Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-26
Łomża: DOSTAWA STOJAKA DO DEMONTAŻU I MONTAŻU WIEŻ CZOŁGÓW TYPU T-72 I PT-91
Numer ogłoszenia: 176309 - 2007; data zamieszczenia: 26.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 1511, Al. Legionów 133, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 0-86 218 24 31 wew. 295, fax 0-86 218 24 31 wew. 295.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.army.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA STOJAKA DO DEMONTAŻU I MONTAŻU WIEŻ CZOŁGÓW TYPU T-72 I PT-91.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa stojaka do demontażu i montażu wież czołgów typu T-72 i PT-91 wg projektu wykonanego przez Wykonawcę. 1) Zakres wymagań technicznych dla przedmiotu zamówienia: a) musi umożliwiać demontaż i montaż armaty do wieży czołgowej typu T-72 i PT-91 a w jego ułatwieniu płaszczyzna osadzenia wieży ma być nachylona pod kontem 15-160 w kierunku tyłu wieży wzdłuż osi armaty; b) musi zapewniać swobodny dostęp do wszystkich elementów wież czołgowych typu T-72 i PT-91 po ich zdemontowaniu i osadzeniu na stojaku a w tym celu dolna krawędź niższego końca płaszczyzny osadzenia wieży musi być na wysokości 115-125 cm od podłoża; c) kołnierz osadzenia wieży musi wytrzymać obciążenie równe 18 t (ciężar wieży czołgowej wraz z armatą) przy uwzględnieniu nierównomiernego rozkładu ciężaru wieży z armatą wynikającego z konstrukcji tych elementów; d) wszystkie spawy muszą spełniać Polską Normę przewidzianą do tego typu obciążeń i być potwierdzone odpowiednim atestem. e) musi być odporny na działanie czynników atmosferycznych
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.14.11.00 - Stojaki Kod CPV wg słownika 2008: 39.15.11.00 - Stojaki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 3) spełniają warunki wymagane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem dokonanym przez składającego ofertę. 2) zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, data wystawienia dokumentów nie może być wcześniejsza niż 3 miesiące przed terminem składania ofert; 3) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy pzp - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy pzp - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy ( z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ); 6) Oświadczenie o przyjęciu 30 - dniowego okresu związania ofertą (załącznik nr 3 do SIWZ ). W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy załączyć: 1) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynność ( z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4) . 2) dokumenty stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia do spawania konstrukcji stalowych
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: (cena - bezpłatnie) ul. Al. Legionów 133, 18-400 Łomża, Sztab JW 1511 w pok. Nr 118, od poniedziałku do piątku w godz. od 800 do 1400 lub otrzymać pocztą na pisemny wniosek wykonawcy przesłany faxem.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2007 godzina 13:00, miejsce: Oferty należy składać (w dni robocze pn. - pt w godz. 7.00 - 9.00 i 13.00 - 14.45) w kancelarii jawnej JW 1511 , pok. Nr 112, ul. Al. Legionów 133, 18-400 Łomża,.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dodatkowych informacji pod względem formalnym udziela p Aldona Chojnowska pod numerem (0-86)2182431 wew 225, o przedmiocie zamówienia szczegółowych informacji udzieli kpt. Stanisław BŁAŻEJEWSKI (wew.215) Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów.
INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Modernizacja energetyczna budynków Ochotniczych Straży Pożarnych w Gminie Łomża
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla planowanej inwestycji pn. Budowa budynku biurowo-socjalnego z zapleczem magazynowo-garażowo-warsztatowym oraz PSZOK na działce nr 156 obręb Janowo
- Sukcesywna dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku na potrzeby WSPR SPZOZ w Łomży
- Dostawa ortez i produktów ortopedycznych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
- Dostawa artykułów higienicznych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
- Dostosowanie Centrum Aktywności Turystycznej i Kulturalnej "Domku Pastora" w Łomży ul. Krzywe Koło 1 na potrzeby Urzędu Stanu Cywilnego
więcej: przetargi w Łomży »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.