eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Środa ŚląskaWYKONYWANIE WYCEN NIERUCHOMOŚCI W LATACH 2013-2015

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-06

Środa Śląska: WYKONYWANIE WYCEN NIERUCHOMOŚCI W LATACH 2013-2015
Numer ogłoszenia: 176284 - 2013; data zamieszczenia: 06.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Wrocławska 2, 55-300 Środa Śląska, woj. dolnośląskie, tel. 071 3175646.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONYWANIE WYCEN NIERUCHOMOŚCI W LATACH 2013-2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie operatów szacunkowych praw do nieruchomości gruntowych i lokalowych, a także innych usług związanych z określaniem wartości nieruchomości lub nakładów poniesionych na nieruchomości w odniesieniu nieruchomościami z zasobu Skarbu Państwa oraz zasobu Powiatu Średzkiego zlecanych do realizacji w latach 2013-2015 w zakresie wynikającym z potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego. 2. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1) Wycena nieruchomości gruntowych, niezabudowanych przeznaczonych do sprzedaży 2) Wycena nieruchomości gruntowych, zabudowanych przeznaczonych do sprzedaży 3) Wycena nieruchomości gruntowych w celu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności lub zbycia nieruchomości na rzecz użytkownika wieczystego 4) Wycena nieruchomości gruntowych niezabudowanych dla celów wywłaszczenia lub zwrotu wywłaszczonych nieruchomości, a także wypłaty odszkodowań za grunty zajęte pod drogi lub wydzielone pod drogi. 5) Wycena nieruchomości gruntowych zabudowanych dla celów wywłaszczenia lub zwrotu wywłaszczonych nieruchomości 6) Wycena nieruchomości gruntowych, niezabudowanych w celu naliczenia lub aktualizacji opłat z tytułu trwałego zarządu, zarządu lub użytkowania nieruchomości 7) Wycena nieruchomości gruntowych, zabudowanych w celu naliczenia lub aktualizacji opłat z tytułu trwałego zarządu, zarządu lub użytkowania nieruchomości 8) Wycena nieruchomości gruntowych w celu naliczenia lub aktualizacji opłat z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości 9) Wycena nieruchomości gruntowych dla celów innych niż wymienione w pkt. 1-8 10) Wycena lokali mieszkalnych 11) Wycena lokali użytkowych 12) Wycena nieruchomości nietypowych i specjalnego przeznaczenia (podzadania od a/ do g/) 13) Sporządzanie opracowań dotyczących określania przeciętnych, oczekiwanych, jednostkowych wartości rynkowych powierzchni gruntów w odniesieniu do jednorodnych grup nieruchomości (rodzajów użytków ewidencyjnych) występujących na określonym obszarze ewidencyjnym 14) Wycena wartości rynkowej nakładów ulepszeniowych na nieruchomość poniesionych przez jej posiadacza - dla celów rozliczeń umownych 15)Wycena ograniczonych praw rzeczowych do nieruchomości - służebności gruntowe, służebności osobiste, prawo użytkowania. 3. ZAKRES ZAMÓWIENIA : W odniesieniu do pkt. 1-12 i 15 wykonanie zamówienia obejmuje w szczególności następujące czynności: 1. Ustalenie z Zamawiającym celu, przedmiotu i zakresu wyceny. 2. Oględziny wycenianej nieruchomości, sporządzenie dokumentacji fotograficznej oraz zebranie opinii jej użytkowników na temat stanu przedmiotu wyceny lub zakresu i sposobu korzystania z ograniczonych praw rzeczowych do nieruchomości), które mogą mieć wpływ na oszacowanie wartości tejże nieruchomości (nakładów, ograniczonego prawa rzeczowego do tej nieruchomości). 3. Dokonanie wyceny praw do nieruchomości lub stosownego udziału w prawach do nieruchomości - zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i standardami zawodowymi rzeczoznawców majątkowych 4. Sporządzenie 2 egzemplarzy operatu szacunkowego w odniesieniu do każdej nieruchomości lub każdego współużytkownika nieruchomości - zgodnie z przepisami prawa i standardami zawodowymi rzeczoznawców majątkowych oraz przy uwzględnieniu ewentualnych dodatkowych wymagań Zamawiającego związanych z uszczegółowieniem lub udokumentowaniem danych zawartych w operacie szacunkowym, określanych każdorazowo w zleceniu na wykonanie wyceny określonej nieruchomości W odniesieniu do zadań określonych w pkt. 10 i 11 wymagane będzie : a) Wcześniejsze skonsultowanie z Zamawiającym metodologii wyceny - w przypadku lokali użytkowych b) Sporządzenie rzutów funkcjonalno-przestrzennych - w przypadku lokali mieszkalnych i użytkowych. c) Obliczenie udziałów w częściach wspólnych budynku i gruncie - w przypadku lokali mieszkalnych i użytkowych. W stosunku do zadania określonego w pkt. 13 wymagane będzie wykonanie 1 egz. opracowania dotyczącego określenia przeciętnej, oczekiwanej, jednostkowej wartości rynkowej powierzchni gruntów dla nieruchomości reprezentatywnej w odniesieniu do jednorodnej grupy nieruchomości (rodzajów użytków ewidencyjnych) występującej na określonym obszarze ewidencyjnym, jak również określenie zakresu odchyleń od w/w oczekiwanej wartości rynkowej np. w postaci odchylenia standardowego (przedział, w którym zawierać się będzie w/w przeciętna, oczekiwana, jednostkowa wartość rynkowa) W ramach opracowania określonego w pkt. 13 niezbędne będzie również podanie założeń przyjętych do opracowania, opis nieruchomości reprezentatywnej względem istotnych cech rynkowych, ogólna charakterystyka ewentualnego zróżnicowania nieruchomości względem istotnych cech rynkowych w ramach zadanej jednorodnej grupy nieruchomości, syntetyczne omówienie zastosowanej metodologii obliczeń i wyników przeprowadzonej analizy oraz podanie ewentualnych zastrzeżeń W odniesieniu do zadań określonych w pkt. 14 wymagane będzie sporządzenie specyfikacji zakresu i obmiaru dokonanych nakładów ulepszeniowych - w standardzie stosowanym w kosztorysach uproszczonych robót budowlanych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych n/w oświadczeń i dokumentów zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia. 1. oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 ustawy Pzp,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych n/w oświadczeń i dokumentów zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia. 1. oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 ustawy Pzp, 2. wykaz wykonanych usług , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie; z tym że wykażą przynajmniej 2 usługi polegające na wykonywaniu wycen nieruchomości odpowiadające charakterowi zamówienia,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych n/w oświadczeń i dokumentów zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia. 1. oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych n/w oświadczeń i dokumentów zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia. 1. oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 ustawy Pzp, 2. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług , wraz z informacjami n.t. ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego dla wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 3 oświadczenie , że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia , jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych n/w oświadczeń i dokumentów zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia. 1. oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 ustawy Pzp, 2.opłacona polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia .

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

. Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego: 1. wypełniony druk oferty (zał. nr 1 do SIWZ) 2. zaakceptowany projekt umowy (zał. nr 6 do SIWZ)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-sredzki.pl (zakładka: Zamówienia publiczne)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: j/w.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2013 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe ul. Wroclawska 2, 55-300 Środa Śląska Ip. pok.40 -sekertariat-.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: ---------.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.