Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-26
Lublin: Dostawa artykułów technicznych wg zadań 1-8.
Numer ogłoszenia: 176263 - 2007; data zamieszczenia: 26.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego, ul. Biernackiego 9, 20-089 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 740 86 14, fax 081 740 39 34.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.top.lublin.pl/janbozy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów technicznych wg zadań 1-8..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów technicznych wg zadań 1-8: Zadanie nr 1 - Dostawa materiałów budowlanych. Zadanie nr 2 - Dostawa wykładziny obiektowej. Zadanie nr 3 - Dostawa materiałów elektrycznych. Zadanie nr 4 - Dostawa materiałów hydraulicznych. Zadanie nr 5 - Dostawa materiałów ślusarskich. Zadanie nr 6 - Dostawa stali. Zadanie nr 7 - Dostawa szkła. Zadanie nr 8 - Dostawa różnego asortymentu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.81.10.00 - Materiały budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.10.00 - Materiały budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu uczestniczyć mogą Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania, co oznacza że: -podmiot został zarejestrowany we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, -nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania, decyzją właściwego organu, -nie zachodzą przesłanki wykluczenia określone w art. 24 ustawy; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania danego zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenia o spełnieniu warunków w postępowaniu złożone w trybie art.22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (Dz. U. Nr 164/06, poz. 1163 z późn. zm.), c) oświadczenia o spełnieniu warunków w postępowaniu złożone w trybie art.24 Prawa zamówień publicznych (Dz. U. Nr 164/06, poz. 1163 z późn. zm.).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. okres utrzymania stałości cen - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.top.lublin.pl/janbozy
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego w Lublinie, kod: 20-089, ul. Biernackiego 9. Budynek administracyjny pokój 12A..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2007 godzina 11:30, miejsce: Kancelaria SPSzW im. jana Bożego w Lublinie, pokój 27..
IV.3.5) Termin związania ofertą: 03.11.2007.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Dostawa materiałów budowlanych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - Dostawa materiałów budowlanych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.81.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. okres utrzymania stałości cen - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Dostawa wykładziny obiektowej..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - Dostawa wykładziny obiektowej..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.23.14.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. okres utrzymania stałości cen - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Dostawa materiałów elektrycznych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 - Dostawa materiałów elektrycznych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.51.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. okres utrzymania stałości cen - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - Dostawa materiałów hydraulicznych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4 - Dostawa materiałów hydraulicznych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.12.22.20-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. okres utrzymania stałości cen - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - Dostawa materiałów ślusarskich..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5 - Dostawa materiałów ślusarskich..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.41.40.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. okres utrzymania stałości cen - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - Dostawa stali..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 6 - Dostawa stali..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 27.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. okres utrzymania stałości cen - 10
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 - Dostawa szkła..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 7 - Dostawa szkła..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.11.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. okres utrzymania stałości cen - 10
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8 - Dostawa różnego asortymentu..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 8 - Dostawa różnego asortymentu..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.12.36.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. okres utrzymania stałości cen - 10
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu ul. Ofelii w Lublinie oraz sprawowanie nadzoru autorskiego.
- Budowa Oddziału Chorób Zakaźnych Dziecięcych wraz z przeniesieniem dotychczasowego Oddziału z ul. Biernackiego 9 na ul. Herberta 21 w WSS SP ZOZ w Lublinie celem optymalizacji świadczeń zdrowotnych.
- Remont pomieszczeń w Instytucie Sztuk Pięknych UMCS w Lublinie
- Dostawa leków, untensyliów oraz alkoholu
- "Dostawa jednorazowego asortymentu do wykonywania badań i zabiegów endoskopowych urologicznych" (znak postępowania: COZL/DZP/AW/3412/TP-85/25)
- ZZP.260.1.24.2025 - Jednorazowa dostawa materiałów budowlanych i metalowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o., wg. zad. 1-2 (II postępowanie).
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.