eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomża › DOSTAWA STOJAKA DO DEMONTAŻU I MONTAŻU WIEŻ CZOŁGÓW TYPU T-72 I PT-91

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-26

Łomża: DOSTAWA STOJAKA DO DEMONTAŻU I MONTAŻU WIEŻ CZOŁGÓW TYPU T-72 I PT-91
Numer ogłoszenia: 176309 - 2007; data zamieszczenia: 26.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 1511, Al. Legionów 133, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 0-86 218 24 31 wew. 295, fax 0-86 218 24 31 wew. 295.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.army.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA STOJAKA DO DEMONTAŻU I MONTAŻU WIEŻ CZOŁGÓW TYPU T-72 I PT-91.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa stojaka do demontażu i montażu wież czołgów typu T-72 i PT-91 wg projektu wykonanego przez Wykonawcę. 1) Zakres wymagań technicznych dla przedmiotu zamówienia: a) musi umożliwiać demontaż i montaż armaty do wieży czołgowej typu T-72 i PT-91 a w jego ułatwieniu płaszczyzna osadzenia wieży ma być nachylona pod kontem 15-160 w kierunku tyłu wieży wzdłuż osi armaty; b) musi zapewniać swobodny dostęp do wszystkich elementów wież czołgowych typu T-72 i PT-91 po ich zdemontowaniu i osadzeniu na stojaku a w tym celu dolna krawędź niższego końca płaszczyzny osadzenia wieży musi być na wysokości 115-125 cm od podłoża; c) kołnierz osadzenia wieży musi wytrzymać obciążenie równe 18 t (ciężar wieży czołgowej wraz z armatą) przy uwzględnieniu nierównomiernego rozkładu ciężaru wieży z armatą wynikającego z konstrukcji tych elementów; d) wszystkie spawy muszą spełniać Polską Normę przewidzianą do tego typu obciążeń i być potwierdzone odpowiednim atestem. e) musi być odporny na działanie czynników atmosferycznych

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.14.11.00 - Stojaki Kod CPV wg słownika 2008: 39.15.11.00 - Stojaki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 3) spełniają warunki wymagane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem dokonanym przez składającego ofertę. 2) zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, data wystawienia dokumentów nie może być wcześniejsza niż 3 miesiące przed terminem składania ofert; 3) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy pzp - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy pzp - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy ( z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ); 6) Oświadczenie o przyjęciu 30 - dniowego okresu związania ofertą (załącznik nr 3 do SIWZ ). W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy załączyć: 1) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynność ( z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4) . 2) dokumenty stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia do spawania konstrukcji stalowych

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: (cena - bezpłatnie) ul. Al. Legionów 133, 18-400 Łomża, Sztab JW 1511 w pok. Nr 118, od poniedziałku do piątku w godz. od 800 do 1400 lub otrzymać pocztą na pisemny wniosek wykonawcy przesłany faxem.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2007 godzina 13:00, miejsce: Oferty należy składać (w dni robocze pn. - pt w godz. 7.00 - 9.00 i 13.00 - 14.45) w kancelarii jawnej JW 1511 , pok. Nr 112, ul. Al. Legionów 133, 18-400 Łomża,.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dodatkowych informacji pod względem formalnym udziela p Aldona Chojnowska pod numerem (0-86)2182431 wew 225, o przedmiocie zamówienia szczegółowych informacji udzieli kpt. Stanisław BŁAŻEJEWSKI (wew.215) Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.