eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańStacja ciągłego monitorowania hałasu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-30

Poznań: Stacja ciągłego monitorowania hałasu
Numer ogłoszenia: 176389 - 2008; data zamieszczenia: 30.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Poznaniu, ul. Czarna Rola 4, 61-625 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8270512, fax 061 8270522.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.pios.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Stacja ciągłego monitorowania hałasu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: STACJA CIĄGŁEGO MONITOROWANIA HAŁASU 2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: WYMAGANIA TECHNICZNE: 1) Obudowa stacji odporna na trudne warunki klimatyczne (temperatura, opady atmosferyczne). 2) Stacja pogodowa z rejestracją następujących parametrów: prędkość i kierunek wiatru, temperatura, wilgotność względna, ciśnienie atmosferyczne, opad atmosferyczny. 3) Statyw do montażu mikrofonu wszechpogodowego na wysokości 4 m oraz zestaw adapterów do montażu stacji na maszcie lub na ścianie budynku (przedłużający kabel mikrofonowy o długości 10 metrów). 4) Zasilanie sieciowe 230 V, UPS, umożliwiające ładowanie akumulatorów awaryjnych służących do podtrzymania zasilania w sytuacji braku prądu. 5) Miernik/analizator poziomu dźwięku klasy 1 wzorcowany przez akredytowane laboratorium wzorcujące lub GUM z automatyczną elektryczną weryfikacją toru pomiarowego min. raz na dobę oraz z możliwością kalibracji stacji przy pomocy akustycznego wzorca dźwięku. Miernik/analizator powinien zawierać: a) mikrofon wszechpogodowy spełniający wymogi IEC 61672 klasa 1 wzorcowany przez akredytowane laboratorium wzorcujące lub GUM, b) wymagane krzywe korekcyjne częstotliwości: A, C, Lin, c) wymagane korekcje czasowe: Fast, Slow, Impulse, d) możliwość rejestracji parametrów szerokopasmowych (np. LAeq, LAmin, Lmax, Lcpeak, LN), e) możliwość rejestracji z użyciem filtrów 1/3 oktawy w zakresie 12,5 Hz do 16 kHz, f) możliwość rejestracji zdarzeń akustycznych tj. w przypadku przekroczenia zdefiniowanego przez użytkownika poziomu dźwięku przez określony czas, zapis plików dźwiękowych w formacie MP3 lub równoważnym, g) pamięć stałą umożliwiającą zapis w terminalu wyników z min. 60 dni z uwzględnieniem parametrów szerokopasmowych, widma 1/3 oktawy i plików dźwiękowych związanych ze zdarzeniami akustycznymi. 6) Możliwość przesyłu wyników pomiarowych ze stacji do kontrolera z bazą danych za pośrednictwem GPRS i LAN. 7) Możliwość podglądu wartości mierzonych w terminalu za pośrednictwem kontrolera w czasie rzeczywistym (tryb on line). 8) Możliwość tworzenia automatycznych raportów kalibracyjnych oraz raportów alarmowych (m.in. sygnalizacja otwarcia stacji, zaniku zasilania, błędu kalibracji). 9) Możliwość wysyłania SMS z powiadomieniem o sytuacjach alarmowych (jak wyżej) na wskazany telefon. 10) Kontroler (procesor min. 2 GHz, dysk twardy min. 160 GB, pamięć RAM min. 2 GB, system operacyjny Windows XP lub Vista, Microsoft Office Small Business) z oprogramowaniem do zdalnej zmiany ustawień stacji monitorowania, przesyłu danych ze stacji, bazą danych wyników pomiarowych np. w oparciu o oprogramowanie Microsoft SQL Server lub równoważne umożliwiającym tworzenie zapytań i sortowanie bazy danych. 11) Oprogramowanie do analizy wyników pomiaru z funkcją tworzenia raportów standardowych oraz zdefiniowanych przez użytkownika. 12) Możliwość określenia poziomu dostępu do bazy danych i nastaw stacji monitorowania (np. administrator, użytkownik). 13) Możliwość dołączenia do systemu min 3 dodatkowych stacji bez konieczności zakupu dodatkowych licencji dla oprogramowania serwera. 14) Dodatkowe wyposażenie w miernik hałasu klasy 1 wzorcowany przez akredytowane laboratorium wzorcujące lub GUM: a) możliwość mierzenia parametrów: m.in. LeqA, Lcpeak, Lmin, Lmax, LAE b) wymagane krzywe korekcyjne częstotliwości: A, C, Lin, c) wymagane korekcje czasowe: Fast, Slow, Impulse, d) zakres dynamiczny min. 100 dB, e) zakres częstoliwości pomiarowych: 6 Hz - 20 kHz, f) zakres pomiarowy z korekcją A i C, g) możliwość zasilania sieciowego 230 V, a w przypadku jego braku zasilanie akumulatorowe umożliwiające pomiar przez min 48 godzin, h) zapasowy akumulator, i) zewnętrzną ładowarkę akumulatora, j) mikrofon wszechpogodowy spełniający wymogi IEC 61672 klasa 1, wzorcowany przez akredytowane laboratorium wzorcujące lub