To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-09-03
Warszawa: Zakup usług polegających na kompleksowej realizacji projektu pn. : XV Ogólnopolskie Sympozjum Agroturystyczne
Numer ogłoszenia: 176241 - 2013; data zamieszczenia: 03.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 338048 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA, ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 623 19 23, faks 22 623 19 09.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Fundacja.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usług polegających na kompleksowej realizacji projektu pn. : XV Ogólnopolskie Sympozjum Agroturystyczne.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacji projektu pn.: XV Ogólnopolskie Sympozjum Agroturystyczne. Wykonawca zapewni: 1. Kompleksową organizację i obsługę konferencji pt. Komunikowanie i doradztwo w turystyce wiejskiej w dniach 9 - 11 września 2013 r. dla maksymalnie 120 osób, w tym: 1) Udział maksymalnie 120 uczestników konferencji w tym co najmniej 8 wykładowców i moderatorów spośród osób zaangażowanych w rozwój agroturystyki i turystyki wiejskiej, reprezentujących: uczelnie wyższe, doradztwo rolnicze, stowarzyszenia działające na rzecz agroturystyki, Lokalne Grupy Działania, Lokalne i Regionalne Organizacje Turystyczne, administrację państwową i samorządową. 2) Oznakowanie sali konferencyjnej oraz pięciu mniejszych sal w sposób zapewniający odpowiednią widoczność logotypów i sloganów wskazanych w załączniku nr 5 do umowy zgodnie z Księgą Wizualizacji Znaku PROW dostępną na stronie www.minrol.gov.pl Konferencja odbędzie się na Farmie Krzyczki w Krzyczkach Szumnych 44, 05-190 Nasielsk, woj. mazowieckie. 3) Realizację programu konferencji, stanowiącego załącznik nr 3 do umowy, poprzez należyte przeprowadzenie: a) sesji plenarnej moderowanej w dniu 9 września 2013 r., w tym czterech wykładów w godz. 14.00 - 16.15, b) warsztatów w pięciu równoległych grupach tematycznych w dniu 9 września 2013 r. w godz. 16.45 - 19.00, c) wyjazdów studyjnych w trzech równoległych grupach tematycznych w dniu 10 września 2013 r. w godz. 8.00 - 22.00 zgodnie z załącznikiem nr 4 do umowy, d) prezentacji i moderowanej dyskusji w dniu 11 września 2013 roku (godz. 9.00-10.30 i 10.45 - 13.00) zgodnie z programem konferencji stanowiącym załącznik nr 3 do umowy. Wykonawca zapewni co najmniej 8 wykładowców i moderatorów sesji planarnej, warsztatowej i dyskusyjnej, o których mowa w załączniku nr 3 do umowy, posiadających wykształcenie wyższe (ekonomiczne, rolnicze, socjologiczne, turystyczne lub pokrewne innym kierunkom w uzasadniony sposób związanym z tematyką prowadzonych zajęć), w tym dwóch z tytułem prof. dr hab., trzech z tytułem dr hab. oraz trzech z tytułem dr, którzy powinni posiadać min. 5 letnie doświadczanie i dorobek naukowy z zakresu objętego przedmiotem prowadzonych zajęć. Prezentacje i lub treści abstrakty konspekty przygotowane przez wykładowców muszą być opatrzone logotypami i sloganami wskazanymi w załączniku nr 5 do umowy, zgodnie z Księgą Wizualizacji Znaku PROW dostępną na stronie www.minrol.gov.pl. 4) Zakwaterowanie ze śniadaniem dla maksymalnie 120 uczestników konferencji w tym co najmniej 8 wykładowców i moderatorów: w dniach 9 10, 10 11 września 2013 r. Wykonawca zapewni zakwaterowanie w pokojach 1, 2, 3 i 4-osobowych o standardzie hotelu 3 gwiazdkowego lub równoważnego, z pełnym węzłem sanitarnym, w odległości nie większej niż 25 km od miejsca konferencji oraz dowóz uczestników na miejsce konferencji i z powrotem do miejsca zakwaterowania, o ile odległość do miejsca zakwaterowania będzie większa niż 1 km. 5) Wyżywienie dla maksymalnie 120 uczestników konferencji w tym co najmniej 8 wykładowców i moderatorów obejmujące: - dwa obiady w dniach 9 i 11 września 2013 r., składające się minimalnie z dwóch dań gorących: zupy i drugiego dania (w tym danie mięsne z gotowanymi jarzynami