eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CelestynówOdwodnienie drogi gminnej nr 270131W - ul. Poniatowskiego w m. Celestynów od ul. Kolejowej do ul. Kościuszki od km 0+165,00 do km 0+580,00

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-03

Celestynów: Odwodnienie drogi gminnej nr 270131W - ul. Poniatowskiego w m. Celestynów od ul. Kolejowej do ul. Kościuszki od km 0+165,00 do km 0+580,00
Numer ogłoszenia: 176327 - 2013; data zamieszczenia: 03.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 150201 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Celestynów, ul. Regucka 3, 05-430 Celestynów, woj. mazowieckie, tel. 22 7897060 w. 114, faks 22 7897011.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odwodnienie drogi gminnej nr 270131W - ul. Poniatowskiego w m. Celestynów od ul. Kolejowej do ul. Kościuszki od km 0+165,00 do km 0+580,00.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest odwodnienie drogi gminnej nr 270131W - ul. Poniatowskiego w m. Celestynów od ul. Kolejowej do ul. Kościuszki od km 0+165,00 do km 0+580,00, gmina Celestynów, w zakresie: 1.1. Robót przygotowawczych. Roboty przygotowawcze polegać będą na robotach pomiarowych przy liniowych robotach ziemnych - trasa drogi w terenie równinnym o łącznej długości 0,517km. 1.2. Robót ziemnych polegać będą na: - Ręcznym rozebraniu nawierzchni betonowej zjazdów o grub. 12 cm na odkład w gruncie kategorii I-II o łącznej ilości 172,800 m2. - Mechanicznym rozebraniu nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o grub. 6 cm, o łącznej ilości 21.600 m2. - Rozebraniu ław pod krawężniki z betonu, o łącznej ilości 11.400m3. - Rozebraniu krawężników betonowych 15x30 cm na podsypce piaskowej, o łącznej ilości 152.000m. - Transporcie gruzu z terenu rozbiórki przy ręcznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem skrzyniowym na odległość do 10 km (grunt kat. I-II)w miejsce wskazane przez Zamawiającego o łącznej ilości 39.416 m3. 1.3. Wykonanie Kanalizacji deszczowej:1.3.1. Roboty ziemne wykopy polegać będą na:- Wykopach liniowych pod rurociągi w gruntach suchych kategorii I-II z wydobyciem urobku łopatą lub wyciągiem ręcznym głębokość do 3 m o łącznej ilości 19.00 m3. - Wykopach jamistych wykonywane koparkami podsiębiernymi 0.25 m3 na odkład w gruncie kat.I-II o łącznej ilości 6.750 m3. - Pełnym umocnieniu pionowych ścian wykopów liniowych o głębokość do 3.0 m wypraskami w gruncie suchych kat. I-II wraz z rozbiór (szerokość do 1m) o łącznej ilości 57.000 m2. - Pełnym umocnieniu pionowych ścian wykopów liniowych o głębokość do 3.0 m wypraskami w gruncie suchych kat. I-IV wraz z rozbiór.(dod.za dalszy 1m szer.) o łącznej ilości 18.000 m2. 1.4. Przygotowanie podłoża pod kanały polegać będzie na: - Kanały rurowe - podłoże z materiałów sypkich o grub. 20 cm, o łącznej długości 19.000 m2. - Obsypce rurociągu kruszywem dowiezionym o łącznej ilości 7.600 m3. 1.5. Zasypanie wykopów polegać będzie na: Zasypaniu wykopów. fund. podłużnych, punktowych, rowów, wykopów obiektowych spycharkami z zagęszczeniem mechanicznym ubijakami (grubość warstwy w stanie luźnym 35 cm) - kategoria gruntu I-II o łącznej ilości 13.675 m3. 1.6. Wywóz nadmiaru ziemi polegać będzie na:Robotach ziemnych wykonywanych ładowarkami kołowymi o poj. łyżki 1,25 m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczym na odległość do 10 km z ziemi zmagazynowanej w hałdach; grunt kat. I-II w miejsce wskazane przez Zamawiającego o łącznej ilości 12.070 m3. 1.7. Roboty montażowe polegać będzie na: - Wykonaniu kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 315 mm o łącznej ilości 19.000 m. - Wykonanie studzienek ściekowych z gotowych elementów betonowych o śr. 425 mm o łącznej ilości 2.000 szt. - Obudowy wlotów (wylotów) przewodów rurowych o łącznej ilości 1.000 m3. 1.8. Próby szczelności polegać będą na: Próbach wodnych szczelności kanałów rurowych o średnicy nominalnej 315 mm odc. - 1 o łącznej ilości 3.000 szt. 1.9. Naprawa nawierzchni ul. Reymonta po zakończeniu robót kanalizacji deszczowej polegać będzie na: Remontach cząstkowych nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-asfaltowymi z obcinaniem krawędzi mechanicznie o łącznej ilości 0,844 t. 1.10. Zjazdy: Budowa zjazdów polegać będzie na robotach ziemnych wykopach oraz przekopach wykonanych na odkład koparkami przedsiębiernymi o poj. łyżki 0.15 m3 w grunt kat. I-II o łącznej ilości 98.400 m3. 