Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-02
Tychy: Remont schodów zewnętrznych wraz z wymianą drzwi wejściowych i montażem
instalacji domofonowej w budynku mieszkalnym w Tychach,
przy ul. Arkadowej 12 - 12c
Numer ogłoszenia: 176438 - 2009; data zamieszczenia: 02.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych , ul. Filaretów 31, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 2274091 w. 133, faks 032 2273145.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna Samorządowa Jednostka Organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont schodów zewnętrznych wraz z wymianą drzwi wejściowych i montażem instalacji domofonowej w budynku mieszkalnym w Tychach, przy ul. Arkadowej 12 - 12c.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu schodów wejściowych do klatek schodowych, wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej - 8 kpl. i montaży instalacji domofonowej w budynku mieszkalnym - wielorodzinnym z podziałem na 3 części zwane dalej zadaniami, tj. : Zadanie Nr 1 - Montaż instalacji domofonowej analogowej w 44 mieszkaniach budynku mieszkalnego - wielorodzinnego Wspólnoty Mieszkaniowej Nr 20/I w Tychach, przy ul Arkadowej 12 - 12c Zadanie Nr 2 - Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej klatek schodowych w budynku mieszkalnym - wielorodzinnym Wspólnoty Mieszkaniowej Nr 20/I w Tychach, przy ul Arkadowej 12 - 12c Zadanie Nr 3 - Remont schodów wejściowych do klatek schodowych w budynku mieszkalnym - wielorodzinnym Wspólnoty Mieszkaniowej Nr 20/I w Tychach, przy ul Arkadowej 12 - 12c 2. Zakres robót obejmuje m.in.: dla Zadania Nr 1: - montaż panelu rozmownego wykonanego z aluminium pokrytego farbą piecową zamontowanego przy wejściu do każdej klatki schodowej na zewnątrz budynku wyposażonego w spis lokatorów ; - montaż modułu elektroniki i zasilaczy domofonu ; - montaż unifonu (kolor biały) ; - wymiana rygli elektromagnetycznych ; - wykonanie nowego okablowania pionowego i poziomego w rurkach instalacyjnych, uruchomienie i sprawdzenie domofonów ; dla Zadania Nr 2: - wykucie z muru ościeżnic drewnianych ; - skucie nierówności na ścianach ; - montaż drzwi PCV jednodzielnych z obróbką obsadzenia w kolorze obustronny złoty dąb, z szybą U=1,1 do ? wysokości skrzydła ; - malowanie starych tynków zewnętrznych ; - dorobienie kluczy 48 szt. ; - wywóz i utylizacja gruzu ; dla Zadania Nr 3: - roboty ziemne -wykopy wąskoprzestrzenne ; - rozebranie nawierzchni z kostki beton ; - roboty rozbiórkowe elementów betonowych zbrojonych ; - izolacja przeciwwilgociowe z folii ; - przygotowanie i montaż zbrojenia ; - roboty beton. - wykonanie ław fundamentowych, ścian murków oporowych ; - wykonanie podestu i płyty biegowej ze stopniami betonowymi ; - posadzki lastykowe ; - okładzina biegów schodowych prefabrykowany element lastryko ; - wykonanie odwodnienia podestów z wycieraczkami ; - montaż balustrad i wycieraczek stalowych ; - izolacje przeciwwilgociowe ścian murków oporowych ; - szpachlowanie ścian murków oporowych klejem elastycznym i mrozoodpornym ; - plantowanie terenu ; - wykonanie trawników ; 3. Szczegółowy zakres robót określają przedmiary robót na każde z Zadań. Przedmiary robót na każde z Zadań oraz specyfikacja technicznego wykonania i odbioru robót , stanowią załączniki do SIWZ. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania innych materiałów niż podane w specyfikacji technicznej i przedmiarach robót, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone przedmiarach robót (materiały równoważne). 5. Wykonawcy winni dokonać wizji lokalnej nieruchomości..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.23.10 - Zbrojenie 45.26.23.00 - Betonowanie 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.43.10 - Układanie kabli 45.31.40.00 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: dla Zadania Nr 1: nie dotyczy dla Zadania Nr 2: 850 zł dla Zadania Nr 3: 1380 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Warunki udziału w postępowaniu i sposób dokonywania ich oceny: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki określone na podstawie art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 20 listopada 2007 r., Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz spełnią warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Sprawdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonane na podstawie złożonego oświadczenia oraz dołączonych do oferty dokumentów wymienionych w punkcie II niniejszego rozdziału według zasady spełnia / nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: II. