eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskDostawa pojemników do selektywnej zbiórki odpadów do Zakładu Utylizacyjnego Sp. z o.o. w Gdańsku



Ogłoszenie z dnia 2007-09-25

Gdańsk: Dostawa pojemników do selektywnej zbiórki odpadów do Zakładu Utylizacyjnego Sp. z o.o. w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 175921 - 2007; data zamieszczenia: 25.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Utylizacyjny Sp. z o.o., ul. Jabłoniowa 55, 80-180 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3260100, 3221576, fax 058 3221576.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zut.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednoosobowa spółka gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pojemników do selektywnej zbiórki odpadów do Zakładu Utylizacyjnego Sp. z o.o. w Gdańsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pojemników do selektywnej zbiórki odpadów do Zakładu Utylizacyjnego Sp. z o.o. w Gdańsku w zakresie podanym poniżej: Lp Nazwa elementu ilość jednostka 1 2 3 4 1 Pojemnik na makulaturę 50 szt. 2 Pojemnik na tworzywo sztuczne 50 szt. 3 Pojemnik na szkło bezbarwne 50 szt. 4 Pojemnik na szkło kolorowe 50 szt. 3. Zamawiający wymaga, aby: a) dostarczone pojemniki były wykonane z blachy stalowej o minimalnej grubości 1,5 mm, (z wyjątkiem elementów opisanych w podpunkcie b) b) stopy pojemników były wykonane z blachy o grubości 3 mm, c) pojemność pojemników wynosiła niemniej niż ok. 1,5 m3, a wymiary zewnętrzne były zgodne z poniższymi rysunkami, c) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy, z dnia 25 października 2005 roku, Dz. U. Nr 219, pozycja nr 1858, w sprawie szczególnego sposobu postępowania z odpadami opakowaniowymi, barwa dostarczonych pojemników, w zależności od przeznaczenia, była następująca: - pojemniki na makulaturę - niebieska (RAL 5015) - pojemniki na tworzywo sztuczne i metale - żółta (RAL 1023), - pojemniki na szkło białe - biała (RAL 9003), - pojemniki na szkło kolorowe - zielona (RAL 6018), d) pojemniki na szkło posiadały kieszeń na odpad w postaci baterii, o objętości nie mniejszej niż 2 dm3, przy czym konstrukcja kieszeni powinna zapewniać łatwe jej opróżnienie bez konieczności opróżniania całego pojemnika i być zabezpieczona przed ingerencją osób postronnych, e) pojemniki były przystosowane do opróżniania przy pomocy dźwigu HDS. f) opróżnianie pojemników odbywało się poprzez otwarcie ścianki dolnej, będącej podstawą pojemnika, g) mechanizm blokady otwarcia zawierał, jako środek zapobiegawczy przed dostępem osób postronnych, zabezpieczenie w postaci zamka (jednakowego dla wszystkich zamawianych pojemników) na klucz uniwersalny, h) wraz z pojemnikami na zbiórkę selektywną odpadów były dostarczone klucze uniwersalne, o których mowa w podpunkcie g), w ilości sztuk 30 i) konstrukcja pojemników zapewniała nośność ładunku o gęstości 580 kg/m3, j) pojemnik na makulaturę miał zastąpiony moduł (oznaczony na rysunku literą M) podłużnym otworem (o wymiarach modułu M), zasłonięty elastyczną gumą zamocowaną na wewnętrznej górnej krawędzi otworu, k) pojemniki były wyposażone, przy dolnej krawędzi ścian bocznych, w ramę wzmacniającą (oznaczoną na rysunku linią przerywaną), wykonaną z kształtownika o profilu kwadratowym o wym. 30 x 30mm, grubość ścianki min 2 mm. l) konstrukcja pojemników spełniała warunki określone przepisami BHP, a w szczególności wymaga się, aby pojemniki nie zawierały żadnych ostrych krawędzi stanowiących zagrożenie dla użytkowników, m) pojemniki były wykonane wg poniższych rysunków:(doąstępe na stronie internetowej Zamawiającego) UWAGA 1. Zamawiający dopuszcza zaproponowanie przez Wykonawców w ofertach przedmiotu zamówienia wykonanego według innego, równoważnego projektu do przedstawionego poniżej, przy czym długość i szerokość proponowanego równoważnego przedmiotu zamówienia nie może być większa niż opisana na szkicach poniżej. 2. Zaproponowany równoważny przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie wymienione wyżej wymagania Zamawiającego. 3. W wypadku Zaproponowania równoważnego przedmiotu zamówienia Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest dostarczyć rysunki i zdjęcia proponowanego równoważnego przedmiotu zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.21.31.00 - Pojemniki z żelaza lub stali Kod CPV wg słownika 2008: 44.61.30.00 - Duże pojemniki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 2) nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2004 r. Nr 19 poz. 177 z późn. zm.). 3) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. 2. Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana wg formuły: (spełnia - nie spełnia)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w punkcie 9. Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2) aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 3) aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 4) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 5) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej IDW (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zut.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Utylizacyjny Spółka z o.o. w Gdańsku ul. Jabłoniowa 55 80-180 Gdańsk Sekretariat lub dział Eksploatacji.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2007 godzina 11:30, miejsce: Zakład Utylizacyjny Spółka z o.o. w Gdańsku ul. Jabłoniowa 55 80-180 Gdańsk Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.