eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GnieznoDostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem



Ogłoszenie z dnia 2007-09-25

Gniezno: Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem
Numer ogłoszenia: 176022 - 2007; data zamieszczenia: 25.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Sobieskiego 20, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 061 4261649, fax 061 4261162.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup-gniezno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem sprzętu komputerowego z oprogramowaniem dla Powiatowego Urzędu Pracy w Gnieźnie. 3. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia: 1) 1 x zestaw komputerowy typ 1: a) Procesor wykonany w technologii dwurdzeniowej o minimalnej częstotliwości 2 000Mhz, o minimalnej częstotliwości taktowania magistrali - 800 Mhz, gniazdo typu Socket 775, pojemność pamięci cache L2 - 2048 kb, dołączone wentylatory aby w sposób maksymalny wyciszyć prace jednostki b) Płyta główna (typ gniazda na procesor Socket 775, magistrala FSB -800 MHz, 1333 MHz i 1066 MHz; typ obsługiwanej pamięci DDR2 533-800 Mhz; minimalna ilość gniazd pamięci - 4 szt., złącze PCI-Express x16, minimalna ilość złączy PCI - 2 szt, minimalny standard kontrolera ATA (liczba kanałów) seria ATA II (4), ATA133 (1), zintegrowana karta sieciowa RJ-45 o minimalnej przepustowości 10/100 Mb/s, kontrolery USB 2.0, minimalna ilość portów zewnętrznych: 1xCom, 2xPS/2, 6xUSB, 1xRJ45, 1xLPT c) Pamięć RAM 2 GB DDR2 800 MHz (PC2-6400) d) Karta graficzna (wielkość pamięci minimum 256 MB, typ złącza PCI-Express x16, wyjście video (tv-out), wyjście video HDTV, wejście video, 2x wyjście DVI), w dodatkowym wyposażeniu przejściówka DVI-D-sub e) FDD 1,44 3,5 cala f) HDD 320GB (16MB cache, Serial ATA/300, 7200 obr./min., transfer wew. 760 Mb/s, zewn. 300 MB/s) g) DVD +/-RW (+ program do nagrywania) h) Obudowa ATX (bez zasilacza) i) Zasilacz ATX 450W (głośność max. 20dB) z aktywnym PFC j) Mysz optyczna trzypciskowa z rolką, wykorzystująca złącze PS/2, (+podkładka) k) Klawiatura tradycyjna, przewodowa, PS/2 l) Windows XP Professional PL OEM z dodatkiem SP2 (licencja +nośnik) ł) Microsoft Office 2003 SBE PL OEM (licencja +nośnik) m) Kabel zasilający n) Listwa antyprzepięciowa o) System chłodzenia podzespołów komputerów zapewniający prawidłową pracę oraz niski poziom hałasu 2) 20 x zestaw komputerowy typ 2: a) Procesor o minimalnej częstotliwości 2800 Mhz, o minimalnej częstotliwości taktowania magistrali - 800 Mhz, gniazdo typu Socket 775, pojemność pamięci cache L2 - 1024 kb, napięcie zasilania rdzenia - 1,4 V, dołączone wentylatory aby w sposób maksymalny wyciszyć prace jednostki b) Płyta główna (typ gniazda na procesor Socket 775, magistrala FSB -800 MHz, 533 MHz i 400 MHz; typ obsługiwanej pamięci DDR PC-400 i DDR PC-333 i DDR PC-266, dwukanałowa obsługa pamięci; minimalna ilość gniazd pamięci - 4 szt. Złącza AGP 8x, minimalna ilość złączy PCI - 4 szt, minimalny standard kontrolera ATA (liczba kanałów) seria ATA (2) i ATA/100 (2), zintegrowana karta sieciowa RJ-45 o minimalnej przepustowości 10/100 Mb/s, kontrolery USB 2.0, minimalna ilość portów zewnętrznych: 2xCom, 2xPS/2, 4xUSB, 1xRJ45, 1xLPT c) Pamięć RAM 1024 MB DDR (standard - PC-400) d) FDD 1,44 3,5 cala e) HDD 80 GB (renomowany producent, 8.5 ms, 8MB cache, Serial ATA/150, 7200 obr./min., transfer wew. 683 Mb/s, zewn. 58 MB/s) f) DVD +/-RW g) Obudowa ATX (bez zasilacza) h) Zasilacz ATX 350W (głośność max. 20 dB) z aktywnym PFC i) Mysz optyczna trzypciskowa z rolką, wykorzystująca złącze PS/2, (+podkładka) j) Klawiatura tradycyjna, przewodowa, PS/2 k) Windows XP Professional PL OEM z dodatkiem SP2 (licencja + nośnik) l) Listwa antyprzepięciowa ł) Kabel zasilający m) System chłodzenia podzespołów komputerów zapewniający prawidłową pracę oraz niski poziom hałasu 3) 3 x Notebook o następujących parametrach: a) Procesor dwurdzeniowy o minimalnej częstotliwości 2000 MHz, 2 MB cache b) Pamięć RAM DDR2 (minimum 677MHz) 2 GB c) Dysk twardy 120 GB d) Napęd DVD+/-RW e) Matryca TFT 15,4 cala f) Bateria litowo-jonowa g) karta dźwiękowa h) karta sieciowa 10/100 Mbps i) Windows XP Professional Pl OEM z dodatkiem SP2 (licencja + nośnik) j) MS Office 2003 PL OEM (licencja +nośnik) k) Dodatkowe wyposażenie (torba) 4) 5 x Monitor LCD 17 cali a) 17cali, plamka 0,264 mm, rozdz. 