To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-05-28
Warszawa: Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych
Numer ogłoszenia: 176268 - 2012; data zamieszczenia: 28.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 86186 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rynku Rolnego, ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6617272, faks 22 661 73 79.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Centrali i Oddziałów Terenowych Agencji Rynku Rolnego, zgodnie z zestawieniem rzeczowo-wartościowym zawartym w załączniku Nr 1 do Istotnych Postanowień Umowy (IPU). 2. Dostarczone materiały eksploatacyjne (wraz ze wszystkimi elementami wchodzącymi w ich skład) muszą być fabrycznie nowe bez śladów używania i uszkodzenia, pełnowartościowe, nieregenerowane i nierefabrykowane. 1. Dostarczone materiały muszą być materiałami odpowiadającymi parametrom techniczno eksploatacyjnym wskazanych urządzeń zgodnie z wymogami producenta tych urządzeń. 2. Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą posiadać gwarancję producenta. 3. Materiały eksploatacyjne, w których zostały użyte znaki towarowe można zastąpić produktami o parametrach równoważnych. Dostawca, który powołuje się na produkty równoważne obowiązany jest wykazać w złożonej ofercie, że oferowane przez niego produkty posiadają wydajność nie gorszą niż materiały podane przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest wykazać równoważność produktu w formie pisemnej oraz złożyć dokumenty wyszczególnione w rozdziale VIII SIWZ. 4. W przypadku dostarczenia zamienników materiałów oryginalnych, Wykonawca zobowiązany będzie pokryć koszty naprawy pogwarancyjnej urządzenia, jeśli usterka wynika z użycia zamiennika. 5. Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą spełniać wymogi jakościowe nie gorsze niż materiały oryginalne producenta urządzenia. 6. Dostarczone przez Wykonawcę materiały eksploatacyjne muszą posiadać znak firmowy producenta, etykiety zawierające numer katalogowy i termin jego ważności. 7. Za produkt fabrycznie nowy (nowo wytworzony w całości) i nieregenerowany nie uznaje się wyrobu eksploatowanego wcześniej czy uzupełnionego lub wyrobu wykonanego z zastosowaniem używanych elementów. 8. Jeżeli w trakcie umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów odbiega na niekorzyść od parametrów produktu oryginalnego (pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony) lub jeżeli produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tuszu lub tonera, może zażądać od Wykonawcy zmiany materiału oferowanego na materiał oryginalny bez zmiany ceny. 9. Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy urządzenia biurowego, gdy jego uszkodzenie powstało w wyniku stosowania tonera, tuszu, głowicy dostarczonego przez Wykonawcę. Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy urządzenia biurowego (włączając w to wymianę bębna lub głowicy) uważa się pisemną opinie autoryzowanego serwisu producenta urządzenia biurowego. Naprawa urządzenia wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta urządzenia w ciągu 3 dni od momentu przesłania (e-mail, fax) przez Zamawiającego do Wykonawcy zgłoszenia o konieczności wykonania naprawy. Koszty związane z naprawą ponosi Wykonawca. 10. Wykonawca zobowiązuje się do wymiany urządzenie biurowego na fabrycznie nowe o nie gorszych parametrach niż urządzenie uszkodzone, gdy do uszkodzenia doszło w wyniku stosowania tonera, tuszu, głowicy dostarczonego przez Wykonawcę, a uszkodzenia są tak duże, że nie jest możliwa jego naprawa. Za podstawę żądania przez Zamawiającego wymiany urządzenia biurowego uważa się pisemną opinie autoryzowanego serwisu producenta urządzenia biurowego. Urządzenie wolne od wad winno być dostarczone w ciągu 3 dni od momentu przesłania (e-mail, fax) przez Zamawiającego do Wykonawcy zgłoszenia o konieczności wymiany urządzenia. Koszty związane z wymianą ponosi Wykonawca..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AUTOMATYKA BIUROWA Sp. z o.o., al. Prymasa Tysiąclecia 103, 01-424 Warszawa;, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 164964,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 203614,20
Oferta z najniższą ceną: 97036,66 / Oferta z najwyższą ceną: 234541,44
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- RICOH POLSKA Sp. z o.o., al. Jerozolimskie 146A, 02-305 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 75418,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 88846,59
Oferta z najniższą ceną: 88846,59 / Oferta z najwyższą ceną: 100770,21
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Opracowanie lub aktualizacja wytycznych oraz wykonanie oceny stanu jednolitych części wód powierzchniowych dla których nie było możliwości wykonania oceny ......
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.25.2025
- Remont dr. woj. 721 na odc. od km 4+200 w m. Sękocin Las, pow. pruszkowski, gm. Raszyn do km 9+870 w m. Lesznowola, na terenie gm. Lesznowola, pow. piaseczyński, woj. maz. - nr postępowania 087/25
- wykonanie dokumentacji projektowej wymiany windy w komunalnym budynku użytkowym przy ul. Młynarskiej 16 w Warszawie wraz z jej realizacją w systemie "zaprojektuj i buduj".
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup urządzeń wielofunkcyjnych z serwisem oraz obsługą materiałowo-serwisową
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń wielofunkcyjnych i biurowych dla OPS w Czechowicach-Dziedzicach
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Sądu Rejonowego Poznań - Stare Miasto w Poznaniu
- DOSTAWĘAMATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH: TUSZY, TONERÓW, WKŁADÓW BARWIĄCYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH
- Dostawa, instalacja oraz dzierżawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych, faksów oraz papieru xero w 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.