eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świebodzice › PRZEBUDOWY BUDYNKU PO POGOTOWIU RATUNKOWYM NA BUDYNEK MIESZKALNY WIELORODZINNY Z MIESZKANIAMI SOCJALNYMI- AL. LIPOWE 1 W ŚWIEBODZICACH DZ.NR 281 OBRĘB ŚRÓDMIEŚCIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-30

Świebodzice: PRZEBUDOWY BUDYNKU PO POGOTOWIU RATUNKOWYM NA BUDYNEK MIESZKALNY WIELORODZINNY Z MIESZKANIAMI SOCJALNYMI- AL. LIPOWE 1 W ŚWIEBODZICACH DZ.NR 281 OBRĘB ŚRÓDMIEŚCIE
Numer ogłoszenia: 176393 - 2008; data zamieszczenia: 30.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świebodzice, ul. Rynek 1, 58-160 Świebodzice, woj. dolnośląskie, tel. 074 6669543, fax 074 6669509.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swiebodzice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWY BUDYNKU PO POGOTOWIU RATUNKOWYM NA BUDYNEK MIESZKALNY WIELORODZINNY Z MIESZKANIAMI SOCJALNYMI- AL. LIPOWE 1 W ŚWIEBODZICACH DZ.NR 281 OBRĘB ŚRÓDMIEŚCIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje przebudowę budynku głównego i garażowego po pogotowiu ratunkowym na budynek mieszkalny wielorodzinny z mieszkaniami socjalnymi wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu działki na której jest położony , wraz z rozbiórką przyległych budynków gospodarczych. Realizacja zadania wymagać będzie wykonania następujących robót: a). roboty rozbiórkowe i wyburzeniowe b).remont dachów c).wymianę wszystkich obróbek blacharskich ,rur spustowych i rynien d).zabezpieczenie konstrukcji drewnianych dachów e).wymurowanie i wykonanie ścian podziałowych i przemurowanie trzonów wentylacyjnych f).wbudowanie projektowanych okien połaciowych g).wykonanie izolacji pionowej ścian fundamentowych budynku h).remont stolarki drzwiowej i okiennej i).wykonanie izolacji termicznej budynku j).wykonanie wewnętrznej sieci instalacji gazowej k).wykonanie wewnętrznej instalacji wodociągowej l).wykonanie wewnętrznej kanalizacji sanitarnej obsługującej węzły sanitarnej m).wykonanie elektrycznych instalacji wewnętrznych oświetlenia,gniazd wtykowych i siły n).wykonanie instalacji niskoprądowych telefonicznej ,domofonowej,TV i odgromowej Wykonanie wyżej wymienionych robót składających się na przedmiot zamówienia ma zapewnić zmianę sposobu użytkowania budynku o następującym układzie funkcjonalnym - w poziomie piwnic lokaalizuje się komórki lokatorskie i pomieszczenia administracyjne a w poziomie 1 i 2 piętra oraz poddasza budynku głównego mieszkania. 3.2.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji, opisach zakresów robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarze robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Oryginalny kod CPV: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 8.Wymagania dotyczące wadium 8.1 Zamawiający wymaga wniesienia wadium do dnia 21.08.2008r godz. 15:00 w wysokości 50 000zł w jednej z form przewidzianych w art.45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wyboru Wykonawcy 8.2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 28 1090 2356 0000 0006 0000 0129 za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 8.3 Gwarancja ubezpieczeniowa lub gwarancja bankowa złożona jako zabezpieczenie wadium musi posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą nie wypełnienie tego warunku będzie traktowane jak złożenie oferty niezabezpieczonej. 8.4 Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu i opis sposobu oceny ich spełnienia: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają niżej podane warunki: 5.1 Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 5.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz uprawnienia w następujących specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej instalacyjnej w zakresie sieci,instalacji i urządzeń cieplnych,wentylacyjnych,gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych instalacyjnej w zakresie sieci,instalacji i urządzeń elektrycznych i elektromagnetycznych. telekomunikacyjnej 5.3. Posiadają sytuację ekonomiczno-finansową zapewniającą wykonanie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie muszą dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5.1. niniejszej specyfikacji muszą być: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesiący przed upływem terminu składania ofert.. b) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) Złożona zgodna z załączonym wzorem oferta zał.Nr 1 do niniejszej SIWZ i podpisana przez uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy . 6.2. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5.2. niniejszej specyfikacji muszą być: a) Wykaz osób -zał. Nr 2 do SIWZ które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz posiadane uprawnienia w specjalnościach wymienionych w punkcie 5.2. wraz z potwierdzoną kopią posiadanych uprawnień dla w/w osób, określonych przepisami Prawa budowlanego-zał Nr 2 do SIWZ . b) Zaświadczenie z właściwej Izby Samorządu Zawodowego dla w/w osób, potwierdzające ich przynależność do Izby oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, aktualnego na dzień składania ofert. Zamawiający dopuszcza, jako dokument równoważny, złożenie nieaktualnego zaświadczenia z w/w Izby oraz dowodu dokonania należnych składek, z którego wynika, że są one opłacone na dzień składania ofert. c) Wykaz firm , podmiotów -zał. Nr 3 do SIWZ które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z zakresem wykonywanych robót. d) Wykaz zrealizowanych zamówień - zał Nr 4 do SIWZ wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, odpowiadających rodzajem robotom będącym przedmiotem zamówienia określonych dokumentacją (minimum dwa zadania o cenie bruto każde nie mniejszej niż 800 000 zł). Wykaz musi zawierać: nazwę zadania , jego cena brutto, datę rozpoczęcia i odbioru , nazwę i adres Inwestora. e) Dokumenty potwierdzające , że zamówienia wymienione w wykazie zostały wykonane należycie np. referencje , świadectwa 6.3. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5.3. niniejszej specyfikacji muszą być: a) Zaświadczenie lub informacja z banku potwierdzająca, że Wykonawca posiada zdolność kredytową wystawionego nie wcześniej niż trzy miesiące przed datą składania ofert. b) Wykaz zobowiązań przeterminowanych Wykonawcy-zał. Nr 5 do SIWZ sporządzony na dzień składania oferty. c) Dokument potwierdzający ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 6.4.Zbiorcze zestawienie - wszystkich wymaganych przez Zamawiającego dokumentów l.p. Nazwa (rodzaj) dokumentu 1 Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ 2 Kosztorys ofertowy 3 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że dostawca lub wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5 Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (członkowie zarządu, prokurenci lub właściciele w przypadku podmiotów prowadzących działalność gospodarczą na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej) 6 Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych (min. dwa zadania o cenie brutto nie mniejszej niż 800 000 zł), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , - zał. nr 4 do SIWZ wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonanych należycie 7 Wykaz osób i dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień zgodnie z p 6.2 pp. a i b SIWZ- Zał. nr. 2 do SIWZ 8 Wykaz firm , podmiotów -zał. Nr 3 do SIWZ które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z zakresem wykonywanych robót. 9 Zaświadczenia lub informacji z banku potwierdzającą, że Wykonawca posiada zdolność kredytową wystawionego nie wcześniej niż trzy miesiące przed datą składania ofert. 10 Wykaz zobowiązań przeterminowanych Wykonawcy-zał. Nr 5 do SIWZ sporządzony na dzień składania oferty. 11 Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 12 Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie oraz pełnomocnictwo dla reprezentanta z określeniem zakresu pełnomocnictwa - jeżali taka sytuacja występuje 13 Podpisany na każdej stronie wzór umowy - załącznik nr 4 do SIWZ Wszystkie w/w dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców, każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w tabeli p.3 , 4 , 5 a pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. 6.5. Wykonawca z siedzibą poza terytorium Polski a). zamiast dokumentów, o których mowa w punktach 3, 4, tabeli składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę, lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - nie orzeczono w.obec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. b). zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 5 tabeli składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punktach 3,4,5, tabeli, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swiebodzice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD MIASTA RYNEK 1 58-160 ŚWIEBODZICE.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2008 godzina 10:00, miejsce: URZĄD MIASTA RYNEK 1 58-160 ŚWIEBODZICE (sekretariat pok. Nr 10).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.