Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-02
Racibórz: Modernizacja istniejących pomieszczeń szatni, węzła sanitarnego i pokoju trenera wraz z dostosowaniem do potrzeb wymogów sanitarnych BHP w istniejącym budynku sali gimnastycznej Zespołu Szkół Ogólnokształcących Mistrzostwa Sportowego w Raciborzu przy ulicy Kozielskiej 19
Numer ogłoszenia: 175968 - 2009; data zamieszczenia: 02.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Raciborski , ul. Klasztorna 6, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 032 4154408, faks 032 4154408 w. 343.
- Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.POWIATRACIBORSKI.PL
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja istniejących pomieszczeń szatni, węzła sanitarnego i pokoju trenera wraz z dostosowaniem do potrzeb wymogów sanitarnych BHP w istniejącym budynku sali gimnastycznej Zespołu Szkół Ogólnokształcących Mistrzostwa Sportowego w Raciborzu przy ulicy Kozielskiej 19.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont istniejących szatni, węzła sanitarnego i pokoju trenera w istniejącym budynku sali gimnastycznej Zespołu Szkół Ogólnokształcących Mistrzostwa Sportowego w Raciborzu przy ulicy Kozielskiej 19. Zakres robót obejmuje wykonanie dwóch łazienek dziewczęcych i chłopięcych, odrębnej toalety dla osób niepełnosprawnych z wyposażeniem oraz podzielenie dwóch istniejących szatni na cztery. Zakres zawiera również remont istniejącego pokoju trenera, gdzie zaprojektowano węzeł sanitarny, szatnie i pomieszczenie socjalne.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.23.11 - Montaż instalacji piorunochronnej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: -wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane o wartości każdej z nich równej lub przekraczającej 150.000,00 zł netto (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych netto), polegające na adaptacji bądź przebudowie, bądź modernizacji pomieszczeń o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 130 m2 i kubaturze nie mniejszej niż 350 m3, obejmujące w swoim zakresie roboty budowlane, wodno-kanalizacyjne i elektryczne, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym: -posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych), 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych oświadczeń i dokumentów, wg formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu ofertowym,wykonawca składa następujące dokumenty: 1.oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, tj.: a)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ - oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wymagany jest wykaz robót zawierający wykonane co najmniej 2 roboty budowlane o wartości każdej z nich równej lub przekraczającej 150.000,00 zł netto, polegające na adaptacji bądź przebudowie, bądź modernizacji pomieszczeń o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 130 m2 i kubaturze nie mniejszej niż 350 m3, obejmujące w swoim zakresie roboty budowlane, wodno-kanalizacyjne i elektryczne), e)polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (na kwotę min. 100.000,00 zł).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatraciborski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Raciborzu - pokój nr 28, ul. Klasztorna 6, 47-400 Racibórz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2009 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Raciborzu - Kancelaria (parter), ul. Klasztorna 6, 47-400 Racibórz.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RACIBORZA
- Roboty budowlane na terenie Komendy Oddziału
- Zmiana systemu grzewczego z piecowego węglowego na ekologiczne niskoemisyjne w budynkach i lokalach komunalnych Gminy Racibórz.
- Roboty na rowach w ramach operacji Scalanie gruntów na terenie: 1)ob.ew. Gródczanki, j.ew. Pietrowice Wlk 2)ob.ew. Owsiszcze i N.Wioska, j.ew. Krzy-ce 3)ob.ew. Pawłów i Żerdziny, j.ew. Pietrowice Wlk
- 14/2025 "Wykonanie instalacji klimatyzacji w części administracyjnej na układzie wody lodowej z wykorzystaniem istniejących pomp ciepła"
- Przebudowa ciągu pieszego przy drodze powiatowej nr 3509S w Siedliskach
- Dostawa produktów mrożonych na II półrocze 2025 rok: mrożone warzywa, owoce i dania gotowe, ryby mrożone oraz przetwory rybne.
więcej: przetargi w Raciborzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku Świetlicy Wiejskiej w miejscowości Zapady, gm. Godzianów.
- Wykonanie remontu klatek schodowych w budynku szkoły.
- "Rozwój infrastruktury dla ruchu niezmotoryzowanego poprzez budowę dróg rowerowych Busko-Zdrój - Solec-Zdrój"
- Remont zespołu szatni w budynku Centrum Rekreacji Oborniki
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w Gminie DębowaKłodapoprzez przebudowę części pomieszczeń w budynku szkoły w Stępków i zmiana sposobu użytkowania na budynek kultury centrum aktywności lokalnej
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU PUBLICZNEGO OSP KUCHARY, GMINA WITONIA
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.