eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › UBEZPIECZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ ORAZ MIENIA ZDW W OPOLU NA OKRES 30 m-cy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-02

Opole: UBEZPIECZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ ORAZ MIENIA ZDW W OPOLU NA OKRES 30 m-cy
Numer ogłoszenia: 176210 - 2009; data zamieszczenia: 02.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu , ul. Oleska 127, 45-231 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4581324 do 28, faks 077 4581352.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.opole.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.zdw.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UBEZPIECZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ ORAZ MIENIA ZDW W OPOLU NA OKRES 30 m-cy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej przez okres 30 m-cy z tytułu prowadzonej działalności oraz posiadanego mienia oraz ubezpieczenia mienia w zakresie określonym poniżej. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień: 66.51.64.00-4- Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej, 66.51.54.00-7- Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów, 66.51.50.00-3- Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty. . Przedmiot ubezpieczenia obejmuje: ZADANIE A ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej ZDW w związku z prowadzoną działalnością, w szczególności zarządzaniem, administrowaniem i utrzymaniem pasa drogowego (dróg, ulic i chodników), ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej ZDW w związku z posiadaniem i użytkowaniem mienia, ZADANIE B ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, ubezpieczenie maszyn i urządzeń od ryzyk wszystkich oraz od awarii ubezpieczenie mienia od kradzieży, kradzieży z włamaniem i rabunku na pierwsze ryzyko mienia od dewastacji, szyb od stłuczenia - ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od ryzyk wszystkich, Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera DRUK nr 3 - KARTA RYZYKA. 2. Zamówienia uzupełniające. Zamawiający może udzielić wykonawcy zamówienia uzupełniającego (w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego) o wartości nie większej niż 50% wartości zamówienia podstawowego na podstawie art. 66 i 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.64.00 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej 66.51.54.00 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów 66.51.50.00 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający poniższe warunki. 2.. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy - Zakłady Ubezpieczeń spełniający warunki określone w Ustawie o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2003 r. Nr 124 poz. 1151 z późn. zm.) krajowi lub zagraniczni, mający oddział lub przedstawicielstwo w Polsce (jeśli jest to wymagane obowiązującymi przepisami prawa). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek opisany w pkt 3.1. musi spełniać każdy Wykonawca. 3. Doświadczenie. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy - Zakłady Ubezpieczeń którzy wykonali/wykonują minimum jedno zadanie dla jednostek samorządowych (gmin, powiatów województw) lub zarządców dróg w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem usłu?gom stanowiącym przedmiot zamówienia (ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Zarządcy drogi oraz ubezpieczenia mienia) z poda?niem ich przedmiotu, oraz dat wykonania i odbiorców (DRUK NR 2.2) wraz z dokumentami potwierdzającymi , że usługi te zostały wykonane należycie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony powyżej. Sprawdzenie warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Zezwolenie Ministra Finansów (jeżeli Wykonawca uzyskał zezwolenie przed dniem 1 stycznia 2004) lub właściwego Organu Nadzoru na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w zakresie ubezpieczeń objętych zamówieniem lub potwierdzenie wydane przez właściwy Organ Nadzoru o posiadaniu uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej w przypadku rozpoczęcia działalności przed 28 sierpnia 1990 albo odpowiednie zezwolenie na wykonywanie tej działalności w zakresie ubezpieczeń objętych zamówieniem w państwie, w którym ma swoją siedzibę lub potwierdzenie wydane przez właściwy Organ Nadzoru o posiadaniu uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem) 4. Wykaz wykonanych/wykonywanych usług minimum jedno zadanie dla jednostek samorządowych (gmin, powiatów województw) lub zarządców dróg w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem usłu?gom stanowiącym przedmiot zamówienia , oraz dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami po?twierdzającymi, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie (z dokumentu potwierdzającego należyte wykonanie wykonywanie winno wynikać jakiego przedmiotu dotyczy zadanie objęte przedmiotowym dokumentem wg zasad określonych powyżej) 5. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia 6. Projekt umowy ubezpieczenia w tym: -projekt umowy generalnej wg wzoru załączonego do Specyfikacji -projekt umowy ubezpieczenia na 12 miesięcy ochrony składający się z: wypełnionej umowy ubezpieczenia lub wypełnionej polisy (bez numeru), dołączonych Szczególnych Warunków Ubezpieczenia uwzględniających oczekiwane warunki ubezpieczenia podane w Karcie Ryzyka dla danego rodzaju ubezpieczenia oraz postanowień uwzględniających włączenie do zakresu ochrony Klauzul Brokerskich Rozszerzeń Ochrony Ubezpieczeniowej (jeżeli są wymagane dla danego rodzaju ubezpieczenia) Ogólnych Warunków Ubezpieczenia, 7. informacja dotycząca procedur likwidacji szkód dla każdego rodzaju ubezpieczenia, z wskazaniem nr tel. kontaktowego i osoby osób odpowiedzialnych z ramienia Wykonawcy za kontakty z Zamawiającym w sprawach z zakresu likwidacji szkód w okresie trwania umowy, obejmującą nie mniej niż: dokumenty do likwidacji szkody z ubezpieczenia Odpowiedzialności Cywilnej: Informacja dla osoby poszkodowanej - wskazująca nr tel. i osoby z ramienia Wykonawcy do których mają być kierowane osoby poszkodowane celem przeprowadzenia likwidacji szkody wraz z skróconym opisem czynności niezbędnych do wykonania przez osobę poszkodowaną Zgłoszenie szkody z OC (wg formu Druk Formularz potwierdzenia/oceny okoliczności zdarzenia Druk Formularz zgłoszenia szkody w pojeździe - wg formularza Wykonawcy Zgłoszenie szkody w mieniu (wg formularza Wykonawcy) 8. Każdy z wykonawców w tym również wspólnie ubiegających się o zamówienie musi złożyć dokumenty wymienione w punktach 1,2,3 9. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 2, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa w podpunkcie 1a) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 9, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (terminy wystawienia dokumentów odpowiednio jak powyżej)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 50
  • 2 - klauzule dodatkowe - 20
  • 3 - warunki ubezpieczenia - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdwopole.biuletyn.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu, ul. Oleska 127 , 45-231 Opole.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2009 godzina 10:00, miejsce: sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.