1.11. Zasypanie wykopów pod zjazdami polegać będą na: zasypaniu wykopów pod zjazdami spycharkami z zagęszczeniem mechanicznym, ubijakami (grubość warstwy w stanie luźnym 35 cm) - kategoria gruntu I-II o łącznej ilości 82.000 m3. 1.12. Wywóz nadmiaru ziemi polegać będą na: Robotach ziemnych wykonywanych ładowarkami kołowymi o poj. łyżki 1,25 m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 10 km z ziemi zmagazynowanej w hałdach; grunt kategorii I-II o łącznej ilości 16.400 m3. 1.13. Wykonanie przepustów pod zjazdami polegać będą na: - Częściach przelotowych prefabrykowanych przepustów drogowych rurowych jednootworowych z rur o śr. 40 cm - analogia o łącznej ilości 123.000 m. - Obudowy wlotów (wylotów) prefabrykowanych przepustów drogowych rurowych o łącznej ilości 20,880 m3. 1.14. Wykonanie koryt i podbudowa pod nawierzchnie zjazdów polegać będą na: Korytach wykonywanych mechanicznie gł. 30 cm w gruncie kategorii II-VI na całej szerokości jezdni i chodników o łącznej ilości 194.400 m2. 1.15. Nawierzchnia zjazdów będzie polegać na: - Wykonaniu ławy pod krawężniki betonowej z oporem o łącznej ilości 7.600 m3 - Krawężnikach betonowych wtopionych o wym. 12x25 cm na podsypce cementowo - piaskowej o łącznej ilości 152.000 m. 1.16. Podbudowa wykonana będzie z kruszywa łamanego - warstwa o grubości po zagęszczeniu 15 cm o łącznej ilości 194.400 m2. 1.17. Nawierzchnia wykonana będzie: - z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej o łącznej ilości 172.800 m2. - z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 3 cm o łącznej ilości 21,600m2. - z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa - każdy dalszy 1 cm grubość po zagęszczeniu o łącznej ilości 21.600 m2. 1.18. Rowy odwadniające prace polegać będą na: 1.18.1. Robotach ziemnych 1.18.2. Wykopach pod rowy: - Roboty ziemne wykonywane będą koparkami przedsiębiernymi o pojemność łyżki 0.15 m3 w gruncie kat. I-II z transport urobku na odległość do 10 km samochodami samowyładowczymi w miejsce wskazane przez Zamawiającego o łącznej ilości 140,160 m3. - Robotach ziemnych wykonywane ładowarkami kołowymi o poj. łyżki 1,25 m3 z transportem urobku samochodami wyładowczymi na odległość do 10 km z ziemi zmagazynowanej w hałdach; grunt kat. I-II w miejsce wskazane przez Zamawiającego o łącznej ilości 140.160 m3. 1.18.3. Regulacja i odmulenie rowów istniejących polegać będą na oczyszczeniu rowów z namułu o grub. 30 cm z wyprofilowaniem skarp rowu o łącznej ilości 288.000 m. 1.18.4. Umocnienie skarp rowów odwadniających polegać będą na umocnieniu skarp i dna rowów płytami ażurowymi o wym. 40x60x10 cm na podsypce cementowo - piaskowej - analogia o łącznej ilości 568.000 m2. 1.18.5. Oczyszczenie terenu robót prace polegać będą na oczyszczeniu terenu z resztek budowlanych, gruzu i śmieci - wywiezienie zanieczyszczeń samochodami na odległość do 10 km o łącznej ilości 7.000 m3. 2. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: 2.1. ponoszenia odpowiedzialności za jakość wykonanych robót, bezpieczeństwo wszelkich czynności i operacji na terenie budowy, metod budowy, metod użytych przy odwodnieniu oraz za ich zgodność z dokumentacją stanowiącą integralną część niniejszej SIWZ i prawidłowe wykonanie wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu umowy zgodnie z aktualnie obowiązującymi normami polskimi, polskim prawem budowlanym wraz z aktami wykonawczymi do niego i innymi obowiązującymi przepisami; 2.2. stosowania podczas realizacji robót objętych przedmiotem zamówienia wyłącznie wyrobów nowych dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2010 r. ,Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.). Materiały i urządzenia powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w ustawie z 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2004 r., Nr 92, poz.881 z późn. zm.); 2.3. na każde żądanie Zamawiającego lub Inspektora Nadzoru Wykonawca obowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych wyrobów deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z obowiązującymi normami; 2.4. do niezwłocznego wykonania robót nieobjętych umową, jeżeli są one niezbędne ze względu na bezpieczeństwo lub zabezpieczenie przed awarią; 2.5. zapewnienia ochrony mienia znajdującego się na terenie budowy, w szczególności pod względem przeciwpożarowym oraz BHP; 2.6. pisemnego powiadamiania Zamawiającego o planowanym odbiorze końcowym - z wyprzedzeniem co najmniej 7 dni; 2.7. przekazania Zamawiającemu certyfikatów na znaki bezpieczeństwa, certyfikatów