Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-01-28
Poznań: zakup i dostawa kserokopiarek - 5 partii wraz z przeglądami technicznymi w okresie gwarancji 907/PN/02/14
Numer ogłoszenia: 17593 - 2014; data zamieszczenia: 28.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet im. A. Mickiewicza , ul. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8294440, 8291232, faks 061 8294012, 8291103.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa kserokopiarek - 5 partii wraz z przeglądami technicznymi w okresie gwarancji 907/PN/02/14.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa kserokopiarek - 5 partii wraz z przeglądami technicznymi w okresie gwarancji.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.11.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Partia I - 150,00 PLN ( słownie: sto pięćdziesiąt złotych 00/100) Partia II - 80,00 PLN ( słownie: osiemdziesiąt złotych 00/100) Partia III - 80,00 PLN ( słownie: osiemdziesiąt złotych 00/100) Partia IV - 150,00 PLN ( słownie: sto pięćdziesiąt złotych 00/100) Partia V - 100,00 PLN ( słownie: sto złotych 00/100) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia Wykonawcy z art. 22 ust. 1 ustawy PZP, zgodnie z metodą spełnia/nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia Wykonawcy z art. 22 ust. 1 ustawy PZP, zgodnie z metodą spełnia/nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia Wykonawcy z art. 22 ust. 1 ustawy PZP, zgodnie z metodą spełnia/nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia Wykonawcy z art. 22 ust. 1 ustawy PZP, zgodnie z metodą spełnia/nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia Wykonawcy z art. 22 ust. 1 ustawy PZP, zgodnie z metodą spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
4. W celu potwierdzenia spełnienia wymagań technicznych dotyczących przedmiotu zamówienia oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 4.1. opis techniczny oferowanego przedmiotu zamówienia zawierający wszelkie niezbędne informacje, umożliwiające ocenę zgodności oferty z opisem przedmiotu zamówienia wg wymienionych, przede wszystkim nazwę producenta i symbol modelu - patrz opis przedmiotu zamówienia 4.2. oświadczenie o warunkach gwarancji i serwisu 4.3. oświadczenie producenta sprzętu lub jego wyłącznego Przedstawiciela na terenie Polski, iż zaoferowany w postępowaniu przetargowym produkt jest oryginalny, legalnie nabyty, objęty gwarancją producenta i pochodzi z oficjalnego kanału sprzedaży w Polsce. W przypadku oświadczenia wydanego przez Przedstawiciela, należy dodatkowo załączyć wydaną na niego autoryzację producenta, do występowania w jego imieniu na terenie Polski. 4.4. Wykonawca musi posiadać autoryzację do usług serwisowych wydaną przez producenta oferowanych przez Wykonawcę urządzeń. Do oferty należy dołączyć ww autoryzację. 4.5. oświadczenie producenta sprzętu lub jego wyłącznego Przedstawiciela na terenie Polski, że w przypadku nie wywiązywania się przez Wykonawcę z obowiązków gwarancyjnych, przejmie on na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem. 4.6. do oferty należy załączyć oświadczenie Wykonawcy, że oferowane przez niego urządzenia są fabrycznie nowe i gotowe do pracy 5. Do oferty należy dołączyć: 5.1 Formularz ofertowy [wg Załącznika nr 1 do SIWZ] 5.2 Formularz cenowy [wg Załącznika nr 2 do SIWZ] - - oddzielny na każda partię! 6. Dokumenty składane są w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty i oświadczenia sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amu.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Głównego Inżyniera ds. Aparatury Naukowej i Zaopatrzenia Laboratoryjnego: Poznań ul. Grunwaldzka 6, pok. 047.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.02.2014 godzina 11:00, miejsce: Dział Głównego Inżyniera ds. Aparatury Naukowej i Zaopatrzenia Laboratoryjnego: Poznań ul. Grunwaldzka 6, pok. 047.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: partia I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa kserokopiarki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.11.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: partia II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa kserokopiarki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.11.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: partia III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa kserokopiarki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.11.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: partia IV.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa kserokopiarki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.11.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: partia V.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa kserokopiarki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.11.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Pielęgnacja drzew przydrożnych na terenie RDW Kościan
- Roboty budowlane i instalacyjne dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu (zamówienie zostało podzielone na 2 części)
- Dostawa papieru do EKG,EEG, drukarek laborator, pojemn do wycinków histopatologicz, mankietów udowych, podkładów j.u, fartuchów foliowych, gąbek do jamy ustnej, kocy ogrzewających, worków do żywienia
- Odbiór, wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych segregowanych oraz niesegregowanych z nieruchomości jednostek wielkopolskiej administracji skarbowej
- Dostawa odczynników dla systemu MALDI BIOTYPER SIRIUS oraz BD PHOENIX M50 dla potrzeb Pracowni Mikrobiologii Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) GZ-50
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.