eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krotoszyn › Wykonanie robót dodatkowych dla zadania pn.Rewitalizacja centrum miasta Krotoszyna

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-08

Krotoszyn: Wykonanie robót dodatkowych dla zadania pn.: Rewitalizacja centrum miasta Krotoszyna
Numer ogłoszenia: 172551 - 2014; data zamieszczenia: 08.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Roboty budowlane

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Krotoszyn, ul. Hugona Kołłątaja 7, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 62 7227454, 62 722 74 34, faks 62 594 05 01 , strona internetowa www.um.krotoszyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót dodatkowych dla zadania pn.: Rewitalizacja centrum miasta Krotoszyna.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Iluminacja budynku Ratusza polegająca na wykonaniu robót ziemnych, robót kablowych i przyłączeniowych, montażu oświetlenia - oprawy umieszczone w gruncie - 54 szt., projektory umieszczone w ścianach budynku - 103 szt. Wykonanie pomiarów i badań. 2. Montaż rur osłonowych na istniejących mediach infrastruktury podziemnej rura PVC O 110 mm - 54,0 m, rura PVC O 50 mm - 38,0 m. 3.Ustawienie obrzeży granitowych przy pomniku na Małym Rynku i na Placu Jana Pawła II w ilości 55,0mb. 4. Rozebranie i ponowne ułożenie kostki betonowej przy kościele pw. św. Piotra i Pawła od strony Placu Jana Pawła II w ilości 171,0m2. 5. Zamulenie istniejących kanałów kanalizacji deszczowej i sanitarnej na Placu Jana Pawła II i Małym Rynku - 90,0 mb, ul. Zdunowskiej - 2 x 70,0 mb = 140,0 mb, Rynek - 795,0 mb, przyłącza kanalizacyjne - 552 mb studnie - 18 szt.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    1. W trakcie realizacji zadania stwierdzono konieczność wykonania robót związanych z iluminacją budynku Ratusza - celem zwiększenia efektu wizualnego. Prace polegające na okablowaniu i montażu opraw należy wykonać przed renowacją elewacji budynku Ratusza oraz przed wykonaniem podbudowy i nawierzchni placów i ciągów komunikacyjnych. 2. Konieczność zabezpieczenia istniejących przewodów teletechnicznych i gazowych oraz kabli energetycznych. 3. Konieczność wynika z właściwego zabezpieczenia krawędzi wykonanych nawierzchni z kostki granitowej, brak zaparcia kostki granitowej może skutkować rozsuwaniem się i uszkadzaniem wykonanej kostki. 4. Dostosowanie (regulacja) wysokościowe istniejących powierzchni z kostki betonowej przy kościele do nowo wybudowanych celem poprawy swobodnego przejścia pieszym, po wykonaniu nowej nawierzchni na Placu Jana Pawła II na połączeniu z kostki betonowej wokół kościoła wystąpił kilunasto centymetrowy próg. 5. Konieczność zabezpieczenia likwidowanej kanalizacji, brak zabezpieczenia może skutkować zarywaniem się rur i destabilizacją podbudowy i nawierzchni ciągów komunikacyjnych. Konieczność wykonania w/w robót wynika z protokołu konieczności z dnia 25.06.2014r. Zamówienie zostanie udzielone dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, na roboty dodatkowe nieobjęte zamówieniem podstawowym i nieprzekracza łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia, niezbędne do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia: z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów lub wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • Gembiak - Mikstacki sp.j., ul. Transportowa 3, 63-700 Krotoszyn, kraj/woj. wielkopolskie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.