Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-20
Kozłów: Pełnienie funkcji kierownika projektu p.n. Moje przedszkole
Numer ogłoszenia: 17594 - 2010; data zamieszczenia: 20.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Kozłowie , Kozłów 60, 32-241 Kozłów, woj. małopolskie, tel. 041 3841048, 3841067, faks 041 3841010.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozlow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji kierownika projektu p.n. Moje przedszkole.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje: a) nadzór nad całością prac związanych z realizacją projektu i ich jakością, nad personelem projektu, b) bieżący kontakt z Instytucją Pośredniczącą, c) zatwierdzanie płatności w zakresie merytorycznym, d)zapewnienie terminowej realizacji zadań wynikających z harmonogramu realizacji projektu, sprawowania całościowego nadzoru nad realizacją projektu, e) dbałość o zgodność projektu z obowiązującym prawem, f) organizacja i monitoringu zadań wynikających z wniosku i harmonogramu projektu, g) wprowadzania zmian do projektu w oparciu o obowiązujące zapisy zawarte w dokumentacji konkursowej, umowie o dofinansowanie projektu, dokumentach programowych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, h) dbałość o promocję. 2.Szacowana liczba godzin realizacji zadania: 1000..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, dotyczące: a)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, b)posiadania wiedzy i doświadczenia, c)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d)sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2.Warunkiem szczególnym z zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, jest wykazanie, że Wykonawca dysponuje jedna osobą, która spełnia łącznie następujące warunki: a) ukończyła minimum 2 kursy/szkolenia w zakresie realizacji projektów dofinansowywanych ze środków Unii Europejskiej - okres realizacji 2007-2013 lub minimum 1 kurs/szkolenie w zakresie zarządzania projektem, b)posiada wyższe wykształcenie, c)posiada znajomość obsługi pakietu MS OFFICE, Internetu oraz generatora wniosków PO KL, d)posiada co najmniej pięcioletnie doświadczenia pracy w administracji samorządowej (umowa o pracę), e)posiada min. 2-letni staż pracy na samodzielnym stanowisku, f)posiada min. 2 -letni staż na stanowisku ds. funduszy unijnych (2007-2013) w tym Europejskiego Funduszu Społecznego oraz promocji, posiada znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych, popartą min. 2-letnim stażem pracy na stanowisku ds. zamówień publicznych oraz ustawy o finansach publicznych. 3.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 4.Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów metodą spełnia/nie spełnia. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych - według wzoru, który stanowi Załącznik Nr 2. 2.Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania n.p. art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - według wzoru, który stanowi Załącznik Nr 3. 3.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - Załącznik Nr 4. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające doświadczenie i kwalifikacje osób: a) dokumenty (zaświadczenia, certyfikaty itp.) potwierdzające ukończenie min. 2 kursów/szkoleń w zakresie realizacji projektów dofinansowywanych ze środków Unii Europejskiej - okres realizacji 2007-2013 lub minimum 1 kursu/szkolenia w zakresie zarządzania projektem, b) dyplom ukończenia studiów wyższych, c) oświadczenie o znajomości obsługi pakietu MS Office oraz Internetu, generatora wniosków PO KL, d) dokument potwierdzający pracę w administracji samorządowej - minimum 5 lat na umowę o pracę ( należy dołączyć - np. świadectwo pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu ), e) dokumenty potwierdzające pracę na samodzielnym stanowisku, na stanowisku ds. funduszy unijnych (2007-2013) w tym Europejskiego Funduszu Społecznego oraz promocji, na stanowisku ds. zamówień publicznych - minimum 2 lata ( należy dołączyć - np. świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu), Dokumenty, o których mowa w niniejszym rozdziale należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający wezwie w trybie art. 26 ust.3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kozlow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Kozłowie
Kozłów 60
32-241 Kozłów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Kozłowie Kozłów 60 32-241 Kozłów Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.1. - Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej..
INNE PRZETARGI KOZŁÓW
- Dowożenie i odwożenie uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kozłowie w roku szkolnym 2025/2026
więcej: przetargi KOZŁÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nadzór inwestorski - budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 30 lokali mieszkalnych. Zadanie inwestycyjne OS Q38 Dziwnów. - nadzór kompleksowy
- Pełnienie funkcji koordynatora merytorycznego projektu pn.: "Wygrana Rodzina w Gminie Andrespol" w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 (...)
- Świadczenie usługi zarządzania projektem pn. Utworzenie i Wsparcie Funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności przy ZSTiOzOI im. St. Staszica w Białymstoku
- Koordynacja administracyjna oraz rozliczanie finansowe projektów unijnych Adaptacja 360 i Zatrzymaj Zdrowie
więcej: Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.