To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-08-14
Krotoszyn: Wykonanie robót dodatkowych dla zadania pn.: Rewitalizacja centrum miasta Krotoszyna
Numer ogłoszenia: 176193 - 2014; data zamieszczenia: 14.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 172551 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Krotoszyn, ul. Hugona Kołłątaja 7, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 62 7227454, 62 722 74 34, faks 62 594 05 01.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót dodatkowych dla zadania pn.: Rewitalizacja centrum miasta Krotoszyna.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie robót dodatkowych dla zadania pn.: Rewitalizacja centrum miasta Krotoszyna, tj: 1. Iluminacja budynku Ratusza polegająca na wykonaniu robót ziemnych, robót kablowych i przyłączeniowych, montażu oświetlenia - oprawy umieszczone w gruncie - 54 szt., projektory umieszczone w ścianach budynku - 103 szt. Wykonanie pomiarów i badań. 2. Montaż rur osłonowych na istniejących mediach infrastruktury podziemnej rura PVC O 110 mm - 54,0 m, rura PVC O 50 mm - 38,0 m. 3.Ustawienie obrzeży granitowych przy pomniku na Małym Rynku i na Placu Jana Pawła II w ilości 55,0mb. 4. Rozebranie i ponowne ułożenie kostki betonowej przy kościele pw. św. Piotra i Pawła od strony Placu Jana Pawła II w ilości 171,0m2. 5. Zamulenie istniejących kanałów kanalizacji deszczowej i sanitarnej na Placu Jana Pawła II i Małym Rynku - 90,0 mb, ul. Zdunowskiej - 2 x 70,0 mb = 140,0 mb, Rynek - 795,0 mb, przyłącza kanalizacyjne - 552 mb, studnie - 18 szt.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GM SNADNA WITKOWSKA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
GM SNADNA WITKOWSKA SPÓŁKA JAWNA
- Gembiak - Mikstacki sp.j., ul. Transportowa 3, 63-700 Krotoszyn, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 230400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 283043,63
Oferta z najniższą ceną: 283043,63 / Oferta z najwyższą ceną: 283043,63
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
1. W trakcie realizacji zadania stwierdzono konieczność wykonania robót związanych z iluminacją budynku Ratusza - celem zwiększenia efektu wizualnego. Prace polegające na okablowaniu i montażu opraw należy wykonać przed renowacją elewacji budynku Ratusza oraz przed wykonaniem podbudowy i nawierzchni placów i ciągów komunikacyjnych. 2. Konieczność zabezpieczenia istniejących przewodów teletechnicznych i gazowych oraz kabli energetycznych. 3. Konieczność wynika z właściwego zabezpieczenia krawędzi wykonanych nawierzchni z kostki granitowej, brak zaparcia kostki granitowej może skutkować rozsuwaniem się i uszkadzaniem wykonanej kostki. 4. Dostosowanie (regulacja) wysokościowe istniejących powierzchni z kostki betonowej przy kościele do nowo wybudowanych celem poprawy swobodnego przejścia pieszym, po wykonaniu nowej nawierzchni na Placu Jana Pawła II na połączeniu z kostki betonowej wokół kościoła wystąpił kilunasto centymetrowy próg. 5. Konieczność zabezpieczenia likwidowanej kanalizacji, brak zabezpieczenia może skutkować zarywaniem się rur i destabilizacją podbudowy i nawierzchni ciągów komunikacyjnych. Konieczność wykonania w/w robót wynika z protokołu konieczności z dnia 25.06.2014r. Zamówienie zostaje udzielone dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, na roboty dodatkowe nieobjęte zamówieniem podstawowym i nieprzekracza łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia, niezbędne do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia: z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów lub wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego.
INNE PRZETARGI Z KROTOSZYNA
- Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi powiatowej nr 4171 P od ul. Działkowej w Koźminie Wlkp-Nowa Obra-Stara Obra ulica Witosa na długości około 5 km
- Dostawa płynów infuzyjnych, preparatów do żywienia pozajelitowego dla SPZOZ w Krotoszynie II
- Wykonywanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Krotoszyn w 2024 r.
więcej: przetargi w Krotoszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont budynku Szkoły Podstawowej w Komarówce Podlaskiej
- Prace remontowo-modernizacyjne w budynku Przedszkola Specjalnego nr 188, przy ul. Kieleckiej 20 w Warszawie.
- "Przebudowa i rozbudowa zadaszeń nad ciągami komunikacyjnymi i stanowiskami targowymi wraz z infrastrukturą towarzyszącą i przebudową pawilonów w ramach modernizacji i termomodernizacji Targowiska"
- Przebudowa służbowych pomieszczeń mieszkalnych na pomieszczenia biurowe i pomieszczenie socjalne wraz z dostosowaniem drogi ewakuacyjnej do wymagań bezpieczeństwa pożarowego
- Budowa i przebudowa dróg gminnych w Nowym Dworze Gdańskim środki z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg
- Wykonanie zabezpieczeń przeciwpożarowych w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Kleczewie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.