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca wraz z ofertą składa następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie potwierdzające spełnienie warunku udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 pkt. 1÷ 4 ustawy - Pzp. - dotyczy Zadania nr 1, 2 i 3 - wzór druku oświadczenia stanowi załącznik do specyfikacji, (W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składają wszyscy Wykonawcy) 2) aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarcze - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; - dotyczy Zadania nr 1, 2 i 3 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ; - dotyczy Zadania nr 2 i 3 (W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia przedmiotowe dokumenty wymienione w punkcie 2) i 3) muszą być złożone dla każdego z nich). 4) aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż: dla Zadania Nr 1 : nie dotyczy dla Zadania Nr 2 : 30 000,00 zł ; dla Zadania Nr 3 : 50 000,00 zł ; Kwotę ubezpieczenia wyrażoną w innej walucie niż PLN ,Zamawiający przeliczy na PLN, przyjmując do przeliczeń średni kurs danej waluty podany w dniu otwarcia ofert przez Narodowy Bank Polski. (W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców) 5) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie wykonał z należytą starannością roboty, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotą budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania w którym - NALEŻY WYKAZAĆ : DLA ZADANIA Nr 1 : nie dotyczy DLA ZADANIA Nr 2 - co najmniej dwie roboty zrealizowane w ramach odrębnych umów, o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia, tj. roboty dotyczące wymiany stolarki i o wartości każdej z tych robót nie mniejszej niż 15 000,00 zł (brutto) Do oferty należy załączyć: - wykaz wykonanych robót zrealizowanych w ramach odrębnych umów, polegających na wykonaniu robót o charakterze podobnym do przedmioty zamówienia tj. roboty dotyczące wymiany stolarki i o wartości każdej z tych robót nie mniejszej niż 15 000,00 zł (brutto) oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wykaz wykonanych robót budowlanych o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia należy sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik do SIWZ. - W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Wykonawcy mogą spełniać łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców DLA ZADANIA Nr 3 - co najmniej dwie roboty zrealizowane w ramach odrębnych umów, o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia i o wartości każdej z tych robót nie mniejszej niż 25 000,00 zł (brutto) Do oferty należy załączyć: - wykaz wykonanych robót zrealizowanych w ramach odrębnych umów, polegających na wykonaniu robót o charakterze podobnym do przedmioty zamówienia i o wartości każdej z tych robót nie mniejszej niż 25 000,00 zł (brutto) oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wykaz wykonanych robót budowlanych o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia należy sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik do SIWZ. - W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Wykonawcy mogą spełniać łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców 6) dysponuje lub będzie dysponował osobami które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności uprawnionymi do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalnościach niezbędnych do projektowania i wykonania robót budowlanych art. 12 i 13 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006r., Nr 156, poz.118 z późn. zmianami), którzy są członkami Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa (art.6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. samorządach zawodowych, architektów, inżynierów budowlanych i Urbanistów, Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.), tj.: osobą / osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. - dotyczy Zadania nr 2 i 3 Do oferty należy załączyć: - kserokopię uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz aktualne zaświadczenie wydane przez właściwą Izbę Inżynierów Budownictwa. (W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Wykonawcy mogą spełniać łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców) Ocena spełnienia ww. warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia. 2. Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605, z późn. zm. ) w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy: 1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 1., p.pkt. 2) i 3) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie w pkt. 1., p.pkt. 2) i 3) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.umtychy.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych warunków Zamówienia można uzyskać w siedzibie Zamawiającego - pokój Nr 20 , cena 18 zł (brutto) lub za zaliczeniem pocztowym..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2009 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego pod adresem: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach, SEKRETARIAT - pokój nr 15, 43-100 Tychy, ul. Filaretów 31.