Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-12
Nowy Sącz: Dostawa unitów stomatologicznych wraz z dodatkowym wyposażeniem
Numer ogłoszenia: 176151 - 2009; data zamieszczenia: 12.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Obwód Lecznictwa Kolejowego w Nowym Sączu , ul. Batorego 77, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 5474386, faks 018 5474923.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.spzozolk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa unitów stomatologicznych wraz z dodatkowym wyposażeniem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa unitów stomatologicznych wraz z dodatkowym wyposażeniem o wartości przedmiotu zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy Pzp. Zamówienie obejmuje dostawę wraz z transportem do siedziby Zamawiającego, montażem i szkoleniem w zakresie obsługi i eksploatacji unitów stomatologicznych (szt. 3) wraz z dodatkowym wyposażeniem..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.60.00 - Urządzenia stomatologiczne 51.41.00.00 - Usługi instalowania sprzętu medycznego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. : a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. 2. spełniają wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia tj.: a) podadzą w ofercie termin płatności 14 dni, b) udzielą pełnej gwarancji minimum 24 miesiące na unity stomatologiczne wraz z wyposażeniem, końcówki unitów minimum 12 miesięcy - zgodnie z warunkami zapisanymi w umowie, licząc od dnia protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia. 3. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta pod rygorem nieważności musi zawierać: 1 Wypełniony formularz oferty, według wzoru stanowiącego zał. nr 1 do specyfikacji. 2 Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające między innymi spełnianie warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust.1 PZP oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musi być złożone przedmiotowe Oświadczenie dla każdego z nich). 3 Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie - oświadczenie, że przedsiębiorcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia według wzoru stanowiącego zał. nr 4 do specyfikacji. 4 Dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań określonych w punkcie 6.2. SIWZ tj. poświadczone za zgodność z oryginałem certyfikaty, instrukcję obsługi w języku polskim, informację w języku polskim o technicznych cechach (parametrach) urządzeń, informację o roku produkcji urządzenia, pełną dokumentację serwisową zawierającą warunki serwisowania i naprawy urządzenia, certyfikat wydany przez producenta sprzętu potwierdzający wykonywanie napraw gwarancyjnych przez autoryzowane firmy itp. Przedmiotowe dokumenty należy przedłożyć dla każdego z urządzeń będących przedmiotem zamówienia. 5 Przygotowaną przez Wykonawcę Informację o urządzeniach i warunkach serwisu zgodnie z załącznikiem nr 5 do specyfikacji. 6 Prospekty techniczne oferowanych urządzeń. 7 W drugiej części oferty muszą znajdować się oryginały lub kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę następujących dokumentów potwierdzających spełnienie warunków stawianych Wykonawcy: 7.1 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 PZP: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), b) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 7.2 W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca lub producent urządzeń jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (w przypadku oferty wspólnej składa ten Wykonawca, który samodzielnie spełnia dany warunek lub składają ci wykonawcy którzy spełniają dany warunek). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów określonych powyżej składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (potwierdzający dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (potwierdzający dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (potwierdzający dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w zdaniach poprzednich, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.spzozolk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPZOZ OLK Nowy Sącz
ul. Batorego 77
33-300 Nowy Sącz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2009 godzina 10:00, miejsce: SPZOZ OLK Nowy Sącz ul. Batorego 77 33-300 Nowy Sącz Sekretariat (pok. 124).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- BZP.271.100.2025 Wykonania robót budowlanych (...) "Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół Ekonomicznych - Szkole Podstawowej nr 7 w Nowym Sączu wraz z infrastrukturą techniczną (....)"
- Dostarczenie i montaż lady trawiennej dla Wydziału Nauk Społecznych i Sztuki Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu - II postępowanie
- BZP. 271.106.2025 Wykonanie usługi w zakresie bieżącego utrzymania sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Nowego Sącza.
- BZP.271.109.2025 Zakup samochodu cysterny na potrzeby Spółki Sądeckich Wodociągów w Nowym Sączu.
- BZP.271.108.2025 Sprzedaż, dostawa i montaż mebli wraz ze sprzętem do nowotworzonego mieszkania treningowego w Nowym Sączu przy ul. Franciszkańskiej 8/2
- Świadczenie usługi ochrony Stadionu Miejskiego w Nowym Sączu przy ul. Jana Kilińskiego 47 - II postępowanie.
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa części zamiennych do unitów stomatologicznych połączona z usługą ich bieżącej naprawy
- Utworzenie Laboratorium Sztucznej Inteligencji w Diagnostyce Obrazowej przy Al. Armii Krajowej 13/15 w Częstochowie wraz z dostawą i instalacją tomografu komputerowego w formule zaprojektuj i wybuduj.
więcej: Urządzenia stomatologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