GUM, k) możliwość rejestracji historii czasowej (parametry szerokopasmowe np. LeqA) w funkcji czasu w odstępach min 1 sekunda, l) pamięć przyrządu do przechowywania wyników pomiarowych, min. 1 GB, m) możliwość rejestracji plików dźwiękowych (zdarzenia akustyczne) wyzwalana przez operatora lub zdalnie poprzez przekroczenie zadanego poziomu dźwięku, n) przedłużający kabel mikrofonowy o długości 10 metrów 15) Kontroler przenośny (procesor min. 1,7 GHz, dysk twardy 160 GB, RAM min 2 GB, system operacyjny Windows XP lub Vista, Microsoft Office Small Business wersja polska) z oprogramowaniem do ściągania wyników pomiaru ze stacji monitorowania (poprzez interfejs RS-232, USB lub zdalnie poprzez modem), a) powyższe oprogramowanie musi umożliwiać co najmniej: - przesył wyników, - ustawianie parametrów pracy stacji, - eksport wyników pomiaru do arkusza kalkulacyjnego Excell, - modernizacji wersji oprogramowania w stacji, - pracy w trybie on line (połączenie stacji z kontrolerem poprzez interfes np. USB lub modem). 16) Dostawca zobowiązany jest do dostarczenia stacji łącznie z instalacją i uruchomieniem na posesję w Przeźmierowie, ul. Magazynowa 19. Lokalizacja kontrolera: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Poznaniu, ul. Czarna Rola 4. 17) Zapewnienie szkolenia użytkowników w zakresie obsługi stacji. 18) Zabezpieczenie sprzętu standardową gwarancją. 19) Termin wykonania do końca sierpnia 2008 r. 20) Czas reakcji na zgłoszoną usterkę 36 godzin.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.20.00.00 - Przyrządy i urządzenia do pomiaru, kontroli, badania i nawigacji Kod CPV wg słownika 2008: 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 4 w związku z art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) Spełniają wymagania określone w niniejszej SIWZ, c) Udokumentują wykonanie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 3 (trzech) dostaw tego samego rodzaju, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załącza dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. 2. Każdy Wykonawca przedstawi tylko jedną ofertę. 3. Każda złożona oferta otrzyma numer identyfikacyjny. 4. Wykonawca na żądanie otrzyma potwierdzenie złożenia oferty. 5. Zaleca się, aby Wykonawca zgromadził wszystkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. 6. Wykonawcy powinni przedstawić oferty zgodnie z wymaganiami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 7. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną ofertę pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub o wycofaniu oferty przed terminem składania ofert. Powiadomienie powinno być dostarczone w zamkniętej, zapieczętowanej kopercie opisanej tak jak oferta i oznaczonej dodatkowo napisem /ZMIANA/ lub /WYCOFANIE/ 8. Wykonawca nie może dokonać zmian i wycofać oferty po upływie terminu składania ofert. 9. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: 1) jest niezgodna z ustawą; 2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert; 6) zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny; 7) wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny; 8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty należy załączyć oświadczenie o spełnieniu wymagań Art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 2, 2. W sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego stosuje się przepisy Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605) 3. Do oferty należy załączyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, 3) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 , wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) zaświadczenia - właściwego naczelnika urzędu skarbowego - oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że dostawca lub wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 3 (trzech) dostaw zestawów monitorujących hałas, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców 8) dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie - 3 (trzy). Dokumenty, o których mowa są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, z zastrzeżeniem wynikającym z przepisów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan.pios.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Poznaniu, ul. Czarna Rola 4, 61-625 Poznań.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2008 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Poznaniu, ul. Czarna Rola 4, 61-625 Poznań.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.