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1 - Montaż instalacji domofonowej analogowej w 44 mieszkaniach budynku mieszkalnego - wielorodzinnego Wspólnoty Mieszkaniowej Nr 20/I w Tychach, przy ul Arkadowej 12 - 12c.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje m.in.: dla Zadania Nr 1: - montaż panelu rozmownego wykonanego z aluminium pokrytego farbą piecową zamontowanego przy wejściu do każdej klatki schodowej na zewnątrz budynku wyposażonego w spis lokatorów ; - montaż modułu elektroniki i zasilaczy domofonu ; - montaż unifonu (kolor biały) ; - wymiana rygli elektromagnetycznych ; - wykonanie nowego okablowania pionowego i poziomego w rurkach instalacyjnych, uruchomienie i sprawdzenie domofonów ; Szczegółowy zakres robót określają przedmiary robót na każde z Zadań. Przedmiary robót na każde z Zadań oraz specyfikacja technicznego wykonania i odbioru robót , stanowią załączniki do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.30.00.00-0, 45.31.43.10-7, 45.31.40.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2 - Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej klatek schodowych w budynku mieszkalnym - wielorodzinnym Wspólnoty Mieszkaniowej Nr 20/I w Tychach, przy ul Arkadowej 12 - 12c.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje m.in.: dla Zadania Nr 2: - wykucie z muru ościeżnic drewnianych ; - skucie nierówności na ścianach ; - montaż drzwi PCV jednodzielnych z obróbką obsadzenia w kolorze obustronny złoty dąb, z szybą U=1,1 do ? wysokości skrzydła ; - malowanie starych tynków zewnętrznych ; - dorobienie kluczy 48 szt. ; - wywóz i utylizacja gruzu ; Szczegółowy zakres robót określają przedmiary robót na każde z Zadań. Przedmiary robót na każde z Zadań oraz specyfikacja technicznego wykonania i odbioru robót , stanowią załączniki do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.42.11.31-1, 45.11.12.20-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3 - Remont schodów wejściowych do klatek schodowych w budynku mieszkalnym - wielorodzinnym Wspólnoty Mieszkaniowej Nr 20/I w Tychach, przy ul Arkadowej 12 - 12c.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje m.in.: dla Zadania Nr 3: - roboty ziemne -wykopy wąskoprzestrzenne ; - rozebranie nawierzchni z kostki beton ; - roboty rozbiórkowe elementów betonowych zbrojonych ; - izolacja przeciwwilgociowe z folii ; - przygotowanie i montaż zbrojenia ; - roboty beton. - wykonanie ław fundamentowych, ścian murków oporowych ; - wykonanie podestu i płyty biegowej ze stopniami betonowymi ; - posadzki lastykowe ; - okładzina biegów schodowych prefabrykowany element lastryko ; - wykonanie odwodnienia podestów z wycieraczkami ; - montaż balustrad i wycieraczek stalowych ; - izolacje przeciwwilgociowe ścian murków oporowych ; - szpachlowanie ścian murków oporowych klejem elastycznym i mrozoodpornym ; - plantowanie terenu ; - wykonanie trawników ; Szczegółowy zakres robót określają przedmiary robót na każde z Zadań. Przedmiary robót na każde z Zadań oraz specyfikacja technicznego wykonania i odbioru robót , stanowią załączniki do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.23.10-7, 45.26.23.00-4, 45.26.25.22-6, 45.11.12.20-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Wykonanie dokumentacji projektowej i robót budowlanych dla zadania:"Remont parkietu głównego boiska na Hali Sportowej przy al. Piłsudskiego w Tychach"
- Wzmocnienie skarp składowiska odpadów
- Remont dwóch lokali mieszkalnych w budynkach mieszkalnych - wielorodzinnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach - ROM IV
- Remont dwóch lokali mieszkalnych w budynkach mieszkalnych - wielorodzinnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach - ROM IV
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Dębowej 42/1 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
- Remont kanalizacji sanitarnej podposadzkowej wraz z przyłączem dla Powiatowej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Tychach.
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali konferencyjnej PBP przy ulicy Przemysłowej 7
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1604C w KM 0+000 -1+728 poprzez budowę drogi dla rowerów o dł. 1593 mb.
- Modernizacja Wiejskiego Domu Kultury w Domanicach w ramach programu wsparcia "Mazowsze dla lokalnych centrów integracyjnych 2025" - postępowanie drugie
- Przebudowa drogi gminnej Nr 311104W - Kossobudy 4 w miejscowości Kossobudy, gmina Raciąż oraz Przebudowa drogi gminnej Nr 311109W Kossobudy - Żychowo nr ewid. działki 15 w m. Kossobudy.
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Sanniki
- Poprawa gospodarki wodnej w Rozkopaczewie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.