eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi IławaDostawę wyposażenia bazy wioślarskiej w Iławie. Postępowanie znak OO-341/18/2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-05

Iława: Dostawę wyposażenia bazy wioślarskiej w Iławie. Postępowanie znak OO-341/18/2010
Numer ogłoszenia: 176061 - 2010; data zamieszczenia: 05.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Iława , ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 6490159, 6490101, faks (089) 649 26 31.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.umilawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę wyposażenia bazy wioślarskiej w Iławie. Postępowanie znak OO-341/18/2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia bazy wioślarskiej w Iławie, zwanego dalej towarem lub przedmiotem zamówienia, w tym 1) Część 1 - dostawa 11 sztuk wyczynowych (startowych) łodzi wioślarskich wraz z wiosłami. 2) Część 2 - dostawa 2 sztuk łodzi motorowych 3) Część 3 - dostawa wyposażenia siłowni - w tym: a) Atlas wielofunkcyjny ośmiostanowiskowy - 1 szt. b) Suwnica Hak maszyna - wypychanie nogami i przysiad - obciążenie 300 kg na każdą maszynę - 2 szt c) Energometr wioślarski - 10 szt. d) Hantle - 12 szt. hantli z gryfem plus ciężarki: 12 szt po 5 kg; 12 szt po 2,5 kg; 12 szt. po 1 kg e) Hantla - 12 kg - 2 szt, 16 kg - 2 szt, 24kg - 2 szt , 32 kg -2 szt, f) Stojak do sztangi i ciężarów 1 kpl, g) Stanowiska do wyciskania w leżeniu - 2 kpl. h) Sztanga olimpijska 4 szt. w tym: 4 gryfy po 20 kg; ciężarki gumowane - 8szt. Po 20 kg; 8 szt. po 15 kg; 8 szt. po 10 kg 8 szt. po 5 kg; 8 szt. po 2,5 kg 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - poszczególnych części w niniejszym postępowaniu został zawarty w załącznikach wzór nr 4, 4a, 4b oraz dokumentacją zdjęciową. 3. Nazwy kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV cz. 1: 34522600-8, cz. 2 - 34521100-6, cz. 3: 37442100-8, 37442200-8, 37442400-8, 37442310-4, 37442320-7, 37441400-5, 37442500-8. 4. Do ceny oferty należy wliczyć koszty określone w § XIII SIWZ 5. Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia (towar) musi być fabrycznie nowy i wolny od wad fizycznych i prawnych. 6. Dostawca wraz z towarem dostarczy listę dostarczonego towaru - protokołu przyjęcia - przekazania, 7. Miejscem wykonania zamówienia jest siedziba bazy Wioślarskiej, ul. Dąbrowskiego w Iławie - odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi po dostawie przedmiot zamówienia do bazy wioślarskiej, ul. Dąbrowskiego, 14-200 Iława, upoważniony do odbioru Pan Roman Radtke, 8. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za braki i wady przedmiotu zamówienia powstałe w czasie transportu oraz zobowiązany jest w cenie oferty uwzględnić koszty transportu do miejsca odbioru przedmiotu zamówienia, podłączenia, uruchomienia, zamontowania (zainstalowania) przedmiotu zamówienia w siedzibie określonej w SIWZ (§IV ust.7). 9. Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji przetargowej i załącznikach wskazane są znaki towarowe możliwe jest stosowanie towaru równoważnego, tj. o nie gorszych parametrach technicznych niż określone przez zamawiającego oraz będącego zgodnym pod względem: 1) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych), 2) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), 3) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), 4) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, konstrukcje), 5) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, 10. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej na jedną lub więcej wymienionych części zamówienia oraz na całość zamówienia. 11. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wypełniając wzór nr 3. 12. Zadanie jest współfinansowane ze środków Ministra Sportu i Turystyki z Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.52.26.00-8, 34.52.11.00-6, 37.44.21.00-8, 37.44.22.00-8, 37.44.24.00-8, 37.44.23.10-4, 37.44.23.20-7, 37.44.14.00-5, 37.44.25.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zgodnie z art. 45 ust.2 ustawy Pzp zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem nr 2, o którym mowa w §VII ust.1 pkt.2). Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem nr 2, o którym mowa w §VII ust.1 pkt.2) SIWZ, że dysponuje wiedzą i doświadczeniem potrzebną do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wymienionego w § VII ust.1 pkt.2) SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku wskazanego w § VI ust. 1 lit. c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zmówienia wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem nr 2, o którym mowa w §VII ust.1 pkt.2) SIWZ, że dysponuje potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wymienionego w § VII ust.1 pkt.2) SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zmówienia wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem nr 2, o którym mowa w §VII ust.1 pkt.2) SIWZ, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wymienionego w § VII ust.1 pkt.2) SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia dla uznania, że wykonawca spełnia warunek zamawiający żąda, by wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem nr 2, o którym mowa w §VII ust.1 pkt.2) SIWZ, że znajduje się sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wymienionego w § VII ust.1 pkt.2) SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zmawiającego wykonawca składa: a) Oświadczenie wykonawcy (opis oferowanego towaru), ze oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego wg wzoru nr 4a dla części II - dostawa łodzi motorowych b) Oświadczenie wykonawcy (opis oferowanego towaru), ze oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego wg wzoru nr 4b dostawa - wyposażenia siłowni

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony formularz ofertowy (wg wzoru nr 1) 3) Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w §VII ust. 1 pkt. 4 SIWZ - w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją za zgodność z oryginałem pieczęcią wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważniającej na podstawie dokumentu wymienionego w §VII ust. 1 pkt. 4 SIWZ oraz jej podpisem

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

dla części I: 1. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić za zgodą obydwu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności takiej zmiany. 3. Zamawiający przewiduje następujące zmiany postanowień zawartej umowy: 1) przesunięcie terminu realizacji umowy z Wykonawcą w przypadku przesunięcia realizacji terminu robót budowlanych na wykonanie bazy wioślarskiej, 2) przesunięcie terminu realizacji umowy z Wykonawcą w przypadku przedłużającej się realizacji robót budowlanych. 3) wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. 4) zmiany osób odpowiedzialnych za kontakty i realizujących przedmiot umowy. Zmiana którejkolwiek osób w trakcie realizacji przedmiotu niniejszej umowy, musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga pisemnego zaakceptowania przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę w terminie 7 dni od daty przedłożenia propozycji i wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą takie same lub wyższe od kwalifikacji i doświadczenia osób wymaganego postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5) zmiany terminu na skutek działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia. 6) zamiany terminu realizacji umowy w przypadku działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki), mającej bezpośredni wpływ na terminowość dostaw 7) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego 8) Zmiany podwykonawców, pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy podwykonawca. 4. W przypadkach wystąpienia okoliczności określonych w ust.3 strony ustalą nowe terminy realizacji, z tym, że minimalny okres przesunięcia terminu zakończenia równy będzie okresowi przerwy lub postoju dla części II: 1. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić za zgodą obydwu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności takiej zmiany. 3. Zamawiający przewiduje następujące zmiany postanowień zawartej umowy: 1) przesunięcie terminu realizacji umowy z Wykonawcą w przypadku przesunięcia realizacji terminu robót budowlanych na wykonanie bazy wioślarskiej, 2) przesunięcie terminu realizacji umowy z Wykonawcą w przypadku przedłużającej się realizacji robót budowlanych. 3) wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. 4) zmiany osób odpowiedzialnych za kontakty i realizujących przedmiot umowy. Zmiana którejkolwiek osób w trakcie realizacji przedmiotu niniejszej umowy, musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga pisemnego zaakceptowania przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę w terminie 7 dni od daty przedłożenia propozycji i wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą takie same lub wyższe od kwalifikacji i doświadczenia osób wymaganego postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5) zmiany terminu na skutek działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia. 6) zamiany terminu realizacji umowy w przypadku działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki), mającej bezpośredni wpływ na terminowość dostaw 7) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego 8) Zmiany podwykonawców, pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy podwykonawca. 4. W przypadkach wystąpienia okoliczności określonych w ust.3 strony ustalą nowe terminy realizacji, z tym, że minimalny okres przesunięcia terminu zakończenia równy będzie okresowi przerwy lub postoju dla części III: 1. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić za zgodą obydwu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności takiej zmiany. 