Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-06
Brodnica: Remont windy osobowej w budynku Domu Pomocy Społecznej w Brodnicy
Numer ogłoszenia: 176084 - 2013; data zamieszczenia: 06.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Brodnicy , ul. Wiejska 1, 87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 4983480, faks 56 4983480.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://dps-brodnica.bip.net.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont windy osobowej w budynku Domu Pomocy Społecznej w Brodnicy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont windy osobowej w budynku Domu Pomocy Społecznej w Brodnicy polegający na demontażu starej windy oraz dostawie, montażu i uruchomieniu nowej windy z napędem elektrycznym, wraz z wykonaniem wszelkich prac montażowych skutkujących uruchomieniem windy i dopuszczeniem jej do eksploatacji. Przedmiot obejmuje wszystkie czynności wykonawcy związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia w tym przede wszystkim: pozyskanie materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, dostarczenie ich na plac budowy oraz wykonanie robót zgodnie z wymaganiami zawartymi w załączonym do SIWZ programie funkcjonalno-użytkowym (Załącznik nr 6) i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (Załącznik nr 7). 2. Zakres zamówienia obejmuje między innymi: Typ dźwigu: szpitalny, przystosowany do transportu pacjentów na łóżkach w obecności opiekuna i osób niepełnosprawnych ruchowo na wózkach inwalidzkich. Udźwig: min. 1.000 kg/12 osób Napęd: elektryczny-cierny, regulowany falownikiem Ilość przystanków: 5 Ilość drzwi: 5 Prędkość: min. 1 m/s, regulowana falownikiem Kabina: nieprzelotowa, ściany ze stali nierdzewnej fakturowanej, oświetlenie energooszczędne, sufit podwieszony, podłoga z wykładziny antypoślizgowej z cokołami przypodłogowymi ze stali nierdzewnej, poręcz na ścianie bocznej i tylnej ze stali nierdzewnej, odbojnice po 2 na każdą ścinę boczną, lustro na tylnej ścianie nad poręczą, panel dyspozycji z blachy nierdzewnej, wyposażony w przyciski nierdzewne podświetlane z grafiką Braillea. Panel: z elektronicznym piętrowskazywaczem, z awaryjnym oświetleniem kabiny (w przypadku braku zasilania), z lampką przeciążenia, ze stacyjką podtrzymania stanu otwartych drzwi, z intercomem, z systemem głośnomówiącym w kabinie, z gongiem dwutonowym. Kasety wezwań: pokrywy ze stali nierdzewnej, przyciski podświetlane nierdzewne. Wentylacja: wentylator zamocowany nad dachem kabiny, automatyczny. Drzwi przystankowe: automatyczne, 2 panelowe, skrzydła i ościeżnica ze stali nierdzewnej. Drzwi kabinowe: automatyczne, 2 panelowe, napęd regulowany falownikiem, skrzydła ze stali nierdzewnej, bariera fotoelektryczna, mechanizmy zabezpieczenia przed ściśnięciem, wzmocnione progi. 3. Szczegółowy opis realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączonym do SIWZ programie funkcjonalno-użytkowym (Załącznik nr 6) i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (Załącznik nr 7)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.61.00 - Windy 45.31.31.00 - Instalowanie wind .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Spełnia/nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz robót budowlanych - w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia - wykonanych w okresie ostatnich 5 lat licząc od dnia złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej siwz. W wykazie winny znaleźć się przynajmniej dwie realizacje dostaw z montażem zbliżone do zakresu określonego w przedmiocie zamówienia o porównywalnej wielkości, charakterze i wartości. Spełnia/nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie wykonawcy zawarte w Załączniku nr 3 do SIWZ. Spełnia/nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie wykonawcy zawarte w Załączniku nr 3 do SIWZ. Spełnia/nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie wykonawcy zawarte w Załączniku nr 3 do SIWZ. Spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dps-brodnica.bip.net.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Brodnicy, ul. Wiejska 1, 87-300 Brodnica.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2013 godzina 08:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Brodnicy, ul. Wiejska 1, 87-300 Brodnica.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja pod nazwą Remont windy osobowej w budynku Domu Pomocy Społecznej w Brodnicy realizowana przy udziale środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych przyznanych przez Samorząd Województwa Kujawsko-Pomorskiego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BRODNICY
- "Świadczenie usług całodobowej opieki wytchnieniowej w Gminie Miasta Brodnicy w roku 2024"
- Dostosowanie budynku świetlicy wiejskiej w Karbowie na potrzeby Klubu Senior + oraz osób z niepełnosprawnościami
- Przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych, modernizacja nawierzchni wraz z poboczami
- Wymiana pokrycia części dachu budynku Sądu Rejonowego w Brodnicy
więcej: przetargi w Brodnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa pomieszczeń na potrzeby Brańskiego Klubu Malucha
- PRZEBUDOWA ZABYTKOWEGO BUDYNKU PRZY UL. SPORTOWEJ 1 W SUCHEDNIOWIE
- Poprawa dostępności i jakości edukacji włączającej w Gminie Krokowa
- "Adaptacja budynku przy ul. Chyliczkowskiej 47 w Piasecznie na potrzeby Centrum Rehabilitacji Społecznej i Zawodowej oraz wsparcia osób z niepełnosprawnościami".
- Wymiana dwóch dźwigów osobowych dla osób niepełnosprawnych w budynku Instytutu Stomatologii Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251.
- Modernizacja budynków oświatowych na terenie Gminy Międzyzdroje"
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.