklina Roosevelta 36, Zespół Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Inowrocławia, 88-100 Inowrocław, ul. Prezydenta Franklina Roosevelta 36, punkt informacyjno-podawczy Biura Obsługi Interesantów i Kontroli.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.