i surówkami oraz danie wegetariańskie do wyboru) deseru oraz napojów gorących (kawa lub herbata) oraz napoju zimnego. - dwie kolacje w dniach 9 i 10 września 2013 r. w formie grilla, składające się z: zestawu gorących dań grillowanych, w tym co najmniej 3 rodzaje dań mięsnych (min. 300 g na osobę), ryby i warzyw, minimalnie 3 rodzajów sałatek, co najmniej 2 marynat i sosów do wyboru, pieczywa ciemnego i jasnego oraz napojów ciepłych: kawa lub herbata bez ograniczeń, soków owocowych po min. 300 ml na osobę, napojów gazowanych po min. 300 ml na osobę, wody mineralnej gazowanej lub niegazowanej po min. 0,5 l. na osobę. -serwis kawowy w dniu 9 i 11 września 2013 r. składający się minimalnie z napojów gorących (kawa i herbata), napojów zimnych (soki owocowe, woda niegazowana i gazowana do wyboru) oraz ciastek. Wyżywienie dostarczone zostanie przez Wykonawcę do miejsca odbywania się konferencji. 6) Wyżywienie na trasie trzech wyjazdów studyjnych w dniu 10 września 2013 r. dla maksymalnie 120 uczestników konferencji w tym co najmniej 8 wykładowców i moderatorów, podzielonych na trzy grupy, do 50 osób każda, na podstawie zgłoszeń uczestników do ww. limitu miejsc w każdej grupie. Wykonawca zorganizuje podział na grupy w zależności od zgłaszania się uczestników na poszczególne wyjazdy studyjne i sporządzi listę uczestników na każdy z wyjazdów, w tym: a) obiady regionalne w gospodarstwach agroturystycznych lub obiektach turystyki wiejskiej na każdej z trzech tras zgodnie z załącznikiem nr 4 do umowy, składające się z dwóch dań gorących: zupy, drugiego dania (w tym dwa rodzaje dań mięsnych oraz danie wegetariańskie do wyboru z jarzynami gotowanymi i surówkami), deseru oraz napojów gorących (kawa lub herbata), a także napojów zimnych (woda mineralna gazowana lub niegazowana oraz soki). Potrawy będą miały tradycyjny charakter i będą wykonane z lokalnych produktów wysokiej jakości, b) serwis kawowy na każdej z trzech tras zgodnie z załącznikiem nr 4 do umowy, składający się minimalnie z napojów gorących (kawa lub herbata), napojów zimnych (soki owocowe, woda niegazowana i gazowana do wyboru) oraz tradycyjnego ciasta drożdżowego, c) serwis kawowy połączony z degustacją produktów tradycyjnych i regionalnych na każdej z trzech tras zgodnie z załącznikiem nr 4 do umowy, obejmujący po minimalnie dwa produkty wpisane na Listę Produktów Tradycyjnych, funkcjonujących w systemie oznaczeń geograficznych UE, Jakość-Tradycja, Rolnictwa Ekologicznego, posiadających certyfikat Kulinarnego Dziedzictwa Mazowsza lub nagrodzonych w konkursie Nasze Kulinarne Dziedzictwo, ponadto napoje gorące: kawa lub herbata do wyboru. 7) Transport uczestników wyjazdów studyjnych w dniu 10 września 2013 r. dla 3 grup tematycznych, każda według trzech tras, o łącznej długości do 1000 km zgodnie z załącznikiem nr 4 do umowy. Środek transportu wyposażony w mikrofony oraz odtwarzacze płyt DVD. Transport zostanie zapewniony zgodnie z listami uczestników wyjazdów studyjnych, opisanymi w pkt I.6). 8) Trzech wykwalifikowanych pilotów/przewodników trzech wyjazdów studyjnych w dniu 10 września 2013 r., odpowiedzialnych za logistyczną realizację wyjazdów studyjnych zgodnie z programem stanowiącym załącznik nr 4 do umowy. 9) Kompleksowa organizacja wyjazdów studyjnych zgodnie z programem stanowiącym załącznik nr 4 do umowy. 2. Druk i dystrybucja monografii naukowej, z zachowaniem poniższych wymagań: Informacje techniczne: format B5, papier środek: 80 g m2 offset, kolor 1 + 1, papier okładka kartonowa 300 g m2, okładka I i IV kolor 4+0, oprawa klejona, nakład 400 egz., minimalna ilość stron 220. Zamawiający przekaże Wykonawcy przygotowaną do druku publikację w wersji elektronicznej w formacie PDF w terminie do dnia 4 września 2013 r. Wykonawca umieści na okładce i pierwszej stronie publikacji stałą i trwałą wizualizację logotypów i sloganów, wskazanych w załączniku nr 5 do umowy oraz informację redakcyjną zgodnie z załącznikiem nr 7 do umowy. Wykonawca dokona dystrybucji publikacji na adresy: 1. Centrum Doradztwa Rolniczego Oddział w Krakowie, ul. Meiselsa 1, 31-063 Kraków - 200 egz., 2. Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Wydział Nauk Ekonomicznych ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa- 200 egz. Wykonawca dokona dystrybucji monografii naukowej najpóźniej do dnia 6 września 2013 r. 3. Opracowanie i dystrybucja wydawnictwa pokonferencyjnego w formie broszury informacyjno-promocyjnej, w tym opracowanie merytoryczne i graficzne, redakcja techniczna, skład, łamanie, korekta i druk z zachowaniem poniższych wymagań: a) informacje techniczne: format B5, papier środek: 90 g m2 offset, kolor 4+4, papier okładka: karton 300 g m2, + folia mat, kolor 4 + 0, uszlachetnienie UV, oprawa klejona, nakład 1000 egz., minimalna ilość stron 56, b) informacje dotyczące minimalnej zawartości merytorycznej broszury: Spis treści - 1 strona, Wstęp - wprowadzenie do zagadnień omawianych poniżej, - min. 3 strony, Relacja z przebiegu XV Ogólnopolskiego Sympozjum Agroturystycznego, w tym skróty referatów - 40 stron, Wyniki pracy warsztatowej w pięciu grupach tematycznych - 10 stron, Wnioski z konferencji i rekomendacje dla turystyki wiejskiej w kontekście programowania 2014-2020 - 2 strony, Teksty zamieszczone w broszurze, muszą być w całości dziełami autorskimi. Nie mogą być wykorzystywane w całości ani w części w innych dziełach przygotowywanych przez Wykonawcę. Wykonawca umieści na okładce i pierwszej stronie broszury stałą i trwałą wizualizację logotypów i sloganów, wskazanych w załączniku nr 5 do umowy oraz informację redakcyjną zgodnie z załącznikiem nr 7 do umowy. Wykonawca przekaże do akceptacji Zamawiającemu tekst broszury w wersji elektronicznej najpóźniej w terminie do 30 września 2013 roku. Wykonawca przekaże do akceptacji Zamawiającemu przygotowaną do druku broszurę w wersji elektronicznej w formacie PDF w terminie najpóźniej 3 dni roboczych przed drukiem. Wykonawca przygotuje i dokona dystrybucji broszury zgodnie z listą dystrybucyjną, stanowiącą załącznik nr 6 do umowy, najpóźniej do dnia 30 października 2013 r. Partnerem projektu jest Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie Oddział w Krakowie oraz Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Wydział Nauk Ekonomicznych. Partnerzy sprawują nadzór merytoryczny nad realizacją projektu.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) 79.82.40.00 - Usługi drukowania i dystrybucji 79.82.20.00 - Usługi składu 79.82.11.00 - Usługi korektorskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Schemat III Pomocy Technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie Oddział w Krakowie, ul. Meiselsa 1, 31-063 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 96097,56 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 117888,32
Oferta z najniższą ceną: 117888,32 / Oferta z najwyższą ceną: 117888,32
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
- Realizacja dwóch spotkań informacyjno - rozwojowych w grudniu 2025 r. dla członków Konsorcjum Projektu NEEST, jednostek współpracujących i decyzyjnych w kwestii rozwoju Projektu NEEST.
- SUKCESYWNY ZAKUP PALIW PŁYNNYCH DLA SGGW W OKRESIE 18 MIESIĘCY
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i w ramach realizacji projektu pn.: "Absolwent ZS nr 2 w Wieluniu - nowe umiejętności w transformacji"
- "Dowóz uczniów i dzieci do placówek oświatowych."
- Usługi wydawnicze na potrzeby Sądu Najwyższego
- Świadczenie usług hotelarskich, restauracyjnych i zapewnienia sal szkoleniowo-dydaktycznych podczas wyjazdu realizowanego w ramach działania pn. "Kluby Małopolskiej Pieczy Rodzinnej" postępowanie nr 2
- Usługi wydawnicze na potrzeby Sądu Najwyższego
- "Przeprowadzenie doskonalenia zawodowego w formie szkolenia"
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