3. Zamawiający przewiduje następujące zmiany postanowień zawartej umowy: 1) przesunięcie terminu realizacji umowy z Wykonawcą w przypadku przesunięcia realizacji terminu robót budowlanych na wykonanie bazy wioślarskiej, 2) przesunięcie terminu realizacji umowy z Wykonawcą w przypadku przedłużającej się realizacji robót budowlanych. 3) wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. 4) zmiany osób odpowiedzialnych za kontakty i realizujących przedmiot umowy. Zmiana którejkolwiek osób w trakcie realizacji przedmiotu niniejszej umowy, musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga pisemnego zaakceptowania przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę w terminie 7 dni od daty przedłożenia propozycji i wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą takie same lub wyższe od kwalifikacji i doświadczenia osób wymaganego postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5) zmiany terminu na skutek działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia. 6) zamiany terminu realizacji umowy w przypadku działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki), mającej bezpośredni wpływ na terminowość dostaw 7) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego 8) Zmiany podwykonawców, pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy podwykonawca. 4. W przypadkach wystąpienia okoliczności określonych w ust.3 strony ustalą nowe terminy realizacji, z tym, że minimalny okres przesunięcia terminu zakończenia równy będzie okresowi przerwy lub postoju

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.umilawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Iławy, ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława, pok.212.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2010 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta Iławy, ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława, pok.212.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: dotyczy sekcji II.2) 1. Zamawiający wymaga, aby całość przedmiotu zamówienia została dostarczona w dniach od 15.11.2010 do 30.11.2010 2. Zadanie jest współfinansowane ze środków Ministra Sportu i Turystyki z Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa 11 sztuk wyczynowych (startowych) łodzi wioślarskich wraz z wiosłami.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Dostawa 11 sztuk wyczynowych (startowych) łodzi wioślarskich wraz z wiosłami 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - poszczególnych części w niniejszym postępowaniu został zawarty w załącznikach wzór nr 4. 3. Do ceny oferty należy wliczyć koszty określone w § XIII SIWZ 4. Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia (towar) musi być fabrycznie nowy i wolny od wad fizycznych i prawnych. 5. Dostawca wraz z towarem dostarczy listę dostarczonego towaru - protokołu przyjęcia - przekazania, 6. Miejscem wykonania zamówienia jest siedziba bazy Wioślarskiej, ul. Dąbrowskiego w Iławie - odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi po dostawie przedmiot zamówienia do bazy wioślarskiej, ul. Dąbrowskiego, 14-200 Iława, upoważniony do odbioru Pan Roman Radtke, 7. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za braki i wady przedmiotu zamówienia powstałe w czasie transportu oraz zobowiązany jest w cenie oferty uwzględnić koszty transportu do miejsca odbioru przedmiotu zamówienia, podłączenia, uruchomienia, zamontowania (zainstalowania) przedmiotu zamówienia w siedzibie określonej w SIWZ (§IV ust.7). 8. Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji przetargowej i załącznikach wskazane są znaki towarowe możliwe jest stosowanie towaru równoważnego, tj. o nie gorszych parametrach technicznych niż określone przez zamawiającego oraz będącego zgodnym pod względem: 1) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych), 2) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), 3) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), 4) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, konstrukcje), 5) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, 9. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej na jedną lub więcej wymienionych części zamówienia oraz na całość zamówienia. 10. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wypełniając wzór nr 3 11. Nazwy kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV cz. 1: 34522600-8,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.52.26.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa 2 sztuk łodzi motorowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Część 2 - dostawa 2 sztuk łodzi motorowych 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - poszczególnych części w niniejszym postępowaniu został zawarty w załącznikach wzór nr 4a. 3. Do ceny oferty należy wliczyć koszty określone w § XIII SIWZ 4. Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia (towar) musi być fabrycznie nowy i wolny od wad fizycznych i prawnych. 5. Dostawca wraz z towarem dostarczy listę dostarczonego towaru - protokołu przyjęcia - przekazania, 6. Miejscem wykonania zamówienia jest siedziba bazy Wioślarskiej, ul. Dąbrowskiego w Iławie - odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi po dostawie przedmiot zamówienia do bazy wioślarskiej, ul. Dąbrowskiego, 14-200 Iława, upoważniony do odbioru Pan Roman Radtke, 7. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za braki i wady przedmiotu zamówienia powstałe w czasie transportu oraz zobowiązany jest w cenie oferty uwzględnić koszty transportu do miejsca odbioru przedmiotu zamówienia, podłączenia, uruchomienia, zamontowania (zainstalowania) przedmiotu zamówienia w siedzibie określonej w SIWZ (§IV ust.7). 8. Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji przetargowej i załącznikach wskazane są znaki towarowe możliwe jest stosowanie towaru równoważnego, tj. o nie gorszych parametrach technicznych niż określone przez zamawiającego oraz będącego zgodnym pod względem: 1) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych), 2) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), 3) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), 4) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, konstrukcje), 5) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, 9. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej na jedną lub więcej wymienionych części zamówienia oraz na całość zamówienia. 10. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wypełniając wzór nr 3 11. Nazwy kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV cz. 2 - 34521100-6.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.52.11.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa wyposażenia siłowni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Część 3 - dostawa wyposażenia siłowni, w tym: a) Atlas wielofunkcyjny ośmiostanowiskowy - 1 szt. b) Suwnica Hak maszyna - wypychanie nogami i przysiad - obciążenie 300 kg na każdą maszynę - 2 szt c) Energometr wioślarski - 10 szt. d) Hantle - 12 szt. hantli z gryfem plus ciężarki: 12 szt po 5 kg; 12 szt po 2,5 kg; 12 szt. po 1 kg e) Hantla - 12 kg - 2 szt, 16 kg - 2 szt, 24kg - 2 szt , 32 kg -2 szt, f) Stojak do sztangi i ciężarów 1 kpl, g) Stanowiska do wyciskania w leżeniu - 2 kpl. h) Sztanga olimpijska 4 szt. w tym: 4 gryfy po 20 kg; ciężarki gumowane - 8szt. Po 20 kg; 8 szt. po 15 kg; 8 szt. po 10 kg 8 szt. po 5 kg; 8 szt. po 2,5 kg 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - poszczególnych części w niniejszym postępowaniu został zawarty w załącznikach wzór nr 4b oraz dokumentacją zdjęciową. 3. Nazwy kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV cz. 3: 37442100-8, 37442200-8, 37442400-8, 37442310-4, 37442320-7, 37441400-5, 37442500-8. 4. Do ceny oferty należy wliczyć koszty określone w § XIII SIWZ 5. Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia (towar) musi być fabrycznie nowy i wolny od wad fizycznych i prawnych. 6. Dostawca wraz z towarem dostarczy listę dostarczonego towaru - protokołu przyjęcia - przekazania, 7. Miejscem wykonania zamówienia jest siedziba bazy Wioślarskiej, ul. Dąbrowskiego w Iławie - odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi po dostawie przedmiot zamówienia do bazy wioślarskiej, ul. Dąbrowskiego, 14-200 Iława, upoważniony do odbioru Pan Roman Radtke, 8. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za braki i wady przedmiotu zamówienia powstałe w czasie transportu oraz zobowiązany jest w cenie oferty uwzględnić koszty transportu do miejsca odbioru przedmiotu zamówienia, podłączenia, uruchomienia, zamontowania (zainstalowania) przedmiotu zamówienia w siedzibie określonej w SIWZ (§IV ust.7). 9. Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji przetargowej i załącznikach wskazane są znaki towarowe możliwe jest stosowanie towaru równoważnego, tj. o nie gorszych parametrach technicznych niż określone przez zamawiającego oraz będącego zgodnym pod względem: 1) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych), 2) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), 3) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), 4) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, konstrukcje), 5) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, 10. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej na jedną lub więcej wymienionych części zamówienia oraz na całość zamówienia. 11. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wypełniając wzór nr 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.44.21.00-8, 37.44.22.00-8, 37.44.24.00-8, 37.44.23.10-4, 37.44.23.20-7, 37.44.14.00-5, 37.44.25.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.