Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-02
Wińsko: Dostawa biomasy do kotłowni Zespłu Szkoły Podstawowej i Przedszkola w Wińsku
Numer ogłoszenia: 175976 - 2009; data zamieszczenia: 02.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkoła Podstawowa i Przedszkole , ul. Nowa 2, 56-160 Wińsko, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 389 80 29, faks 0-71 389 88 50.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka oświatowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa biomasy do kotłowni Zespłu Szkoły Podstawowej i Przedszkola w Wińsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy dostawy słomy i siana do miejsca wskazanego przez zamawiającego tj. kotłowni szkolnej Zespołu Szkoły Podstawowej i Przedszkola w Wińsku. Siano winno być pozyskane ze wskazanych łąk z zachowaniem terminu koszenia z Polskiego Towarzystwa Przyjaciół Przyrody pro Natura z powierzchni ok.30 ha. Dostarczana słoma powinna być pszenna , żytnia , pszenżytnia lub jęczmienna. Słoma/siano powinna być sprasowana w balotach okrągłych o średnicy 150-180 cm i wysokości 150 cm , waga każdego balotu: 150-270 kg oraz wilgotności każdego balotu 14% w każdym jego miejscu. Szacunkowa ilość dostawy słomy siana wynosi : 350 ton Przechowywanie słomy siana jest nieodpłatne winna ona być odpowiednio zabezpieczona (do terminu dostawy określonego przez Zamawiającego) we własnych magazynach , stodołach , i innych zadaszonych miejscach zabezpieczając przed nadmiernym zawilgoceniem lub pogorszeniem jakości słomy. Wymagania organizacyjne: - Zamawiana słoma siano musi być dostarczana na bieżąco na telefoniczne żądanie Zamawiającego, oraz rozładowywana własnymi środkami transportu i na koszt wykonawcy. - Dostawa zamówionej słomy siana będzie następowała najpóźniej w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia; - Dostarczana słoma siano jest ważona ( w obecności osoby wskazanej przez Zamawiającego i palacza) oraz rozładowywana ( po zmierzeniu wilgotności przez osoby przyjmujące słomę) w miejscu wskazanym przez Zamawiającego; - Słoma będzie dostarczana partiami ( ok. 3-5 ton ) w zależności od pojemności magazynu w kotłowni , w terminach ustalonych z obsługą kotłowni i Zamawiającym ;.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 11.16.20.0 - 11.16.20.0 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. - Wykonawca zobowiązany jest do wykazania iż posiadają środki do transportu słomy, to jest przynajmniej ciągnik rolniczy z dwoma przyczepami lub samochód ciężarowy skrzyniowy z doczepioną przyczepą oraz sprzęt techniczny do prasowania słomy ( wymagane jest posiadanie przynajmniej 1 prasy do słomy); 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1 jest niezgodną z ustawą 3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych. 3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny 3.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych 3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia niespełna..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: - Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę, -Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę, -Wzór umowy, parafowany i podpisany B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. -Zaświadczenie z właściwego dla Wykonawcy Organu Podatkowego, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymano się w całości z wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; -Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych, C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: -Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował,.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.winsko.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkoła Podstawowa i Przedszkole w Wińsku
ul. Nowa 2, 56-160 Wińsko
sekretariat szkoły pok. nr 15.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2009 godzina 11:00, miejsce: Zespół Szkoła Podstawowa i Przedszkole w Wińsku ul. Nowa 2, 56-160 Wińsko sekretariat szkoły pokój dyrektora pok.nr 15.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.