eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SkawinaDostawa i wymiana skrzynek pocztowych w budynkach administrowanych przez PGM



Ogłoszenie z dnia 2008-07-30

Skawina: Dostawa i wymiana skrzynek pocztowych w budynkach administrowanych przez PGM
Numer ogłoszenia: 176110 - 2008; data zamieszczenia: 30.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o., ul. Bukowska 1, 32-050 Skawina, woj. małopolskie, tel. 012 2762360 w. 36, fax 012 2762688.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego, 100% własność Gminy.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i wymiana skrzynek pocztowych w budynkach administrowanych przez PGM.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wymiana skrzynek pocztowych znormalizowanych w budynkach administrowanych przez PGM w zakresie: - demontaż istniejących skrzynek pocztowych - wykonanie i montaż nowych skrzynek Podstawa prawna: Prawo pocztowe z dnia 12.06.2003 (Dz.U. z dnia 24.07.2003r. Nr 130 poz. 1188 z późn. zmianami) oraz Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 24 września 2003r. w sprawie oddawczych skrzynek pocztowych (Dz.U. z dnia 14 października 2003r.). Założenia techniczne: a) Skrzynki wykonane z blachy stalowej ocynkowanej gr. min. 0,8 mm. - malowane proszkowo. b) Wielkość skrzynki powinna umożliwiać umieszczenie w niej przesyłki listowej opakowanej w kopertę formatu C4 (229 mm*324 mm) c) Pojemność skrzynki powinna umożliwiać umieszczenie w niej przesyłek listowych o łącznej grubości co najmniej 60 mm. d) Wymiary otworu wrzutowego skrzynki powinny wynosić - szerokość - nie mniej niż 325 mm. i nie więcej niż 400 mm. - wysokość - nie mniej niż 20 mm. nie więcej niż 40 mm. e) Konstrukcja otworu wrzutowego powinna zabezpieczać przed wyjęciem przesyłki listowej. f) Perforacja na drzwiczkach dla ułatwienia sprawdzenia zawartości kieszeni. g) Drzwiczki otwierane na dół h) Mocowanie do ściany na cztery śruby. i) Skrzynki zamykane na zamek bębenkowy z dwoma kluczami. j) Elementy skrzynki ulegające uszkodzeniu w trakcie użytkowania wykonać w sposób umożliwiający ich łatwą wymianę lub uzupełnienie. k) Skrzynki należy oznaczyć cyframi arabskimi ( wg załaczonego wykazu ) l) Skrzynki lub ich zestawy muszą być zainstalowane w sposób trwały, nie mniej niż 700 mm, mierząc od podłoża do dolnej krawędzi skrzynki i nie więcej niż 1600 mm od podłoża do górnej krawędzi ostatniej skrzynki.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.51.29.20 - Skrzynki na listy Kod CPV wg słownika 2008: 44.42.20.00 - Skrzynki na listy Oryginalny kod CPV: 93.00.00.00 - Różne usługi Kod CPV wg słownika 2008: 98.30.00.00 - Różne usługi .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: wadium: 1500zł.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tzn: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych e) Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej 2 usług odpowiadających przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. dostawy i wymiany skrzynek pocztowych o wartości co najmniej 50 000zł brutto. f) Za spełnienie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający uzna wykazanie przez Wykonawcę posiadaniem polisy odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wysokości co najmniej 100 000 Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia/nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty /oryginały lub kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę/ i oświadczenia: a: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b: Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ c: Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d: Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed wszczęciem postępowania usług, o których mowa w SIWZ z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wg wzoru stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ, informacje zawarte w wykazie powinny jednoznacznie potwierdzać spełnianie warunku przez Wykonawcę. e: Dokumenty potwierdzające, że usługi wymienione w wykazie zostały wykonane należycie f: Aktualną (tj. taką, której termin ważności upływa nie wcześniej niż ostatniego dnia związania ofertą) polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na co najmniej 100 000zł.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl/pgmskawina

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. ul. Bukowska 1, Skawina, pok. nr 6.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. ul. Bukowska 1, Skawina, pok. nr 10.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.