1280x1024 piksele, kontrast minimum 550:1, jasność minimalna 250 cd/m2 , minimalny kąt widzenia pionowego 140 stopni, minimalny kąt widzenia poziomego 160 stopni, czas reakcji plamki minimum 12ms, ilość wyświetlanych kolorów 16,2 mln. 6) 15 x Drukarka laserowa mono a) nominalna prędkość druku 21 str./min., maks. rozmiar nośnika A4; rozdzielczość 1200 x 1200 dpi; wydajność: 10000 str./mies.; gramatura papieru: 60-163 g/m2; pojemność podajnika papieru: 250 szt.; pojemność tacy odbiorczej: 125 szt.; zainstalowana pamięć: 16 MB; prędkość procesora: 133 MHz; złącza zewnętrzne: USB 2.0 LPT (IEEE 1284); zainstalowany druk dwustronny (dupleks); szerokość: maksymalnie 360 mm; głębokość: maksymalnie 360 mm; wysokość: maksymalnie 260 mm; 7) Skaner Przeznaczenie do archiwizacji i obiegu dokumentów; prędkość minimum 20 str./min.; maksymalna rozdzielczość 600dpi; podajnik papieru na 50 sztuk; obciążenie dzienne około 1000 sztuk 8) Ekran do prezentacji multimedialnych 46 monitor LCD; technologia wykonania PVA; rozdzielczość nominalna minimum 1366 x 768 pikseli; kontrast maksymalny 1000:1; jasność minimum 500 cd/m2; maksymalna częstotliwość odchylania pionowego 85 Hz; maksymalna częstotliwość odchylania poziomego 70 kHz; czas reakcji plamki minimum 8 ms; kąt widzenia pionowego i poziomego minimum 178 °; ilość wyświetlanych kolorów 16,7 mln; analogowe złącze D-Sub 15-pin; cyfrowe złącze DVI; możliwość zawieszenia na ścianie (z dodatkowymi elementami wchodzącymi w skład wyposażenia) Usługi - zamontowanie powyższego urządzenia w PUP Gniezno 9) Dysk twardy- zewnętrzny Pojemność minimum 500GB; format szerokości 3,5 cala; wersja interfejsu USB 2.0; prędkość obrotowa 7200 obr./min. 10) Drukarka sieciowa+ skaner+ fax+ ksero Połączenie funkcji drukowania, kopiowania, faksowania i skanowania dostępnych w środowisku sieciowym; druk laserowy; minimalna rozdzielczość druku w czerni i rozdzielczość kopiarki 600 x 600 dpi; typ skanera kolorowy; szybkość kopiarki w czerni minimum 21 str./min.; interfejs USB 2.0, Ethernet 10/100 Mbps; wbudowany moduł druku dwustronnego; taca wejściowa na minimum 250 arkuszy. USŁUGI - zamontowanie i skonfigurowanie powyższego urządzenia w PUP Gniezno 11) Program do obróbki grafiki i druku dla 1 stanowiska z licencją i nośnikiem. Program Adobe Photoshop CS3 PL WIN lub program równoważny pod względem techniczno-jakościowym. Równoważność taką oferent powinien wykazać na podstawie porównań (list rankingowych, recenzji) w ogólnie uznanych pismach branżowych. 12) Oprogramowanie antywirusowe dla 30 stanowisk - pakiet startowy Firewall, monitor antywirusowy, antyspam, skaner poczty, monitor rejestru, menedżer procesów. 13) Licencje a) Licencje na oprogramowanie Novell Open Enterprise Server 1 User Licence - 10 szt, b) Ubezpieczenie wersji Novell Open Enterprise Server 1-User 3 Year Upgrade Protection - 10 szt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1 jest niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3.2 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 3.3 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.4 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3.5 zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub błędy w obliczeniu ceny 3.6 wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny 3.7 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty: A.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. A.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. A.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. A.4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. A.5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. A.6) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. B. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia należy złożyć następujące dokumenty: B.1) Wykaz wykonanych w okresie trzech ostatnich lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw sprzętu komputerowego o wartości min. 100 000 zł. brutto każde z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie. C. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: C.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. A.1), A.3), A.5) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. C.2) Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. A.4) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. /D zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. /D. D. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: D.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. A dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie E. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy i usługi odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: E.1 Deklaracje zgodności CE lub oświadczenie producenta o zgodności oferowanego sprzętu z zasadniczymi wymaganiami, o których mowa w ustawie z 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz.U. z 2004r.Nr. 204 poz.2087 ze zmianami) oraz przepisach wykonawczych wydanych na jej podstawie, sporządzone w języku polskim. E.2 Dokument stwierdzający, że wykonawca posiada uprawnienia do zainstalowania i serwisowania dostarczonego sprzętu wystawiony przez producenta. F. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów. F.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. F.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup-gniezno.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Sobieskiego 20, 62-200 Gniezno woj. wielkopolskie tel. 061 426 16 49 faks 061 426 11 62.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Sobieskiego 20, 62-200 Gniezno pokój 14.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.