Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-30
Piechowice: Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1.000.000,00 zł.
Numer ogłoszenia: 176439 - 2008; data zamieszczenia: 30.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piechowice, ul. Żymierskiego 49, 58-573 Piechowice, woj. dolnośląskie, tel. 075 7548900, fax 075 7612274.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://piechowice.bip.pbox.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1.000.000,00 zł..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1.000.000 zł (słownie: jeden milion złotych) na realizację zadań pod nazwą: a) Zakup koparki przez Zakład Usług Komunalnych w Piechowicach - w wysokości 250.000 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych). b) Dotacja na sfinansowanie zakupu inwestycyjnego - zakup samochodu dostawczego skrzyniowo - brygadowego dla Zakładu Usług Komunalnych w Piechowicach - w wysokości 35.000 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych). c) Remont ulicy dojazdowej do ulicy Żymierskiego w sąsiedztwie budynku przy ul. Żymierskiego 96 - w wysokości 69.000 zł (słownie: sześćdziesiąt dziewięć tysięcy złotych). d) Przebudowa kładki dla pieszych na rzece Kamiennej w sąsiedztwie budynku przy ul. Żymierskiego 26 - w wysokości 140.000 zł (słownie: sto czterdzieści tysięcy złotych). e) Budowa wodociągu i kanalizacji sanitarnej w ul. Norwida w Piechowicach - w wysokości 400.000 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych). f) Remont ul. Mickiewicza w Piechowicach - w wysokości 106.000 zł (słownie: sto sześć tysięcy złotych). Wspólny słownik zamówień publicznych (CPV): 66130000-0 usługi udzielania kredytu. 2. Po podpisaniu umowy kredyt uruchamiany będzie na podstawie pisemnych dyspozycji Zamawiającego w zależności od potrzeb. Określenie wartości wypłat kredytu oraz termin postawienia ich do dyspozycji Zamawiającego następować będzie poprzez złożenie przez Zamawiającego zapotrzebowania na środki w terminie 3 dni przed postawieniem raty kredytu do dyspozycji. Wysokość zapotrzebowania uzależniona jest od terminów płatności faktur za wykonane prace przez Wykonawców dotyczących zadań inwestycyjnych finansowanych kredytem, bądź od terminów płatności faktur za zrealizowane zakupy inwestycyjne finansowane kredytem. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania całej kwoty kredytu. Za niewykorzystanie kredytu w pełnej wysokości Zamawiający, zwany też Kredytobiorcą nie będzie ponosił żadnych kosztów. 4. Spłata kapitału następować będzie w okresach rocznych do dnia 30 grudnia według następującego harmonogramu: a) w 2009 roku kwota 150.000 zł, b) w 2010 roku kwota 400.000 zł, c) w 2011 roku kwota 350.000 zł, d) w 2012 roku kwota 100.000 zł. 5. W szczególnie uzasadnionych przypadkach na wniosek Kredytobiorcy dopuszcza się możliwość - za zgodą Kredytodawcy - przesunięcie terminu spłaty raty kredytu. Powyższy wniosek powinien być przedłożony przez Kredytobiorcę nie później niż na 3 dni przed terminem płatności raty kredytu. 6. Karencja w spłacie kapitału do dnia 29 grudnia 2009 roku i odsetek do dnia 29 marca 2009r. 7. Spłata kredytu wraz z odsetkami nastąpi z dochodów własnych gminy. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco z deklaracją wekslową z wystawienia Kredytobiorcy z klauzulą bez protestu. 8. Spłata odsetek, po upływie okresu karencji od wykorzystanego kredytu następować będzie w okresach kwartalnych. Przyjmuje się następujące terminy kwartałów: a) I kwartał 31 marca b) II kwartał 30 czerwca c) III kwartał 30 września d) IV kwartał 31 grudnia 9. Ostatnia rata odsetek jest płatna w terminie płatności ostatniej raty kredytu. 10. Przy naliczaniu oprocentowania za dany miesiąc przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni w miesiącu, a rok 365 dni. 11. Oprocentowanie kredytu zmienne w okresie kredytowania liczone w stosunku do stopy procentowej WIBOR 1M jako średnia arytmetyczna w miesiącu poprzedzającym dzień uruchomienia kredytu lub naliczenia odsetek - cześć zmienna, powiększona o stałą w okresie kredytowania marżę banku. 12. O wysokości oprocentowania w każdym kolejnym okresie odsetkowym Kredytodawca będzie informował Kredytobiorcę na piśmie. 13. Strony ustalają, że element cenotwórczy tzw. marża banku Mb poza bazą oprocentowania określoną stawką WIBOR będzie wielkością stałą na czas obowiązywania umowy i nie będzie mógł podlegać żadnym zmianom. 14. Termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy do 30 grudnia 2012 r. Termin podpisania umowy uzależniony jest od daty rozstrzygnięcia procedury przetargowej. Przewidywany termin podpisania umowy : sierpień 2008 r. 15. Okres kredytowania w terminie min. 3 dni od daty zawarcia umowy do 30 grudnia 2012 r. z możliwością wcześniejszej spłaty zadłużenia bez ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych opłat z tytułu skrócenia okresu kredytowania. 16. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów, po uprzednim, z wyprzedzeniem co najmniej 2-miesięcznym, poinformowaniem o tym banku. 17. Kredyt udzielany jest w walucie polskiej. 18. Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia są: - Załącznik nr 3 do SIWZ - Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy - Załącznik nr 4 do SIWZ - Informacja o Zamawiającym.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00-0.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1.1. posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.3. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP, a także: 1.5. zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt. 2, Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. Nr 87, poz. 605) tj. - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.6. oświadczyć, że spełniają warunki określone w art. 22 PZP oraz, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP, 2. Sprawdzenie spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy wg ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ. 2. Dokumenty zgodne z art. 26 ust. 2 PZP i wyszczególnione w § 1 ust. 1 pkt. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. Nr 87, poz. 605): a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Zgodnie z § 4 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. ( Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006r. poz. 605) w/w dokumenty Wykonawca może złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub pełnomocnego przedstawiciela Wykonawcy. 3. Zgodnie z art. 23 ust.1 PZP Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. W w/w przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w punkcie 2 podpunkcie a winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. 4. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów i oświadczeń lub nie spełni jednego bądź więcej warunków, jego oferta zostanie odrzucona lub Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania. Zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. W przypadku dołączenia do oferty kopii dokumentu, powyższa kopia musi być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub pełnomocnego przedstawiciela Wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://piechowice.bip.pbox.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego za opłatą .............../ egz. (koszt druku) lub za zaliczeniem pocztowym..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, pokój nr 5 (sekretariat) I piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego w dniu 07/08/2008 o godzinie 10:30 w pok. nr 14, II piętro.
INNE PRZETARGI PIECHOWICE
- Zakup samochodu ciężarowego w formie leasingu operacyjnego dla Zakładu Usług Komunalnych sp. z o.o. w Piechowicach
- "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miasta w Piechowicach i jednostkach podległych"
więcej: przetargi PIECHOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu złotowego w wysokości do 6.600.000,00 PLN
- Kompleksowe prowadzenie bankowej obsługi budżetu Gminy Siechnice oraz jednostek organizacyjnych Gminy
- Usługa udzielenia kredytu długoterminowego dla Gminy Jasieniec
- Obsługa bankowa budżetu Gminy Strzelno i jednostek organizacyjnych gminy.
- Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 1.600.000,00 złotych z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętego długu
- Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego na finansowanie planowanego deficytu budżetowego w 2025 r. oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