zgodności i aprobat technicznych, zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane; 2.8. przekazania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w dwóch egzemplarzach najpóźniej w dniu odbioru robót budowlanych; 2.9. ponoszenia odpowiedzialności za ochronę przekazanych punków pomiarowych do chwili odbioru końcowego robót. Uszkodzone lub zniszczone znaki geodezyjne Wykonawca odtworzy i utrwali na własny koszt; 2.10. zabezpieczenia i oznakowania terenu robót zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie instrukcjami i przepisami prawa oraz uporządkowania terenu po zakończeniu robót. W miejscach przylegających do dróg otwartych dla ruchu, Wykonawca wyraźnie oznakuje teren robót budowlanych. Wykonawca ponosi koszty urządzenia terenu budowy oraz ponoszenia kosztów zużycia wody, energii i innych mediów, jeżeli takie istnieją; 2.11. ponoszenia odpowiedzialności za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w trakcie realizacji robót budowlanych oraz za szkody wynikające z wadliwego wykonania robót, ujawnione w okresie gwarancji jakości; 2.12. ponoszenia odpowiedzialności za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i urządzeń podziemnych, a szkody wyrządzone podczas realizacji inwestycji Wykonawca zobowiązany jest naprawić niezwłocznie na własny koszt; 2.13. bieżącego oczyszczenia i usunięcia materiałów powstałych w czasie robót budowlanych oraz odtworzenia przyległego terenu po zakończeniu robót do stanu pierwotnego; 2.14. udzielenia Zamawiającemu gwarancji na wykonane roboty. Okres gwarancji ustala się na 36 miesięcy, licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego. W okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca obowiązany jest do nieodpłatnego usuwania stwierdzonych wad. 3. Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w niniejszej SIWZ, wzorze umowy, dokumentacji projektowej oraz szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 4. Wykonawca zobowiązuje się do delegowania do prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia personelu posiadającego niezbędne doświadczenie, uprawnienia i kwalifikacje, w szczególności osób wskazanych w ofercie Wykonawcy. 5. Wykonawca zapewni do obsługi przedmiotu zamówienia kierownika robót budowlanych. 6. We wszystkich pozycjach, gdzie w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót podano przy określeniu wyrobów lub technologii nazwy własne lub pochodzenie Zamawiający dopuszcza rozwiązania i wyroby równoważne. Za równoważne Zamawiający przyjmuje technologie i wyroby budowlane spełniające wymagania określone dla nich w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót przez autorów projektów. W przypadku zastosowania innych rozwiązań niż podane w dokumentacji projektowej, udowodnienie równoważności proponowanych rozwiązań spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca musi zapewnić całkowitą kompatybilność zastosowanych przez niego materiałów z urządzeniami i elementami określonymi w dokumentacji projektowej. 7. Wykonawca zapewni materiały i urządzenia niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy leży po stronie Wykonawcy. 8. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu prowadzenia robót, w celu zapoznania się ze stanem istniejącym i warunkami w jakich będą przeprowadzane roboty objęte przedmiotem zamówienia. 9. Szczegółowy zakres robót budowlanych określa projekt budowlany z elementami operatu wodno-prawnego, przedmiar robót, rysunek orientacyjny, projekt zagospodarowania terenu 1 rys., projekt zagospodarowania terenu 2 rys., przekroju podłużny, rysunek umocnienie dna i skarp rowu odwadniającego, przepust pod zjazdem, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, kosztorys ofertowy oraz postanowienia Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Kosztorys ofertowy stanowi dokument pomocniczy do obliczenia wartości zamówienia, nie jest wyłączną podstawą obliczenia wartości zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.52 - Roboty odwadniające 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.11.12.30 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H.U. i T. TOMIRAF Jadwiga Tomaszewska, ul. Wspólna 42,, 05-430 Celestynów, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 199179,79 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 114962,43

  • Oferta z najniższą ceną: 114962,43 / Oferta z najwyższą ceną: 114962,43

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.