Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-29
Wrocław: WYKONANIE STRONY INTERNETOWEJ DLA MIEJSKIEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ WE WROCŁAWIU
Numer ogłoszenia: 176368 - 2011; data zamieszczenia: 29.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Biblioteka Publiczna we Wrocławiu , ul. Sztabowa 98, 53-310 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3646968, faks 071 3646968.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.biblioteka.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE STRONY INTERNETOWEJ DLA MIEJSKIEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ WE WROCŁAWIU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonanie projektu schematu logicznego i graficznego 2. Wykonanie kodu i instalacja strony na serwerze MBP 3. Świadczenie powdrożeniowego serwisu aplikacji oraz świadczenie usługi wsparcia technicznego. 4. Przeprowadzenie szkolenia redaktorów i informatyka. 5. Przekazanie autorskich praw majątkowych do powstałego w wyniku umowy utworu wraz z pełną dokumentacją techniczną i kodami źródłowymi na polach eksploatacji określonych w umowie.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.40.00.00 - Usługi internetowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 1 800 zł (słownie zł: jeden tysiąc osiemset złotych)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz zaprojektowanych i wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, przynajmniej 6 stron internetowych, o podobnym standardzie dla instytucji publicznych, firm, organizacji pozarządowych, które nadal funkcjonują. Wykonawca musi załączyć link do każdej z podanych stron w celu możliwości sprawdzenia czy podane strony istnieją i działają wraz z referencjami od właściciela każdej ze stron
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Propozycja wsparcia technicznego powyżej 12 miesięcy - 20
- 3 - Doświadczenie oferenta - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmiany warunków umowy w zakresie zmiany: 1) W zakresie terminu w przypadku, gdy realizacja przedmiotu umowy w terminie określonym w § 1 ust. 4 nie będzie możliwa z powodu wystąpienia okoliczności niezależnych od stron umowy 2) w przypadku nieistotnych zmian parametrów technicznych, merytorycznych lub logicznych strony, jeśli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego i nie spowodują pogorszenia jakości usług. 3) zmiany których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biblioteka.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MIEJSKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA WE WROCŁAWIU
ul. Sztabowa 98
53-310 WROCŁAW.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.07.2011 godzina 11:00, miejsce: MIEJSKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA WE WROCŁAWIU ul. Sztabowa 98 53-310 WROCŁAW pok. 209 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 12.08.2011.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Zakup Lekkiego samochodu kwatermistrzowskiego z napędem 4x4 (SLKw) dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu."
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego do CPKZ we Wrocławiu oraz do wybranych szkół Gminy Wrocław i Gminy Kobierzyce - w podziale na 5 zadań
- Dostawa gazu propan-butan dla celów grzewczych oraz dostawa, montaż, konserwacja dwóch stacji zbiornikowych wraz z niezbędnym osprzętem i dzierżawą.
- Oprac. dok. proj. wraz z uzyskaniem decyzji ZRID w ramach zad. pn. "Odbudowa drogi powiatowej 2010D w m. Stróża Górna na odc. 0+190-3+030, gm. Mietków wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego".
- Zawarcie umów ramowych na usługi w zakresie pisemnego w formie operatu szacunkowego określania przez Wykonawcę wartości nieruchomości położonych na terenie Dolnego Śląska
- Przebudowa pomieszczeń w bud. J w celu utworzenia oddziału pediatrycznego w Uniwersyteckim Szpitalu Klinicznym im. Jana Mikulicza - Radeckiego we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja i realizacja pierwszej Gali Innowacji pn. "Wieczór Innowatorów", która odbędzie się w terminie nieprzekraczającym 9 grudnia 2025 r. w Szczecinie
- Kompleksowe przygotowanie, organizacja i obsługa techniczna oraz merytoryczna Hackathonu
- Realizacja narzędzia intenetowego chatbot AI FRSE wykorzystującego model Open AI odpowiadającego na pytania dotyczące programu Erasmus+
więcej: Usługi internetowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.