eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ElblągDostawa artykułów i sprzętów biurowych



Ogłoszenie z dnia 2007-09-25

Elbląg: Dostawa artykułów i sprzętów biurowych
Numer ogłoszenia: 175857 - 2007; data zamieszczenia: 25.09.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, ul. Łączności, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2353536, 2393125, fax 055 2353555, 2393334.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów i sprzętów biurowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa artykułów i sprzętów biurowych Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów i sprzętów biurowych niżej wyszczególnionych: L.p. Nazwa towaru Jednostki miary Ilość 1 Dziurkacz do 60 kartek szt. 2 2 Koszulki A4 przezroczyste - w op.100 szt. op. 40 3 Koperty C6 białe samoprzylepne - w opak. 1000 szt. op. 5 4 Papier ksero A4 Pollux gr.80g/m2 o białości nie mniejszej niż CIE 161- ryzy po 500 kartek ryza 95 5 Skoroszyty A4 plastikowe pełne zawieszane do segregatorów szt. 500 6 Segregatory A4 Bantex - grzbiet 7 cm szt. 30 7 Toner czarny do drukarki HP LJ 3600n Termin ważności tonerów minimum 1 rok od daty dostawy do Zamawiającego szt. 3 8 Zszywacz metalowy zszywający 70 kartek szt. 2 9 Zszywki 23/10 w małych opak. op. 20 10 Niszczarka uniwersalna KOBRA 260-S5 Minimalne wymagania: szerokość wejścia - 250 mm szerokość cięcia - paski 5,8 mm poziom bezpieczeństwa (DIN) - 2 ilość ciętych kartek /70g/A4 - 27 funkcja cofania kruszenie płyt CDR niszczy zszywki, spinacze, folie do rzutników automatyczny START - STOP czujnik otwartego kosza zabezpieczenie przed przegrzaniem objętość kosza - 75 l napięcie - 230 V 50/60 Hz gwarancja na niszczarki uniwersalne - minimum 2 lata gwarancja na noże tnące - minimum 5 lat szt. 4 11 Kalkulatory CITIZEN SDC-888TII wymagania techniczne: 12 cyfr na wyświetlaczu podwójna pamięć zaokrąglanie wyników korekta ostatniej cyfry obliczenia marży przełącznik trybu przedstawiania wyników na wyświetlaczu przyciski plastikowe zasilanie - bateria słoneczna i baterie w komplecie - gwarancja - minimum 2 lata szt. 3 12 Płyty DVD-R Verbatim 4,7 GB w pojedyńczych opak. plastikowych szt. 300 13 Pióro wieczne o cechach pióra PARKER REFLEX czarne szt. 2 14 Toner do drukarki BROTHER HL - 5250DN TN3170 Termin ważności tonerów minimum 1 rok od daty dostawy do Zamawiającego szt. 40 Miejsce dostawy: Urząd Miejski w Elblągu, ul. Łączności 1, Wydział Administracyjno - Gospodarczy. 2. Zamawiający wymaga, aby dostarczone artykuły i sprzęt biurowy były fabrycznie nowe. 3. Zamawiający wymaga dostarczenia przedmiotu zamówienia w terminie 8 dni od dnia podpisania umowy. 4. W pozycjach opisanych przez Zamawiającego poprzez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach technicznych i wymogach jakościowych nie niższych niż przedmioty wskazane przez Zamawiającego. 5. Zamawiający informuje, że zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który złoży ofertę zawierającą rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez Niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył z ofertą próbki tj. wzorcowe egzemplarze oferowanego towaru dla towarów oferowanych przez Wykonawcę jako równoważne do opisanych przez Zamawiającego - zgodnie z uwagą zawartą w pkt 6.5. SIWZ. Złożone próbki muszą być opisane numerem odpowiadającym liczbie porządkowej pozycji z tabeli w pkt 3.1. SIWZ oraz zawierać podpis, nazwę i adres Wykonawcy. 6. Zamawiający wymaga udzielenia następujących gwarancji na dostarczony sprzęt biurowy: a) na niszczarki uniwersalne - gwarancja minimum 2 lata b) na noże tnące do niszczarek uniwersalnych - gwarancja minimum 5 lat c) na kalkulatory - gwarancja minimum 2 lata 7. Zamawiający nie określa w SIWZ, która część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 8. Zakres zamówienia. Zakres zamówienia obejmuje dostawę artykułów i sprzętów biurowych wyszczególnionych w tabeli w pkt 3.1. SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.14.00 - Niszczarki Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.14.00 - Niszczarki Oryginalny kod CPV: 21.12.00.00 - Papier i tektura Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe Oryginalny kod CPV: 21.12.50.00 - Papier i tektura gotowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe Oryginalny kod CPV: 21.21.11.20 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby Oryginalny kod CPV: 22.85.10.00 - Skoroszyty Kod CPV wg słownika 2008: 22.85.10.00 - Skoroszyty Oryginalny kod CPV: 25.24.71.00 - Artykuły biurowe z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Oryginalny kod CPV: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe Oryginalny kod CPV: 30.14.10.00 - Maszyny liczące Kod CPV wg słownika 2008: 30.14.10.00 - Maszyny liczące Oryginalny kod CPV: 30.21.73.40 - CD-ROMy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.73.80 - CD-ROM-y .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 20772,04 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: zapytanie o cenę

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak; Projekt stypendialny - wyrównywanie szans edukacyjnych studentów miasta Elbląga (Działanie 2.2 ZPORR) w roku akademickim 2006/2007..

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.09.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU JUREX Jerzy Jeziorski, ul. Grunwaldzka 133, 82-300 ELBLĄG, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 20772.04
  • Oferta z najniższą ceną: 20772.04 / oferta z najwyższą ceną: 21207.50
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.