eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KamienicaWymiana stolarki okiennej i drzwiowej SP Nr 1 i Gimnazjum w Kamienicy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-25

Kamienica: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej SP Nr 1 i Gimnazjum w Kamienicy
Numer ogłoszenia: 175959 - 2007; data zamieszczenia: 25.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Kamienica, ul. Kamienica 420, 34-608 Kamienica, woj. małopolskie, tel. 018 3323004, 3323025 wew. 23.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamienica.iap.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej SP Nr 1 i Gimnazjum w Kamienicy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: Wymiana istniejącej stolarki drzwiowej, stolarki okiennej drewnianej i stalowej na PCV, stolarka z PCV w kolorze białym, profil pięciokomorowy, szyba o wsp.U=1.1(W/m 2K), klamka metalowa, Stolarka aluminiowa -kolor brązowy - z obróbką. Łączna ilość: 82,29 m2

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Wymagane wadium: 1 000,00zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust.1 ustawy tj: - zatrudniają co najmniej jedną osobę z uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - udokumentują ważny i obowiązujący wpis osób, o których mowa w ppkt 2, na listę członków Izby Inżynierów Budownictwa - przedstawią dokument ubezpieczenia potwierdzający, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na rok 2007, - w ostatnich pięciu latach zrealizowali co najmniej dwa zamówienia. Łączna wartość dwóch zrealizowanych zamówień nie może być mniejsza niż kwota zawarta w ofercie złożonej przez wykonawcę. - zaakceptują projekt umowy załączony do specyfikacji i zawarte w nim warunki, - zaakceptują i spełnią warunki przetargu określone niniejszą Specyfikacją Istotnych - Warunków Zamówienia oraz złożą wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje określone w dziale VI specyfikacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - formularzu ofery - oświadczenie wykonawcy w trybie artykułu 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych, - aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające zgodność profilu prowadzonej działalności z przedmiotem zamówienia. - Oświadczenie o nie zaleganiu w podatkach i opłatach - Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat (lata 2003-2007) robót budowlanych (minimum dwa) odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, - dokument stwierdzający wpis osoby z uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - wykaz podwykonawców - polisę lub inny dokument ubezpieczenia ( ubezpieczenie dotyczące roku 2007).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malopolska.pl/bip/kamienica

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego (dyskietka-koszt nośnika, ksero - koszt kserokopii), bezpłatnie strona internetowa BIP-u UG Kamienica.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kamienica 34-608 Kamienica 420 pok. Nr 12 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.