eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupia › Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Słupia i Modła

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-14

Słupia: Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Słupia i Modła
Numer ogłoszenia: 175880 - 2015; data zamieszczenia: 14.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 148268 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Słupia, Słupia 136, 96-128 Słupia, woj. łódzkie, tel. 046 8315591, faks 046 8315514.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Słupia i Modła.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi na działkach Nr ewid. 1356 - obręb Słupia oraz Nr 2/2 i 49/1 - obręb Modła na odcinku 995 mb, która polegać będzie na: a) wykonaniu podbudowy pomocniczej z kruszywa stabilizowanego cementem o Rm=2,5 MPa gr. 20 cm na łącznej powierzchni około 3929 m2. W tym celu należy wytyczyć krawędzie projektowanej drogi i następnie wykonać koryto na poszerzeniach istniejącej podbudowy z kruszywa łamanego. Istniejącą warstwę kruszywa łamanego należy zachować. W korycie na poszerzeniach wykonać warstwę z pospółki o grubościach 30 cm, 40 cm, 60 cm w zależności od odcinka). Następnie należy zastabilizować cementem górną warstwę tak wykonanej podbudowy z kruszywa naturalnego oraz istniejącej podbudowy z kruszywa łamanego o grubości 20 cm, w celu otrzymania podbudowy o Rm=2,5 MPa. b) wykonaniu podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm gr. 12 cm na łącznej powierzchni około 3272 m2 na długości 855,21 m. c) wykonaniu podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm gr. 18 cm na łącznej powierzchni około 657 m2 na długości 139,79 m. d) wykonaniu nawierzchni mineralno-asfaltowej (warstwa wiążąca) 0/11 mm dla KR1 gr. 3 cm na łącznej powierzchni około 3900 m2, e) wykonaniu nawierzchni mineralno-asfaltowej (warstwa ścieralna) 0/11 mm dla KR1 gr. 4 cm na łącznej powierzchni 3815 m2 i szerokości zmiennej (w zależności od odcinka) wynoszącej: 3,65 m; 4,0 m; 4,5 m. f) wykonaniu poboczy z gruntu o łącznej powierzchni około 711 m2. g) wykonaniu oznakowania pionowego i stalowych barier ochronnych (elementy organizacji ruchu). 2. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie z projektem technicznym, przedmiarem robót oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Wymieniona dokumentacja stanowi odpowiednio załączniki do SIWZ: 1) projekt techniczny - Załącznik Nr 9 do SIWZ; 2) przedmiar robót - Załącznik Nr 10 do SIWZ; 3) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - Załącznik Nr 11 do SIWZ. Załączony do SIWZ przedmiar robót ma jedynie charakter pomocniczy. Jego wykorzystanie do konstruowania ofert wymaga weryfikacji z projektem. Obowiązek ten spoczywa na Oferentach. Jeżeli przedmiary robót w pozycji podstawa posiadają podstawę wyceny, należy ją traktować pomocniczo. Wykonawca może wycenić ofertę na podstawie dowolnych podstaw wyceny. 3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu inwentaryzację geodezyjną powykonawczą wprowadzoną do zasobu geodezyjno-kartograficznego Starostwa Powiatowego w Skierniewicach opisaną i skompletowaną w dwóch egzemplarzach. Inwentaryzację należy dostarczyć Zamawiającemu w ciągu 30 dni od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót. Uwaga: Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej obiektu i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy ponosi Wykonawca. Ponadto Wykonawca winien zapoznać się z dokumentacją projektową oraz przedmiarem robót i zaistnienie ewentualnych niezgodności lub braków w ich treści zgłosić Zamawiającemu w trybie art. 38 ustawy Pzp. 4. Zamówienie zostanie w pełni zrealizowane z materiałów wyłącznie nowych, które zapewni Wykonawca. Użyte materiały i urządzenia winny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, posiadające odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniające sprawność eksploatacyjną, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć deklaracje zgodności na użyte materiały przed ich wbudowaniem. Ponadto Wykonawca zapewni odpowiedni sprzęt do wykonania niniejszego zamówienia. Uwaga: Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, wykonawca może, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy, zaoferować przedmioty równoważne. Ewentualne użycie w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych określeń i nazw własnych ma jedynie charakter przykładowy i służy określeniu klasy i jakości przeznaczonych do wbudowania materiałów. Zamawiający wymaga, aby użyte materiały, o ile są inne, posiadały parametry jakościowe, techniczne i eksploatacyjne nie gorsze niż określone w dokumentacji projektowej. Wskazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na wykonawcy. 5. Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. 6. Wykonanie wszelkich robót towarzyszących: przygotowawczych, opracowania dokumentacji odbiorowej (w tym geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej) oraz pozostałych niezbędnych do odbioru przedmiotu zamówienia, leży po stronie Wykonawcy i ich koszt należy uwzględnić w ofercie. Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia ewentualnych szkód powstałych w czasie realizacji zadania.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WŁODAN Andrzej Włodarczyk spółka jawna, Porszewice 31, 95-200 Pabianice, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 493890,58 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 337102,62

  • Oferta z najniższą ceną: 337102,62 / Oferta z najwyższą ceną: 463387,73

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.