To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-07-30
Kraków: Zakup materiałów promocyjnych dla Biura Promocji i Marketingu Miasta UMK.
Numer ogłoszenia: 176014 - 2008; data zamieszczenia: 30.07.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 42186 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Oddział Zamówień Publicznych, pl. Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6161230, fax 012 6161217.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup materiałów promocyjnych dla Biura Promocji i Marketingu Miasta UMK..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup materiałów promocyjnych dla Biura Promocji i Marketingu Miasta UMK, tj.: Część 1 - szklanki, kubki, filiżanki; Część 2 - smycze; Część 3 - etui na wizytówki, długopisy, breloki, zegary ścienne, kubki termoizolacyjne; Część 4 - metalowe przypinki; Część 5 - zapałki promocyjne; Część 6 - czapeczki, koszulki; Szczegółowy opis znajduje się w poszczególnych umowach.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.64.10.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne Kod CPV wg słownika 2008: 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 122377,85 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: szklanki, kubki, filiżanki;.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.04.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 14.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PRACOWNIA REKLAMY AD, Halina Zaleńska, ul. Kącik 9, 30-549 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 8991,80
- Oferta z najniższą ceną: 8991,80 / oferta z najwyższą ceną: 18272,13
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: smycze;.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.04.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 15.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Agencja Usługowo-Handlowa ELWIRA, Dariusz Płaczkiewicz, ul. Ul. Szara 14, 00-420 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 27299,18
- Oferta z najniższą ceną: 27299,18 / oferta z najwyższą ceną: 45139,34
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: etui na wizytówki, długopisy, breloki, zegary ścienne, kubki termoizolacyjne;.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.04.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 20.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IRINA CHICHERINA MEDIA CONSULTING AGENCY
jakie przetargi wygrała firma
IRINA CHICHERINA MEDIA CONSULTING AGENCY
- MEDIA CONSULTING AGENCY, Irina Chicherina, ul. Słotna 5, 53-023 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 19818,03
- Oferta z najniższą ceną: 19818,03 / oferta z najwyższą ceną: 34722,54
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: metalowe przypinki;.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.05.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Produkcyjno - Handlowy MEGA ART, ul. Lelewela 4, 41-909 Bytom, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 9016,39
- Oferta z najniższą ceną: 9016,39 / oferta z najwyższą ceną: 19426,23
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: zapałki promocyjne;.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.05.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PAKIET Kompleksowa Reklama, Dorota Buczek, Al. Wojska Polskiego 65/66, 10-292 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 13114,75
- Oferta z najniższą ceną: 13114,75 / oferta z najwyższą ceną: 22950,82
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: czapeczki, koszulki;.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.04.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SEMA-PRINT, M. Mazurek, J. Kochman, S. Majcherczyk spółka jawna, ul. Wadowska 2, 31-990 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 44137,70
- Oferta z najniższą ceną: 44137,70 / oferta z najwyższą ceną: 66900
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa wraz z instalacją ogniw fotowoltaicznych w budynkach mieszkalnych ul. Lipińskiego 18, Grota Roweckiego 17 w Krakowie.
- Wykonanie remontu chodników ul. Grota - Roweckiego 11 (kl. III), Grota - Roweckiego 37 (kl. I - III) i drogi wewn. ul. Kobierzyńska 99 (mienie) w Krakowie.
- Wymiana oświetlenia klatek schodowych na oświetlenie typu ,,LED" w budynkach mieszkalnych ul. Grota Roweckiego 21, 25, 47 w Krakowie.
- Malowanie klatek schodowych, suszarni, wózkowni, zejść do piwnic oraz wymiana drzwiczek do skrzynek gazowych w budynku mieszkalnym przy ul. Grota Roweckiego 17 w Krakowie.
- Świadczenie usług poligraficznych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie.
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia kompleksowych usług serwisowych central telefonicznych dla jednostek Uniwersytetu Jagiellońskiego.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie i dostawa materiałów/artykułów konferencyjnych oraz informacyjno - wystawienniczych
- Dostawa materiałów brandingowych, wystawienniczych i konferencyjnych na potrzeby działań informacyjno-promocyjnych dotyczących programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027
- Dostawa materiałów pomocniczych / informacyjno - edukacyjnych
- DOSTAWA DROBNYCH MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH Z LOGO
- Kompleksowa organizacja jednodniowej Konferencji inaugurującej zawiązanie sieci współpracy na rzecz rozwoju doradztwa zawodowego w województwie lubelskim.
- Kompleksowa usługa opracowania materiału edukacyjnego dla nauczycieli w zakresie ekonomii społecznej w postaci scenariusza do tzw. "żywej lekcji" o ekonomii społecznej.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.