eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brodnica › Remont windy osobowej w budynku Domu Pomocy Społecznej w Brodnicy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-06

Brodnica: Remont windy osobowej w budynku Domu Pomocy Społecznej w Brodnicy
Numer ogłoszenia: 176084 - 2013; data zamieszczenia: 06.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Brodnicy , ul. Wiejska 1, 87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 4983480, faks 56 4983480.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://dps-brodnica.bip.net.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont windy osobowej w budynku Domu Pomocy Społecznej w Brodnicy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont windy osobowej w budynku Domu Pomocy Społecznej w Brodnicy polegający na demontażu starej windy oraz dostawie, montażu i uruchomieniu nowej windy z napędem elektrycznym, wraz z wykonaniem wszelkich prac montażowych skutkujących uruchomieniem windy i dopuszczeniem jej do eksploatacji. Przedmiot obejmuje wszystkie czynności wykonawcy związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia w tym przede wszystkim: pozyskanie materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, dostarczenie ich na plac budowy oraz wykonanie robót zgodnie z wymaganiami zawartymi w załączonym do SIWZ programie funkcjonalno-użytkowym (Załącznik nr 6) i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (Załącznik nr 7). 2. Zakres zamówienia obejmuje między innymi: Typ dźwigu: szpitalny, przystosowany do transportu pacjentów na łóżkach w obecności opiekuna i osób niepełnosprawnych ruchowo na wózkach inwalidzkich. Udźwig: min. 1.000 kg/12 osób Napęd: elektryczny-cierny, regulowany falownikiem Ilość przystanków: 5 Ilość drzwi: 5 Prędkość: min. 1 m/s, regulowana falownikiem Kabina: nieprzelotowa, ściany ze stali nierdzewnej fakturowanej, oświetlenie energooszczędne, sufit podwieszony, podłoga z wykładziny antypoślizgowej z cokołami przypodłogowymi ze stali nierdzewnej, poręcz na ścianie bocznej i tylnej ze stali nierdzewnej, odbojnice po 2 na każdą ścinę boczną, lustro na tylnej ścianie nad poręczą, panel dyspozycji z blachy nierdzewnej, wyposażony w przyciski nierdzewne podświetlane z grafiką Braillea. Panel: z elektronicznym piętrowskazywaczem, z awaryjnym oświetleniem kabiny (w przypadku braku zasilania), z lampką przeciążenia, ze stacyjką podtrzymania stanu otwartych drzwi, z intercomem, z systemem głośnomówiącym w kabinie, z gongiem dwutonowym. Kasety wezwań: pokrywy ze stali nierdzewnej, przyciski podświetlane nierdzewne. Wentylacja: wentylator zamocowany nad dachem kabiny, automatyczny. Drzwi przystankowe: automatyczne, 2 panelowe, skrzydła i ościeżnica ze stali nierdzewnej. Drzwi kabinowe: automatyczne, 2 panelowe, napęd regulowany falownikiem, skrzydła ze stali nierdzewnej, bariera fotoelektryczna, mechanizmy zabezpieczenia przed ściśnięciem, wzmocnione progi. 3. Szczegółowy opis realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączonym do SIWZ programie funkcjonalno-użytkowym (Załącznik nr 6) i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (Załącznik nr 7)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.61.00 - Windy 45.31.31.00 - Instalowanie wind .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz robót budowlanych - w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia - wykonanych w okresie ostatnich 5 lat licząc od dnia złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej siwz. W wykazie winny znaleźć się przynajmniej dwie realizacje dostaw z montażem zbliżone do zakresu określonego w przedmiocie zamówienia o porównywalnej wielkości, charakterze i wartości. Spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wykonawcy zawarte w Załączniku nr 3 do SIWZ. Spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wykonawcy zawarte w Załączniku nr 3 do SIWZ. Spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wykonawcy zawarte w Załączniku nr 3 do SIWZ. Spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dps-brodnica.bip.net.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Brodnicy, ul. Wiejska 1, 87-300 Brodnica.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2013 godzina 08:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Brodnicy, ul. Wiejska 1, 87-300 Brodnica.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja pod nazwą Remont windy osobowej w budynku Domu Pomocy Społecznej w Brodnicy realizowana przy udziale środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych przyznanych przez Samorząd Województwa Kujawsko-Pomorskiego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.