eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrowiec Świętokrzyski › Dostawa leków dla potrzeb mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim ul. Grabowiecka 7 w 2014r

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-28

Ostrowiec Świętokrzyski: Dostawa leków dla potrzeb mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim ul. Grabowiecka 7 w 2014r
Numer ogłoszenia: 17591 - 2014; data zamieszczenia: 28.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Grabowiecka 7, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 2620023 (24), faks 0-41 2665855.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Pomoc społeczna-Dom Pomocy Społecznej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa leków dla potrzeb mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim ul. Grabowiecka 7 w 2014r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa leków na potrzeby mieszkańców Domu Pomocy Społecznej zamawianych przez Zamawiającego zgodnie ze wskazaniem lekarz, (recepty wystawione przez lekarzy)oraz doraźnych zakupów dla celów zapobiegawczych i interwencyjnych , których zastosowanie wynika z nagłej potrzeby lub niezbędnych działań profilaktycznych i leczniczych zgodnie z formularzem ofertowo -cenowym stanowiącym Załącznik Nr 1 i integralną część SIWZ. Poszczególne ilości leków określone w Złączniku Nr1 do SIWZ są wielkością orientacyjną przyjętą na podstawie realizacji zamówień w ciągu ostatnich 12 miesięcy i w trakcie obowiązywania umowy mogą ulec zmniejszeniu( do 30% )lub zwiększeniu ( do 30% ) w zależności od rodzaju jednostek chorobowych stwierdzonych przez lekarza u pensjonariuszy przebywających w danym czasie w Domu Pomocy . Wykonawcy, z którym zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostaw w wielkościach podanych w tabeli ( Zał. Nr 1 do SIWZ ). Zamawiający zastrzega sobie prawo, iż asortyment określony w SIWZ może zostać zmniejszony lub rozszerzony w miarę występujących potrzeb , zdarzeń losowych ( których zamawiający nie mógł przewidzieć w momencie rozpoczynania postępowania przetargowego) o inne sporadyczne potrzebne leki. Zamawiający prosi o wycenę leków ujętych w Załączniku Nr 1 do SIWZ bez stosowania zamienników.W przypadku niedostępności leku przepisanego na recepcie, Dostawca we własnym zakresie sprowadzi go i dostarczy do Zamawiającego najpóźniej w ciągu 2 dni roboczych. Dopuszcza się zamówienie leków nie wymagających dla realizacji recepty lekarskiej.Dostawca zobowiąże się do odbioru wystawionych recept i realizacji zapotrzebowania Zamawiającego w ciągu 24 godzin od momentu powiadomienia, a recepty na cito w ciągu 4 godzin . Odbiór recept oraz dostawa leków będzie następowała transportem Dostawcy na jego koszt. Spełnieniem tego wymagania będzie zaakceptowany projekt umowy stanowiący załącznik Nr 2 do SIWZ, który zawiera ten warunek. Pożądane jest dostarczanie leków do godz. 15.00. W szczególnych przepadkach(min. antybiotyk) Zamawiający może żądać od Dostawcy dostarczenia leków tego samego dnia, kiedy złożono receptę.Na fakturze za dostarczone leki refundowane winien być uwzględniony podział ceny na tą część, którą płaci mieszkaniec DPS i tą część, którą płaci8 Dom Pomocy Społecznej( limity cenowe ). Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania /warunki zawarte w przepisach prawnych:ustawa z dnia 06.09.2001r Prawo farmaceutyczne(Dz.U. z 2008r, Nr 45, poz. 271z poźn. zm), Ustawa o Wyrobach Medycznych z dnia 20.05.2010r (Dz. U. z 2010r Nr 107, poz. 679) oraz ustawa z 18.03.2011r o Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych , Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych ( Dz. U. 2011, Dz. Nr 82, poz. 451). Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy( zał. Nr 2 do SIWZ )..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających , stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego polegającego na rozszerzeniu dostawy na zasadach określonych w art. 67ust. 1 pkt 7. ustawy Pzp w przypadku pojawienia sie niemożliwych do przewidzenia okoliczności tzw. zdarzeń losowych powodujących konieczność zwiększenia zakresu zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00 - Różne produkty lecznicze 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 11.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( Załącznik Nr 3 do SIWZ ) oraz zezwolenie /licencja/koncesja na prowadzenie sprzedaży leków.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( Załącznik Nr 3 do SIWZ ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( Załącznik Nr 3 do SIWZ ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( Załącznik Nr 3 do SIWZ ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( Załącznik Nr 3 do SIWZ ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu , potencjale technicznym , osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów , niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu , iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Jeżeli podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia , Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt . III4.2.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się zmiany cen leków/wyrobów medycznych w przypadku: zmian cen urzędowych ustalonych przez Ministra Zdrowia, zmian cen obowiązujących stawek podatku Vat, zmian cen na niższe niż w ofercie np. promocje.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostrowiec-grabowiecka7domypomocy.pl w zakładce przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej ul. Grabowiecka 7 , 27-400 Ostrowiec Św..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej ul. Grabowiecka 7 w Ostrowcu Św.-sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.