eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych oraz papieru kserograficznego dla Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-23

Warszawa: Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych oraz papieru kserograficznego dla Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich
Numer ogłoszenia: 175932 - 2014; data zamieszczenia: 23.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich , Aleje Jerozolimskie 65/79, 00-697 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 237 00 00, faks 22 237 00 99.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.crzl.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Jednostka Budżetowa podległa MPiPS.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych oraz papieru kserograficznego dla Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych oraz papieru kserograficznego dla Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.12.43.00-7, 44.28.91.03-2, 44.34.19.02-2, 30.19.76.64-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: Dla części 1 w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwie dostawy polegające na dostawie tonerów, tuszy, bębnów, zespołów utrwalających oraz pasów transmisyjnych o wartości co najmniej 20 000,00 zł brutto każda. Dla części 2 w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwie dostawy polegające na dostawie papieru kserograficznego o wartości co najmniej 10 000,00 zł brutto każda. W przypadku, gdy kwoty zostaną wyrażone w walucie innej niż PLN, Zamawiający przeliczy je na PLN. Do przeliczenia zostanie zastosowany średni kurs walut NBP obowiązujący w dniu wszczęcia przedmiotowego postępowania, tj. zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    dla części 1: W przypadku oferowania materiałów równoważnych, które muszą posiadać wydajność równorzędną z wydajnością tonera produkowanego przez producenta sprzętu, Wykonawca składa wraz z ofertą kopie certyfikatów potwierdzone za zgodność, oraz raporty z testów wydajnościowych potwierdzające, że posiadana wydajność jest wynikiem przeprowadzonych testów zgodnie z normami: 1.1 Certyfikat ISO/ICE 19752 dla wkładów z tonerem do monochromatycznych drukarek laserowych lub dokument równoważny. 1.2 Certyfikat ISO/ICE 19798 dla wkładów z tonerem do kolorowych drukarek laserowych lub dokument równoważny. 1.3 Certyfikat ISO/IEC 24711 dla wkładów do drukarek atramentowych lub dokumenty równoważne. 1.4 Certyfikat ISO/IEC 24712 dla wkładów do drukarek atramentowych lub dokumenty równoważne. 1.5 Certyfikat ISO 9001 na projektowanie i produkcję lub dokument równoważny. 1.6 Certyfikat ISO 14001na zarządzanie pro-środowiskowe lub dokument równoważny. 1.7 Karty charakterystyki materiałów eksploatacyjnych lub dokumenty równoważne. 1.8 Opis każdego produktu (karta katalogowa), z którego (z której) wynika, że produkt ma takie same cechy jakości, kompatybilności i wydajności co produkt dedykowany przez producenta sprzętu lub dokument równoważny. 1.9 Oświadczenie producenta, że proces produkcji i stosowanie wyprodukowanych materiałów eksploatacyjnych nie narusza praw patentowych producentów produktów dedykowanych przez producenta sprzętu lub dokument równoważny. 1.10 Raporty z testów wydajnościowych zgodnie z normami ISO/ICE 19752 oraz ISO/ICE 19798 muszą być wystawione przez niezależny podmiot posiadający stosowną akredytację w zakresie badania produktów pod kątem spełniania powyższych norm. 1.11 Raport z testów przeprowadzonych zgodnie z normą ISO/IEC 24711 oraz ISO/IEC 24712 dla wkładów do drukarek atramentowych lub dokumenty równoważne. 1.12 Karty bezpieczeństwa MSDS dla każdego produktu lub dokumenty równoważne.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zmiany umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach: a. w zakresie zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy i zasad płatności tego wynagrodzenia w sytuacji, kiedy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, które nie były znane w chwili zawarcia Umowy, lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, w szczególności w przypadku zmniejszenia zakresu Umowy. b. W przypadku, gdy nastąpiła zmiana wartości dostaw świadczonych przez Wykonawcę w ramach przedmiotu Umowy, a zmiana zawartej Umowy jest korzystna dla Zamawiającego. c. Wystąpienia niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy istotnych okoliczności, o których Strony nie wiedziały przy zawieraniu umowy, które mają wpływ na terminy realizacji zamówienia. d. W przypadku powstania możliwości dostarczenia Zamawiającemu produktów stanowiących przedmiot umowy, charakteryzujących się takimi samymi lub wyższymi parametrami niż te, które były dostępne w momencie składania oferty.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.crzl.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Rozwoju zasobó Ludzkich, Al. Jerozolimskie 65/79, 00 - 697 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2014 godzina 12:00, miejsce: Centrum Rozwoju zasobó Ludzkich, Al. Jerozolimskie 65/79, 00 - 697 Warszawa (sekretariat Zamawiającego - poziom 0)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest realizowane w ramach następujących projektów: 1. Projekt Szkolenia z nowych technologii pracowników 45+ zatrudnionych w instytucjach pomocy i integracji pomocy społecznej ze szczególnym uwzględnieniem pracowników socjalnych, 2. Projekt Zintegrowany system wsparci ekonomii społecznej, 3. Projekt Tworzenie i rozwijanie standardów usług pomocy i integracji społecznej, 4. Projekt Wyrównanie szans na rynku pracy dla osób 50+, 5. Projekt Podnoszenie kwalifikacji zawodowych pracowników pomocy i integracji społecznej, 6. Projekt Implementacja i rozwój systemu informacyjnego publicznych służb zatrudnienia, 7. Projekt Analiza procesów zachodzących na polskim rynku pracy i w obarze integracji społecznej w kontekście prowadzonej polityki gospodarczej, 8. Projekt Szkolenia e-learningowe z nowatorskich metod pracy socjalnej i publikacji specjalistycznej literatury z zakresu polityki społecznej i pracy socjalnej, 9. Projekt Rewitalizacja Społeczna, 10. Projekt Kompleksowe formy reintegracji społeczno-zawodowej w środowisku lokalnym..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.12.43.00-7, 44.28.91.03-2, 44.34.19.02-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru kserograficznego na potrzeby Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru kserograficznego na potrzeby Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.19.76.64-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.