Ogłoszenie z dnia 2009-02-04
Chrzanów: Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Powiatowego Urzędu Pracy w Chrzanowie
Numer ogłoszenia: 17600 - 2009; data zamieszczenia: 04.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie , ul. Słowackiego 8, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 032 7533800, faks 032 7533899.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup-chrzanow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Powiatowego Urzędu Pracy w Chrzanowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są produkty oryginalne - nieregenerowane w ogóle, nie poddane procesowi ponownego napełnienia, wymiany jakichkolwiek elementów. 1)HP LJ 1010 Q 2612 A czarny 7 2)HP LJ 1012 Q 2612 A czarny 13 3)HP LJ 1020 Q 2612 A czarny 20 4)HP LJ 1022 N Q 2612 A czarny 10 5)OKI B 4100 OKI TYPE 9 czarny 5 6)CPG PAGE MASTER PRKN 402 czarny 2 7)HP LJ 2600 N Q 6000 A czarny 20 Q 6001 A kolor 10 Q 6002 A kolor 10 Q 6003 A kolor 10 8)Samsung ML 2010P/2010D3 czarny 3 9)Konica Minolta PP 1400 W czarny 30 10)HP Officejet 6210 338 czarny 15 343 kolor 5 11)HP Officejet 6310 336 czarny 15 343 kolor 5 12)HP DJ 5940 337 czarny 30 343 kolor 15 13)HP DJ 5740 338 czarny 30 343 kolor 20 14)HP business inkjet 1100 10 czarny 8 11 kolor 2 11 kolor 2 11 kolor 2 15)HP DJ 3650 27 czarny 15 16)HP DJ 5150 56 czarny 6 57 kolor 3 17)HP DJ D 4260 350 czarny 15 351 kolor 10 18)OKI C 3200 czarny 3 Kolor 1 Kolor 1 kolor 1 19)OKI 3320 MICROLINE Taśma barwiąca 40 20)OKI 5521 Taśma barwiąca 18 21)XEROX Phaser 6125 czarny 6 kolor 4 kolor 4 kolor 4 22)Brother HL 5240 czarny 20 23)HP LJ P 2015 53 A 10 24)Ksero Konica Minolta czarny Bizhub 250 TN - 211 6 Nośniki danych: 1)Płyty CD-RW/ z kopertami papierowymi / 700 MB 300 2)Płyty DVD - RW / z opakowaniami plastikowymi / 4,7GB 150.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.19.23.00 - Taśmy barwiące 32.58.20.00 - Nośniki danych 30.23.43.00 - Płyty kompaktowe (CD) .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają następujące warunki: 1 spełniają wymagania z art. 22 Ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy, 2) w ostatnich 3 latach przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , wykonali z należytą starannością , co najmniej 2 dostawy materiałów eksploatacyjnych o wartości co najmniej 50 000 zł. każda. (załącznik nr 5 do SIWZ) - zamówienia dostarczane sukcesywnie , w skali całego roku . 3) udzielą gwarancji na materiały eksploatacyjne - 12 miesięcy, 4) zobowiążą się do realizacji zlecenia w ciągu 3 dni od dnia otrzymania zlecenia . IX. Informacja o dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 2. Oryginał pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynika to z przepisów prawa lub innych dokumentów załączonych do oferty. Oryginał pełnomocnictwa wymagany jest również w przypadku , gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie. 3. Wypełniony formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 4. Oświadczenie stwierdzające, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy (załącznik nr 3). W przypadku gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 5. Oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne oraz o dysponowaniu środkami finansowymi (załącznik nr 4). W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich . 6. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniu dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. (załącznik nr 5 do SIWZ ) . 7. Wykaz części zamówienia , których realizację Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom ( załącznik nr 6) 8. Zaakceptowany i podpisany przez uprawnionego przedstawiciela (pełnomocnika) Wykonawcy wzór umowy wraz z pieczątką firmową i imienną Wykonawcy . 9. Dokumenty , zaświadczenia i oświadczenia , o których mowa powyżej należy dołączyć razem do oferty i złożyć w formie oryginałów lub kserokopii ( za wyjątkiem pkt. 2 , gdzie wymagany jest oryginał pełnomocnictwa) posiadających potwierdzenie zgodności z oryginałem przez osobę (osoby) uprawnioną (pełnomocnika) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Wszystkie dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne, z wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę. Dokumenty niejawne (zastrzeżone) składane w ofercie Wykonawca wydziela lub oznacza w wybrany przez siebie sposób..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 2. Oryginał pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynika to z przepisów prawa lub innych dokumentów załączonych do oferty. Oryginał pełnomocnictwa wymagany jest również w przypadku , gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie. 3. Wypełniony formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 4. Oświadczenie stwierdzające, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy (załącznik nr 3). W przypadku gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 5. Oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne oraz o dysponowaniu środkami finansowymi (załącznik nr 4). W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich . 6. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniu dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. (załącznik nr 5 do SIWZ ) . 7. Wykaz części zamówienia , których realizację Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom ( załącznik nr 6) 8. Zaakceptowany i podpisany przez uprawnionego przedstawiciela (pełnomocnika) Wykonawcy wzór umowy wraz z pieczątką firmową i imienną Wykonawcy . 9. Dokumenty , zaświadczenia i oświadczenia , o których mowa powyżej należy dołączyć razem do oferty i złożyć w formie oryginałów lub kserokopii ( za wyjątkiem pkt. 2 , gdzie wymagany jest oryginał pełnomocnictwa) posiadających potwierdzenie zgodności z oryginałem przez osobę (osoby) uprawnioną (pełnomocnika) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, z dopiskiem :za zgodność z oryginałem. Wszystkie dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne, z wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę. Dokumenty niejawne (zastrzeżone) składane w ofercie Wykonawca wydziela lub oznacza w wybrany przez siebie sposób..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup-chrzanow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy , 32-500 Chrzanów, ul. Słowackiego 8 - dziennik podawczy (parter).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2009 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy , 32-500 Chrzanów, ul. Słowackiego 8 - dziennik podawczy (parter).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z CHRZANOWA
- Remont drogi ul. Łużnickiej w Okradziejówce
- Remont części korytarza i bocznej klatki schodowej w budynku głównym Urzędu Miejskiego w Chrzanowie.
- Zmiana sposobu użytkowania i przebudowa poddasza dolnego w MPR-S nr 1 w Chrzanowie, ul. Sokoła 19 - II
- Budowa boiska do koszykówki przy ul. Kasztanowej
więcej: przetargi w Chrzanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SUKCESYWNA DOSTAWA PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ BIUROWYCH
- 2025 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek
- ZAKUP I DOSTAWA FABRYCZNIE NOWYCH TONERÓW I MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK I KSEROKOPIAREK BĄDĄCYCH NA WYPOSAŻENIU SĄDU REJONOWEGO DLA WARSZAWY- MOKOTOWA ORAZ ICH ODBIÓR PO ZUŻYCIU
- Cykliczne dostawy artykułów biurowych ,gospodarczych , tuszy i tonerów dla potrzeb Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli
- Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.